همایش ابن‌عربی، میراث او و اهمیت آن در جهان معاصر

مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران همایش بین‌المللی «ابن‌عربی، میراث او و اهمیت آن در جهان معاصر» را اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، همایش بین‌المللی محیی‌الدین ابن عربی؛ میراث او و اهمیت آن در جهان معاصر یکم و دوم اسفند ۱۴۰۱ توسط گروه ادیان و عرفان مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و با همکاری و حمایت تعدادی از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.
شهرام پازوکی، اسماعیل رادپور دبیران علمی، نیکولاس بویلستون، مهران رهبری دبیران تخصصی و سیدعلی حسینی، سعید ماخانی و حسین رستمی جلیلیان دبیران اجرایی همایش ابن‌عربی، میراث او و اهمیت آن در جهان معاصر هستند.

کمیته علمی همایش از فرهیختگان، پژوهشگران و علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا آثار پژوهشی خود را در قالب مقاله به دبیرخانه همایش ارسال کنند. همچنین مهلت ارسال چکیده مقالات تا یکم آذر ۱۴۰۱ است.

پژوهشگران باید ابتدا عنوان و چکیده تفصیلی مقاله خود را پس از عضویت در سایت همایش به نشانی http://ibnarabi.irip.ac.ir/ ، از طریق سامانه ارسال کنند و پس از تأیید چکیده تفصیلی توسط کمیته علمی، بر اساس نظر کمیته علمی از نویسندگان برای ارائه سخنرانی در همایش دعوت خواهد شد.

رایانامه‌های ibnarabi@irip.ac.ir و Ibnarabi.irip@gmail.com و شماره تلفن ۰۲۱۶۷۲۳۸۲۱۰ برای راهنمایی و ارایه پیشنهادها و نظرات پژوهشگران اعلام شده است.
65

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =