شبکه ایران نوشت:

پس از پایان تصویربرداری بخش‌های مربوط به شهرک غزالی سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی ساخت این سریال در مدرسه ژاندارک ادامه دارد.

سرزمین کهن

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» با اعلام این خبر، گفت: «ساخت صحنه‌های شهرک غزالی را به پایان رساندیم و مشغول کار در مدرسه ژاندارک هستیم. اغلب بازیگران اصلی از جمله حسن پورشیرازی، شهاب حسینی، نیکی کریمی، جعفر دهقان، جواد عزتی و.... در این لوکیشن حضور دارند.»

سرزمین کهن

محمد مسعود افزود: «تاکنون بیش از 60 درصد از تصویربرداری فاز دوم به پایان رسیده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصویربرداری فاز دوم تا پایان پاییز به پایان خواهد رسید.»

سرزمین کهن

مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» نیمه آذر سال 87 در شهرک سینمایی غزالی کلید خورد و با پایان تصویربرداری فاز نخست سریال در اوایل سال 89 تولید با چند ماه وقفه برای ساخت دکورهای جدید و نگارش فیلمنامه روبه‌رو شد و در نهایت با پیوستن بازیگران جدید از هفتم دی‌ماه سال گذشته فاز دوم سریال جلوی دوربین رفت.

سریال سرزمین کهن

در این فاز از سریال، شهاب حسینی در نقش رهی، محمدرضا فروتن در نقش حشمت، نیکی کریمی در نقش شاپرک، حسن پورشیرازی در نقش حاج مصطفی، شبنم قلی خانی در نقش وحیده، هومن سیدی در نقش عباس، لیلا زارع در نقش زیور، بهرام ابراهیمی در نقش حاج محسن، مهرداد ضیایی در نقش اکبر و جواد عزتی در نقش قاسم و...حضور دارند.

سریال سرزمین کهن

تبریزی در این سریال بر مبنای فیلمنامه علیرضا طالب‌زاده وقایع و رویدادهای سیاسی ایران از سال 1320 تا زمان پیروزی انقلاب را به تصویر می‌کشد.

این سریال قصه کودکی به نام رهی را  روایت می‌کند که بعد از بمباران دهکده‌ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود.

سرزمین کهن

سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر به وقوع پیوستن ماجراهایی، او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته‌رفته به هویت خود پی می‌برد و همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که مذهبی دارند، سپرده شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست.

سرزمین کهن

ثریا قاسمی، الهام حمیدی، حسین محجوب، ‌پژمان بازغی، بیتا فرهی، جعفر دهقان، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان و علی شادمان از جمله بازیگرانی هستند که در فاز نخست این سریال حضور داشتند.

سرزمین کهن

سرزمین کهن در 45 قسمت 50 دقیقه ای محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است و فاز سوم آن که اتفاقات سال‌های 1354 تا 1357 را روایت می‌کند با پایان تصویربردای فاز دوم  کلید می‌خورد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوست US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    2 1
    سلام اگه میشه از علی شادمان بیشتر عکس بذارید.