ماندگاری، هزینه و مزایای کاشت ابروی طبیعی

یکی از مهم‌ترین معیارهای زیبایی چهره زیبایی و خوش حالتی ابروها است. از این رو در زیبایی، آرایش و حتی درمان، توجه ویژه‌ای به ابرو می‌شود و روش‌های مختلفی مثل تاتو ابرو، کاشت ابرو، میکروبلیدینگ و ... برای بهتر کردن فرم ابرو وجود دارد.

یکی از اساسی‌ترین روش‌های بهبود زیبایی، ابرو کاشت ابرو است اما در این مورد ابهامی وجود دارد که هنوز برای بسیاری از ما رفع نشده است. کاشت ابرو روی تاتو مسئله‌ای است که بسیاری بر روی آن بحث می‌کنند اما از نظر تجربی نتایج دقیق‌تر خواهند بود.

کاشت ابرو یک روش بسیار ایده‌آل و طبیعی برای داشتن ابروهایی پُر و زیباست که از آن برای پوشاندن تتو ابرو نیز استفاده می‌شود. در مورد اینکه می‌توان کاشت ابرو روی تاتو را انجام داد یا خیر، بهتر است پزشک به صورت تخصصی نظر بدهد اما به طور کُلی این روش قابل انجام است و مزایای زیادی نیز دارد. البته گاهی ممکن است پزشک روش جایگیزینی را بر اساس شرایط شما پیشنهاد کند. از این رو توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی به مجموعه خانه سفید مراجعه کنید و از بهترین پزشکان متخصص زیبایی مشورت بگیرید.

آیا کاشت ابرو روی تاتو قابل انجام است؟

همانطور که گفتیم کاشت ابرو روی تاتو قابل انجام است و امروزه افراد زیادی نیز از آن استفاده می‌کنند. گاهی ممکن است پزشک توصیه کند قبل از کاشت ابرو، تاتو ابرو انجام دهید تا نتایج بهتری دریافت کنید. در تاتو رنگ دانه‌ها به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شوند و در زیر پوست باقی می‌مانند. البته قابل ذکر است که با تزریق رنگ‌ دانه‌هایی که رنگ‌ دانه‌های قبلی را خنثی می‌کنند می‌توان تاتو را پاک کرد.

علت اینکه گاهی اوقات پزشک ممکن است حتی توصیه کند قبل از کاشت ابرو تاتو کنید و کاشت ابرو روی تاتو انجام دهید این است که احتمال ریزش ابروهای کاشته شده وجود دارد. در واقع ابروها بعد از چند ماه ریزش پیدا می‌کنند و ابروهای قوی‌تر و پرپشت رویش پیدا می‌کنند. اما تا زمانی که ابروهای کاشته شده دوباره رویش پیدا نکرده‌اند، جای آنها خالی می‌ماند و با استفاده از تاتو می‌توان از این مسئله جلوگیری کرد.

کاشت ابرو روی تاتو

افراد ممکن است به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شوند و ابروهای طبیعی خود را از دست بدهند. بهترین روش برای ایجاد تراکم و رفع کم پشتی ابرو، کاشت ابرو طبیعی است که تقریباً در تمام موارد نتایج مطلوبی دارد. شایان ذکر است که از کاشت ابرو هم برای آقایان و هم در خانم‌ها استفاده می‌شود اما کاشت ابرو روی تاتو برای خانم‌ها کاربردی است.

قبل از اینکه برای کاشت ابرو اقدام کنید، باید بدانید که مدل تاتو شما به دلیل دائمی بودن، مدل کاشت ابرو را تعیین می‌کند و زیر ابروهای کاشته شده باقی می‌ماند. بنابراین تنها در صورتی باید کاشت ابرو روی تاتو را انجام دهید که از مدل تاتو خود راضی باشید؛ در غیر این صورت باید از پزشک بخواهید با پاک کردن ابرو، مدل جدیدی برای ابروی شما طراحی کند و پس از آن برای کاشت ابرو اقدام نمایید.

پس از اینکه مدل کاشت ابرو طراحی شد، گرافت‌ها و موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از ناحیه بانک مو برداشته می‌شوند و بر حسب روشی که کاشت ابرو با آن انجام می‌شود، در نواحی مد نظر کاشته می‌شوند. اغلب از روش‌های FIT و کاشت ابرو به روش FUT برای کاشت استفاده می‌شود.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت ابرو در افراد مختلف متفاوت است و بر حسب شرایط شما تعیین می‌شود. ضمناً باید گفت که کاشت ابرو روی تاتو در کسانی که بیش از حد دچار ریزش شده‌اند بسیار کمک کننده است و باعث می‌شود به تعداد گرافت کمتری برای ایجاد تراکم مورد نظر احتیاج داشته باشیم. تعداد گرافت‌های کاشته شده ابرو تاثیر زیادی بر هزینه کاشت ابرو دارند.

کاشت ابروی مردان

هزینه کاشت ابرو

برای اینکه بهترین نتیجه را از کاشت ابرو روی تاتو دریافت کنید، این عمل باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. انتخاب زاویه مناسب در هنگام کاشت، استفاده بهینه از بانک مو، تجهیزات پیشرفته، کادر جراحی با تجربه، پزشک خوش سابقه و رعایت نکات بهداشتی باعث می‌شود بهترین نتیجه را از عمل بگیرید. قاعدتاً برای اینکه بتوانید کاشت ابرو را به خوبی انجام دهید، باید هزینه بالاتری نیز پرداخت کنید.

هزینه کاشت ابرو به دستمزد پزشک، کلینیک انتخابی، تعداد گرافت‌های لازم برای کاشت و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای موثر بر هزینه این عمل، می‌توان گفت که ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان به طور متوسط هزینه این روش خواهد بود.

کلینیک تخصصی خانه سفید به عنوان معتبرترین کلینیک زیبایی ایران با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت خود رضایت حداکثری مددجویان را کسب می‌کند. این کلینیک با سال‌ها سابقه در حیطه‌های تخصصی مختلف و همکاری با مجرب‌ترین پزشکان متخصص به شما کمک می‌کند نتیجه مطلوب خود را از کاشت ابرو روی تاتو یا سایر عمل‌های زیبایی و پلاستیک دریافت کنید. توصیه می‌کنیم برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با شماره تماس ۰۲۱۵۴۵۰۳ و ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ ارتباط برقرار نمایید و یا به صورت حضوری به کلینیک خانه سفید مراجعه کنید.

ماندگاری

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که چند سال پس از کاشت ابرو ممکن است ابروها دوباره ریزش کنند و نیاز به ترمیم داشته باشند. اگرچه ترمیم گاهی لازم است، اما دوام ابروهای کاشته شده بسیار زیاد است و می‌توان گفت که برای همیشه ابروهای کاشته شده با حالت طبیعی باقی می‌مانند؛ چرا که در این روش از موهای خود فرد استفاده می‌شود و تکنیک‌ها کاملاً طبیعی است.

مزایا

از آنجایی که در روش کاشت ابرو اقداماتی که انجام می‌شود بر روی سطحی‌ترین لایه پوست است، خطری فرد مددجو را تهدید نمی‌کند. احتمال عفونت بعد از انجام کاشت ابرو وجود ندارد و می‌توان در یک جلسه به نتیجه دلخواه رسید. وابسته به تعداد گرافت‌های مورد نیاز ممکن است کاشت ابرو به دو جلسه نیز کشیده شود که اغلب در همان جلسه اول کاملاً انجام می‌شود. کاشت ابرو روی تاتو مزایای اضافه‌ای نیز دارد که باعث می‌شود تاثیر آن اغلب حیرت انگیز باشد.

برای کاشت ابرو در صورتی که گرافت‌های مورد نیاز بانک مو کافی نباشند می‌توان از سایر نقاط بدن نیز مو برداشت کرد. مثلاً موهایی که در ناحیه پشت و کنار گوش هستند در کاشت ابرو بسیار پرکاربردند. همچنین باید گفت که کاشت ابرو دوره نقاهت کوتاهی دارد، کم تهاجمی است، دردناک نیست و اثر بدی روی پوست بر جای نمی‌گذارد.

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، بعد از کاشت ابرو ممکن است به دلایل مختلف ابروهای پیوند زده شده دچار ریزش شوند. بنابراین چند ماه بعد از کاشت ابرو ممکن است نواحی خالی در ابرو ایجاد شود که علی رغم موقت بودن، حس بدی به مددجو بدهند. اما با کاشت ابرو روی تاتو، حتی بعد از ریزش موقت ابروهای کاشته شده، جای آنها خالی نمی‌ماند و رضایت بیشتری در مددجویان به وجود می‌آید.

مراقبت‌ها

  • بعد از انجام کاشت ابرو روی تاتو ممکن در محل انجام جراحی تورم و خارش را احساس کنید که پزشک معمولاً از پمادهای مخصوص برای رفع این موارد استفاده می‌کند.
  • استفاده از رژیم غذایی سالم برای بهبود سریع‌تر بسیار مهم است. استفاده از پروتئین، ویتامین D و مواد مغذی به همراه آب کافی باعث می‌شود سریع‌تر بهبود یابید.
  • تا چند هفته از مصرف سیگار و الکل خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت از کمپرس سرد و بعد از آن از کمپرس گرم استفاده کنید.
  • تا ۲ هفته از مواد آرایشی بر روی صورت استفاده نکنید.
  • بهتر است تا ۳ روز از فعالیت سنگین پرهیز کنید.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =