استقلال و کاوه در بن بست؛ رضایی جدا می‌شود؟

فارس نوشت: استقلال برای خارج کردن نام ارسلان مطهری از لیست خود، یک مانع بزرگ را پیش رو دارد.

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که کاوه رضایی غایب بزرگ آبی‌ها بود و برخلاف روزهای گذشته در کنار سایر شاگردان ساپینتو حضور نداشت.

ماجرای خارج کردن نام ارسلان مطهری از لیست استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر که بر اساس استناد آیین نامه نقل و انتقالات مطرح شده بود، به نظر می‌رسد به بن بست رسیده و باشگاه نمی‌تواند بر اساس ماده دوم از ضمیمه سوم آیین نامه که در مورد بازیکنان مازاد وضع شده، لیست بزرگسالان خود را خالی کند.

بر خلاف تصوری که هنوز هم وجود دارد، قرارداد مطهری فسخ نشده و استقلال قصد دارد بر اساس این قانون مطهری را از لیست بزرگسالان خارج کند اما این مساله یک مانع بزرگ دارد. صدور کارت بازی برای مطهری و به میدان رفتن این بازیکن، موضوعی است که مورد توجه مراجع تصمیم گیرنده در این زمینه قرار دارد. بر این اساس آن‌ها معتقدند استقلال فقط می‌تواند به مطهری بازی ندهد اما او شامل این قانون نمی‌شود و لیست تیم هم جای خالی پیدا نمی‌کند.

به این ترتیب کاوه رضایی که اکنون بازیکن آزاد است نمی‌تواند قراردادی را با آبی‌های تهران به ثبت برساند و با این حساب به نظر می‌رسد ماجرای او در تیم ساپینتو به آخر رسیده است. حتی در این راستا شایعاتی درمورد مذاکره او با پرسپولیس شنیده می‌شود.

به هرحال باید دید که در نهایت سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرد. قرار است طی روزهای آینده نظر نهایی مراجع تصمیم گیرنده اعلام و تکلیف این ماجرا مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

257 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =