اسکوچیچ قطعا در جام‌جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود!

ایرنا نوشت: سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اسکوچیچ قطعا در جام‌جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود، هرگونه صحبت درباره تغییر کادر فنی را در راستای منافع فوتبال ندانست.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال سه شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به وعده برخی نامزدها برای آوردن یک مربی دیگر به تیم ملی، گفت: «در انتخابات ۸ شهریور شاکله اصلی و اکثریت هیئت رئیسه فدراسیون حفظ خواهد شد و تغییر نخواهد کرد و انتخابات برای ۴ صندلی است. تصمیمی که درباره سرمربی تیم ملی گرفته شده، توسط اکثریت هیئت رئیسه گرفته شده و بر اساس جمیع شرایط و منافع تیم ملی، تصمیم بر ادامه همکاری با آقای اسکوچیچ گرفته شد. و او تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ با ما قرارداد دارد.»

اصولی با بیان اینکه از همه مهم‌تر الان بحث و فرصت برای چنین موارد و تغییراتی نیست، اظهارداشت: «قاطعانه عرض می‌کنم معرفی سرمربی تیم ملی با پیشنهاد رئیس فدراسیون و تصویب هیئت رئیسه است و هئیت رئیسه قاطعیت و استقلال رای خود را بر اساس منافع فوتبال ملی را در مقاطع مختلف نشان داده است. این هیئت رئیسه تصمیم به حفظ اسکوچیچ گرفت و وی قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود.»

سخنگوی فدارسیون فوتبال تاکید کرد: «هر صحبتی که انسجام تیم ملی را به هم بزند و دلسردی به وجود بیاورد، در راستای منافع تیم ملی و فوتبال نیست. فرصت این حرف‌ها را نداریم و باید فقط به آمادگی، روحیه‌دادن و همدلی بازیکنان و کادر فنی توجه کنیم و بر این اساس قاطع و محکم جلو می‌رویم و با اسکوچیچ در جام‌جهانی حضور پیدا خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =