بگویید چه کسی این تیم را برای استقلال بسته؟

خبر ورزشی نوشت: بازیکن قدیمی استقلال گفت: «متاسفانه هنوز کسی متوجه نشده امسال چه کسی برای استقلال تیم بسته است چون با نگاهی به شرایط نفرات این تیم می‌بینیم که پازل تیم استقلال کامل نیست.»

اکبر کارگرجم، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگویی، درباره آخرین شرایط این تیم و تساوی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: «متاسفانه دو امتیاز مفت و مسلم از چنگ استقلال درآمد. بازی که استقلال می‌توانست با یک شروع خوب و طوفانی در زمین حریف به سود خودش تمام کند این قدر در آن تعلق صورت گرفت تا در نهایت حریف با ایستادن درون ۱۸ قدم تمام توپ‌های ما را دفع کرد و مساوی شد.»

او افزود: «ترکیب استقلال در ابتدا ترکیبی نبود که بتوان به آن لقب برنده را داد. البته این به خاطر شرایط کلی تیم در فصل نقل و انتقالات هم بوده است. چون متاسفانه ما هنوز متوجه نشدیم چه کسی برای استقلال یارگیری کرده و چطور تیم را بسته اند.»

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: «درروزهای نقل و انتقالات و در شرایطی که هنوز سرمربی تیم مشخص نشده بود بازیکنان جدید یکی بعد از دیگری به باشگاه می‌رفتند و با مدیرعامل عکس می‌انداختند. در حالی که اصلاً ما نمی‌دانستیم سرمربی کیست. بعد از مشخص شدن سرمربی هم دوباره چند بازیکن ظرف یکی دو روز به استقلال اضافه شدند که مشخص بود این‌ها هم با نظر سرمربی جدید نیامده اند. چرا یک نفر در باشگاه استقلال در این باره شفاف سازی نمی‌کند؟»

دست ساپینتو برای رقبا رو شده چون یک روش بیشتر ندارد/ بگویید چه کسی این تیم را برای استقلال بسته؟/ مبادا این تیم پرمهره دچار تنش شود!

کارگر جم ادامه داد: «خوشبختانه در جمع مدیران باشگاه افراد فوتبالی هم داریم، ولی آنها هم در این باره حرفی نمی‌زنند. از طرفی تیم استقلال هم با این نفرات نمی‌تواند در ادامه مسیر راحت جلو برود. چون فعلاً مرادمند و یزدانی بیرون از ترکیب هستند و عارف غلامی و سیلوا در خط دفاعی فیکس بازی می‌کنند. قطعاً در خط دفاع نمیتوان بیشتر از دو نفر را آن وسط گذاشت. اگر نفرات دیگر بیرون بمانند تکلیف چیست؟ این وضعیت در خط حمله هم به چشم می‌خورد. قایدی تا کی قرار است یار تعویضی باشد؟ ملی پوش را روی نیمکت می‌نشانند؟»

او خاطرنشان کرد: «با این همه مهره و تراکم بازیکن در خط حمله و دفاع چند هفته بعد چه کسی می‌خواهد این تیم را جمع و جور کند؟ چرا بازیکنان با تناسب جذب نشده اند؟ البته این خوب است که دست سرمربی روی نیمکت باز باشد اما باید فکر همه جا را میکردیم. امیدوارم این موضوع در آینده باعث بروز مشکل در کار سرمربی تیم و مجموعه استقلال نشود.»

این بازیکن قدیمی درباره سبک بازی استقلال گفت: «متاسفانه استقلال در چهار بازی گذشته با چهار ترکیب متفاوت به میدان رفته است و این نشان می‌دهد کادرفنی هنوز شناخت لازم را از نفرات پیدا نکرده، اما این اشکالی ندارد. چون ساپینتو حق دارد، ولی چرا استقلال در ترکیب خودش برنامه دوم یا اصطلاحاً پلن B جایگزین ندارد؟ بازی مستقیم استقلال در چهار بازی اخیر کاملا روش این تیم را برای حریفان مشخص کرده و باعث شده رقبا دست این تیم را بخوانند.»

کارگر جم درباره بازی پیکان گفت: «تیم پیکان حریف آسانی نیست و استقلال با این سبک یکنواخت بازی‌اش کار دشواری دارد. امیدوارم جلوی این تیم یکدست به دردسر نیافتیم. خیلی خوب شد که قایدی به استقلال برگشت. چون این بازیکن لااقل با خلاقیت خودش می‌تواند بخشی از شرایط تیم را تغییر بدهد. امیدوارم استقلال با این مربی و این نفرات بتواند به بالای جدول بیاید و گرنه با از دست رفتن امتیازات کار برای استقلال سخت خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =