بیش از ۱۵ هزار نفر به جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد

ایرنا نوشت: مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از یک سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار و ۸۱۷ نفر به جمعیت زیرپوشش بیمه سلامت در استان افزوده شده است.

کیان دهراب پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تاکنون ۵۲۹ هزار ۳۱۰ نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:در زمان حاضر ۳۲ دفتر پیشخوان در شهرستان های مختلف استان آماده نام نویسی از افراد بدون پوشش درمانی هستند.

دهراب پور ابراز داشت: افراد ساکن در مناطق محروم و کمتربرخوردار کهگیلویه و بویراحمد که فاقد بیمه هستند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ارائه مدارک هویتی خود برای بهره مندی از خدمات رایگان بیمه سلامت اقدام کنند.

بیش از ۱۵ هزار نفر به جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد

وی تاکید کرد:.شهروندان فاقد بیمه درمانی همچنین می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir برای قرار گرفتن زیرپوشش بیمه درمانی اقدام کنند.

وی عنوان کرد: همه کسانی که زیرپوشش بیمه سلامت قرار می گیرند تا سه ماه نخست از پرداخت حق بیمه معاف هستند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از اتمام دوره سه ماهه، آزمون وسع (استحقاق سنجی) از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد و دهک هر بیمه شده مشخص می شود.

وی تاکید کرد: دهک های اول تا سوم از پرداخت حق بیمه معاف هستند، دهک های چهارم و پنجم ۱۰در صد، دهک های ششم وهفتم ۲۰درصد، دهک های هشتم و نهم ۵۰ درصد از حق بیمه را پرداخت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:از سال گذشته تاکنون بیمه سلامت استان بیش از ۲ هزارو ۸۶۶ میلیارد ریال مطالبات به مراکز طرف قرارداد این بیمه پرداخت کرده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =