سوال مجلس از وزیر آموزش و پرورش /  آقای وزیر به تخلفات احتمالی مالی «هولدینگ پتروفرهنگ» نظارت دارد؟

آنا نوشت: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته‌ای به منظور پیگیری فعالیت هلدینگ پتروفرهنگ در این جلسه این کمیسیون خبر داد.

مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز این کمیسیون گفت: بخش اول جلسه امروز به بررسی سوال هادی بیگی‌نژاد از وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت هلدینگ پتروفرهنگ و فعالیت‌های آن گذشت.

شریعتی در ادامه گفت: سوال این بود که آیا شان نظارتی وزارت آموزش و پرورش در این حوزه رعایت می‌شود؟ آیا دانش لازم به کار گرفته می‌شود و یا حفظ منابع کشور در این هولدینگ اتفاق می‌افتد؟ همچنین وضعیت حسابرسی و تخلف‌های احتمالی آیا در اشراف وزیر هست یا خیر؟

وی افزود: مقرر شد کمیته‌ای تشکیل شود و این موضوع را پیگیری کنند، لذا سوال به صحن علنی ارجاع نشد.




سوال مجلس از وزیر آموزش و پرورش /  آقای وزیر به تخلفات احتمالی مالی «هولدینگ پتروفرهنگ» نظارت دارد؟

بیشتر بخوانید :

نماینده مردم تهران در ادامه گفت: بخش دوم جلسه امروز نیز، بحث بررسی گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه ۱۴۰۰ در حوزه نفت وگاز بود که در جلسه امروز فقط به تبصره یک پرداخته شد.

شریعتی افزود: هدف از برگزاری این جلسه و جلسات بعدی در این موضوع، آسیب شناسی قانون بودجه و متعاقباً اصلاح موارد آسیب‌زا در بودجه سال آینده از جمله مراقبت‌های لازم و یا دقت نظر در قانونگذاری است.

سخنگوی کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه در آستانه ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی دولت نیز هستیم، تاکید کرد: این جلسات در سیاستگذاری و تدوین برنامه هفتم به دولت کمک می‌کند تا بودجه‌های تنظیمی سال‌های بعد، انطباق بیشتری با برنامه هفتم داشته باشد.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =