فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی: ٨١ درصد سرقت‌های استان کشف شده است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: ٨١ درصد سرقت‌های سطح استان کشف شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش در مراسمی که تحت عنوان تجلیل از خبرنگاران برگزار شد با تاکید اساس حرفه و اصالت خبرنگاری گفت: تلاش و فلسفه ی وجودی آن گام برداشتن در راستای ایجاد آرامش در حوزه سکونت، شهر، کشور و حتی جهان می باشد، خبرنگار با نقد خود به دنبال یک خواستگاه و هدف می باشدکه آن اصلاح جامعه و ایجاد آرامش برای مردم آن جامعه است.

وی افزود: خبرنگاران چشم بیدار جامعه بوده و آگاهی یک جامعه را مرهون زحمات ارزشمند خبرنگاران عزیزی هستیم که اخبار را به اطلاع مردم می رسانند، خبرنگاری شغل ارزشمندی است که قلم او به عنوان سلاح در مدیریت افکار عمومی محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه بیان داشت: مقام شامخ هنرمندان فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی بر جامعه تلاش می کنند و رسانه های جمعی یکی از منابع قدرت به شمار می روند که در راستای نوآوری و ارائه راهکارهای مناسب پیشرفت و آبادانی تلاش می کنند.

جهانبخش تصریح کرد : امنیت دو مولفه " عینی و ذهنی " دارد که بخشی از آن به وظایف ارگان ها و سازمان ها از جمله پلیس و غیره و بخش دیگر هم به رسانه ها و خبرنگاران بستگی دارد.

گفتنی است این مقام ارشد انتظامی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران با تاکید بر اینکه تمامی تلاش فراجا کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان است، افزود : با تلاش شبانه روزی همکارانم ٨١ درصد سرقت‌ها در سطح استان منجر به کشف شده است.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت سفر اربعین از مرز تمرچین و فواید این حضور برای استان و برنامه ریزی های لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های آن گفت : انشالله تعداد گذرگاه های حضوری پلیس گذرنامه در مرز به بالای ۲۰ مورد افزایش می یابد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =