سوختن خودرو حامل قاچاق سوخت در جاده میناب/ راننده از صحنه فرار کرد

فارس نوشت: خودرو حامل سوخت قاچاق، پس از انحراف در جاده میناب طعمه حریق شد .

محمدامین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱، مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر حریق یک دستگاه سواری سمند حامل سوخت قاچاق در جاده میناب را دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه حادثه در جاده میناب حوالی روستای چوچ رخ داده است افزود: به محض اطلاع اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام شده و عملیات اطفا را انجام می‌دهند.

لیاقت بیان داشت: حریق در حالی رخ می دهد که سمند حامل سوخت قاچاق که در محور بندرعباس - میناب با سرعت زیاد در حرکت بوده و پس از انحراف از جاده در اثر پاشش مایعات قابل اشتعال بر روی قطعات داغ موتور دچار آتش سوزی می شود قبل از رسیدن اکیپ عملیاتی آتش نشانان راننده خودرو حامل سوخت از محل متواری شده بود.

به گزارش فارس، جولان خودروهای سوخت کش در جاده‌های شرقی هرمزگان تاکنون جان افراد زیادی را گرفته و با وجود برخورد نیروی انتظامی و توقیف مستمر خودروهای سوخت کش اما تفاوت فاحش قیمت سوخت در دو سوی مرزها سبب شده تا قاچاقچیان همچنان بر این کار اصرار ورزند.

نیروی انتظامی از ابتدای امسال بیش از 350 خودروی سوخت کش نیسان و پژو و کامیونت را توقیف کرده اما این وضعیت هنوز مدیریت و مهار نشده است و گاه پلیس از کشف محموله‌هایی خبر می‌دهد که به قصد قاچاق سوخت، صدها کیلومتر را از استان‌های مرکزی کشور به سمت روستاهای ساحلی میناب و سیریک طی کرده‌اند.

ساماندهی این وضعیت یک انتظار از سوی عموم جامعه است که به تدبیر مشترک نهاد قانون‌گذاری کشورمان و نیز وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کشور نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای فراری دادن موتورسوار مشکوک از سوی تیم اسکورت رئیسی چه بود؟ / «منبع آگاه» توضیح داد

توضیح وزیر کشور درباره تازه ترین وضعیت حادثه قطار در طبس و ریزش متروپل در آبادان

231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =