پیشگیری و درمان انواع اسکار و اثرات به جای مانده از زخم

ژل رژواسیل ،ژلی مؤثر با خاصیت درمانی ثابت شده در درمان انواع اثرات بجای مانده از زخم ها است.  ژل رژواسیل پس از مصرف لایه ای شفاف و غیر چسبنده تشکیل می دهد و موجب افزایش هیدراتاسیون بافت آسیب دیده و تسریع در بهبودی آن می شود .

ژل رژواسیل را می توان همراه با سایر روش های درمان اسکار استفاده کرد تا به جلوگیری از تشکیل اسکارهای هیپرتروفیک و کلوئیدی کمک کند.

پیشگیری و درمان انواع اسکار و اثرات به جای مانده از زخم

ژل رژواسیل ،ژلی مؤثر با خاصیت درمانی ثابت شده در درمان انواع اثرات بجای مانده از زخم ها است . ژل رژواسیل پس از مصرف، لایه ای شفاف و غیر چسبنده تشکیل می دهد و موجب افزایش هیدراتاسیون بافت آسیب دیده و تسریع در بهبودی آن می شود .افزایش میزان رطوبت در بافت موجب کاهش آنژیوژنز ، کاهش تجمع رابطه های التهابی و کاهش سنتز کلاژن و گلیکوزامینوگلیکانها بیش از مقدار نرمال می شودو جهت بهبود جای زخم های کهنه و تازه بسیار مؤثر است.

اثرات عملکردی این محصول

1. کاهش ظاهر اسکارها

قرمزی و تغییر رنگ اسکارهای جراحی و تروماتیک را کاهش می دهد. این محصول با فواید ترکیبی سیلیکون، اسکوالان، روغن امو EMU OIL (روغن شتر مرغ استرالیایی) و ویتامین C به نرم شدن و صاف کردن جای زخم های برجسته کمک می کند.

2. کاهش خارش و ناراحتی های پوستی

فرمولاسیون آن تسکین فوری خارش را فراهم می کند، که با روند طبیعی بهبود اسکار همراه است. ژل سیلیکونی اثرات نامطلوب اسکار را کاهش می دهد.

3.جهت استعمال موضعی

این ژل اسکارهیل شفاف، بی بو و غیر چسبنده است. پس از استفاده به سرعت خشک می شود و یک لایه شفاف سیلیکونی روی جای زخم شما ایجاد می کند. یک ژل قابل اعتماد برای درمان جای زخم است و اصلا احساس چربی نمی دهد.

4.مناسب برای اسکارهای صورت

ژل رفع اسکار ما به قدری ملایم است که می توان آن را روی اسکارهای صورت اعمال کرد. ممکن است به بهبود ظاهر اسکار آکنه بدون مسدود کردن منافذ کمک کند.

5.ایمن برای کودکان

فرمول منحصر به فرد آن برای کودکان ایمن و مناسب برای هر نوع پوستی است. حتی می توانید آن را روی پوست حساس فرزندتان بمالید تا به محو شدن جای زخم کمک کند.

خرید محصولات اسکارهیل scarheal یک راه حل فوق العاده برای رفع اثرات به جای مانده از زخم است.

مواد تشکیل دهنده ژل سیلیکونی رژواسیل

مواد تشکیل دهنده کلیدی ژل رژواسیل:

  • سیلیکون مایع پزشکی

  • ویتامین سی

  • اسکوالن

  • روغن شترمرغ استرالیایی

بررسی ترکیبات درمانی ژل رژواسیل:

1.سیلیکون طبی :

ژل اسکار RejuvaSil Rejuvaskin از 97% سیلیکون مایع تشکیل شده است. سیلیکون جزء استاندارد طلایی برای مدیریت انواع اسکار محسوب می شود. این انتخاب نهایی برای جلوگیری از اسکار هیپرتروفی و اسکار کلوئید است. این محصول شگفت انگیز ،سدی را در مقابل خروج رطوبت تشکیل می دهد که تولید کلاژن را در ناحیه آسیب دیده پوست محدود می کند. از این رو، به طور موثر اسکارها را روشن می کند و علائم برجسته شده از جراحی، سوختگی و سایر زخم ها را یکنواخت و صاف می کند. رژواسیل یک ترکیب انحصاری از سیلیکون پزشکی است که از سیکلومتیکون و دایمتیکون متقاطع پلیمرها تشکیل شده است.

2.فرم پایدار ویتامین سی :

غنی از تتراهگزیل دسیل آسکوربات است، شکل بسیار پایدار ویتامین C. این یک ترکیب قوی و در عین حال ملایم تر از ویتامین C است. این ماده به عنوان روشن کننده پوست عمل می کند. همچنین حفظ رطوبت را افزایش می دهد و باعث جذب سریع محلول در پوست می شود.

Tetrahexyldecyl Ascorbateیک استر ویتامین C بسیار پایدار و محلول در روغن است که دارای فعالیت آنتی اکسیدانی است و پراکسیداسیون لیپیدی را مهار می کند. مطالعات نشان داده‌اند که ویتامین C با مهار ملانوژنز (تولید رنگدانه) یک عامل شفاف‌کننده و روشن‌کننده پوست است و در نتیجه رنگ پوست را یکنواخت‌تر می‌کند. برخلاف اسید اسکوربیک، پوست را لایه برداری و تحریک نمی کند. بطور خاص و ویژه قرمزی را کاهش می دهد.

3.اسکوالان:

اسکوالان علاوه بر آبرسانی همچنین مسئول رساندن آنتی اکسیدان ها به پوست است. این ماده مملو از توانایی‌های تقویت‌کننده سیستم ایمنی است که رادیکال‌های آزاد خشن را که روند بهبودی را کند می‌کنند و تاثیر جای زخم بر روی پوست را بدتر می‌کنند، دفع می‌کند. اسکوالان به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی و آنتی اکسیدان استفاده می شود. به سرعت به پوست نفوذ می کند، احساس چربی روی پوست باقی نمی گذارد و به خوبی با سایر روغن ها و ویتامین ها ترکیب می شود. اسکوالان به نرم شدن بافت اسکار کمک می کند و در نتیجه اسکار نرم تر خواهد شد.

4.روغن امو ( شترمرغ استرالیایی )

به غیر از اسکوالان، روغن) emu شترمرغ استرالیایی ) را می توان در RejuvaSil نیز یافت.این روغن منبع عالی از اسیدهای چرب ضروری و همچنین آنتی اکسیدان است، همچنین به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می کند. علاوه بر این، یک ضدالتهاب عالیست. روغن Emu مواد مغذی ضروری مانند امگا 3، 6، 9، ویتامین A و همچنین ترکیباتی مانند کاروتنوئیدها، فلاون ها، پلی فنول ها، توکوفرول و فسفولیپیدها را به پوست اضافه می کند.

مکانیزم عمل ژل رژواسیل:

RejuvaSil یک ژل سیلیکونی مایع موضعی با روغن Emu (ضد التهاب )، Squalane ( مرطوب کننده) و ویتامین C( برای تغییر رنگ اسکار) است که برای بهبود ظاهر اسکارهای جراحی و تروماتیک (از جمله اسکارهای طبیعی پس از عمل) استفاده می شود و همچنین اسکارهای هیپرتروفیک و اسکارهای کلوئیدی و سوختگی را نیز درمان خواهد کرد. تا 3 بار در روز روی اسکار خشک تمیز استفاده می شود. مکانیسم اثر شامل هیدراتاسیون و انسداد تبخیر سطحی است. با خرید ژل ترمیم کننده رژواسیل rejuvasil اثری از زخمهای شما باقی نخواهد ماند.

تاثیر ژل سیلیکونی رژواسیل بر پوست

طرز استفاده از ژل رژواسیل:

سیلیکون قدم اول برای مدیریت اسکار است که توسط جراحان پلاستیک جهت درمان و پیشگیری از اسکارها (مانند اسکارهای هیپرتروفیک، اسکارهای جراحی، اسکارهای سوختگی و اسکارهای ناشی از تروما و حوادث) تجویز می شود.

ژل اسکار سیلیکونی رژواسیل از نظر بالینی برای نرم کردن و صاف کردن جای زخم برجسته فرموله شده است. فرمول شفاف و بی بو ژل سیلیکونی به سرعت خشک می شود و یک سد مقاوم در برابر خروج رطوبت روی جای زخم ایجاد می کند. یک محیط مسدود شده هیدراته ایجاد می کند که فعالیت مویرگی را با کاهش رسوب کلاژن ناشی از فیبروبلاست و هیپرتروفی اسکار کاهش می دهد، پرخونی را کاهش می دهد، تولید کلاژن فیبروبلاست را به حداقل می رساند و باعث صاف شدن زخم می شود.

پیشنهاد ما به شما خرید ژل رژواسیل 30 میل RejûvaSil است که می توان همراه با سایر روش های درمان اسکار استفاده کرد تا به جلوگیری از تشکیل اسکارهای هیپرتروفیک و کلوئیدی کمک کند.

موارد مصرف ژل رژواسیل:

  • مؤثر در نرم کردن و صاف کردن زخم های برجای مانده از جراحی( برجسته و فرو رفته)

  • اثرات زخم های سوختگی

  • اثرات برجای مانده از جوش ها( آکنه)

  • خطوط برجای مانده از حاملگی و چاقی

  • اثرات زخم های ناشی از ضربه

  • کاهش قرمزی و تغییر رنگ زخم

میزان استفاده از ژل رژواسیل:( دوره درمان )

ژل را روی جای زخم های تمیز و خشک بمالید و به آرامی ماساژ دهید. 2-3 بار در روز استفاده کنید. کوتاه ترین دوره درمان توصیه شده 30 روز است، مناطق بزرگ یا اسکارهای قدیمی ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشند.

موارد منع مصرف:

برای زخم های باز قابل استفاده نیست. فقط به صورت موضعی قابل استفاده است.

از تماس با چشم و مخاط خودداری کنید. در صورت بروز ناراحتی یا راش، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید.

برای مشاهده و کسب اطلاعات از برندهای معتبر و مختلف و همچنین استعلام قیمت محصولات مراقبت از پوست می توانید نشانی مقابل را در گوگل سرچ کرده و وارد لینک اول شوید (irictajhiz.com)

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1667976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =