فارس نوشت:

امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر در کنفرانس خبری حاضر شد و با تبریک روز خبرنگار در خصوص بازی اظهار داشت: بازی خوب و تاکتیکی بود و ذوب‌آهن مربی بزرگی به نام ابراهیم‌زاده دارد که من با وی در تیم ملی هم همکاری کرده بودم. به نظر من ذوب‌آهن تاکتیکی‌ترین تیم لیگ است.

وی ادامه داد: بازی این تیم با راه‌آهن را دیده و آنالیز کرده بودم و از نقاط ضعف و قوت آنها کاملاً خبر داشتم و به همین دلیل توانستیم با برنامه هافبک‌های این تیم را از جریان بازی خارج کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: بازی بازیکنان تیمم را ستایش می‌کنم. پس از بازی با صبا از نظر روحی با آنها کار کردم و و خوشبختانه تاثیرگذار بود. از تبریزی‌هایی هم که در ورزشگاه حضور داشتند تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی در خصوص هدف تراکتورسازی در لیگ برتر تصریح کرد: هر تیمی هدفی دارد. از ابتدا سعی کردم تغییراتی در ذهن بازیکنان ایجاد کنم و برای این کار نیاز به چند هفته زمان دارم تا شناخت کافی بین من و بازیکنان حاصل شود. با تماشاگرانی که داریم قطعاً به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم. هر مربی دوست دارد در تبریز مربیگری کند و معتقدم که هیچ‌جای دنیا مردمی مانند تبریز ندارد.

وی درباره سپاهان خاطرنشان کرد: دوست ندارم در خصوص سپاهان حرفی بزنم و تنها برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. سال گذشته سپاهان بسیار کمتر از برخی تیم‌های لیگ برتری هرینه کرد. در جلسه‌ای که در پایان فصل گذشته با ساکت و حسینی داشتم به آنها گفتم فوتبال ایران در بدترین دوران خود به سر می‌برد. حسینی در جوابم گفت با برنامه‌ریزی قهرمان آسیا می‌شویم و وضعیت فوتبال ایران را از این شرایط خارج می‌کنیم.
4141
سرمربی تراکتورسازی تبریز ادامه داد: من برای ماندن در این تیم تنها 2 شرط برای مسئولان سپاهان گذاشتم؛ اولی حفظ بازیکنان و دومی جذب بازیکنان مدنظرم. اصلاً مباحث مالی مطرح نبود و ساکت و حسینی شاهد تمام صحبت‌های من هستند. اگر شرط‌هایم را قبول می‌کردند در این تیم می‌ماندم.

قلعه‌نویی درخصوص بازی هفته آینده برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: حتماً این تیم قوی بوده که توانسته پرسپولیس را شکست دهد و هفته گذشته از فولاد امتیاز بگیرد. باید فیلم بازی‌های این تیم را ببینیم تا شناخت کافی را به‌دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که جنگ بین قلعه‌نویی و عزیز محمدی به سود چه کسی خاتمه پیدا کرد گفت: جنگی نبود؛ من با اصل داستان مخالف هستم و معتقدم که سقف قرارداد کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند.

این مربی زمانی که با سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه هم ما می‌دانیم و هم شما که بدون رعایت سقف قرارداد به تراکتورسازی رفتید، خندید و گفت: خودت جواب خودت را دادی.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =