بازدید میدانی مدیران مجموعه مدیریت شهری از پروژه‌های سطح شهر

اعضای شورای اسلامی، سرپرست شهرداری، معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری شهرکرد به صورت میدانی از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، تفریحی و ورزشی احداث شده و در حال احداث این شهرداری بازدید و مشکلات را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عبدالصادق نجفی در حاشیه بازدید از پروژه‌ها با بیان اینکه تلاش مدیریت شهری بر این است تا بتواند با سرعت و با کیفیت به انجام پروژه‌های شهرداری بپردازد، اظهارداشت: مشکلات بسیاری پیش روی همه شهرداری‌ها قرار دارد اما باید تلاش کنیم تا بتوانیم مطالبات و نیازهای شهروندان را در اسرع وقت به سرانجام‌ رسانده و باری از روی دوش شهر و شهروندان برداشته شود.

وی افزود: تقویت زیرساخت‌ها و احصاء مشکلات کمک خواهدکرد که هر چه زودتر به اهداف خود در بخش‌های مختلف دست یابیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: با تمام توان در حال انجام برنامه‌ریزی و فعالیت‌های شهرداری در بخش‌های مختلف هستیم و امیدوارم بتوانیم در فرصت خدمتگزاری خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه دهیم و شهرکرد را که شهر مهربانی است در تمامی زمینه‌ها توسعه دهیم.

نجفی ادامه داد: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی از خواسته‌ها و اولویت‌های کاری شهرداری محسوب می‌شود اما این بدان معنا نیست که در کیفیت سهل انگاری و رعایت شاخصه‌های کیفی مدنظر قرار گرفته نشود.

در پایان این بازدید روسای سازمان‌ها مشکلات پیش‌رو جهت اجرای پروژه‌های خود را مطرح کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =