۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
دستگیری هفت سارق در قشم

 سرپرست انتظامی شهرستان قشم از کشف ۱۱ فقره سرقت و دستگیری هفت سارق از (ابتدا تا پایان روز دوازدهم شهریور ۱۴۰۱) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ عبدالرحیم دهقان اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان قشم، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با گشت زنی محسوس و نامحسوس در حوزه استحفاظی هفت سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سارقان به هشت فقره سرقت پمپ آب و مشاعات با مال خر، یک فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت کولر گازی و ۲ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه سارقان لوازم و وسایل برای باز کردن قفل، هفت دستگاه کولر گازی و تعدادی مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته کشف و ضبط شد.

سرپرست انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان قشم چهار مال خر نیز دستگیر شده اند، توضیح داد: تحقیق از سارقان و چهار مال خر به منظور کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

سرهنگ دهقان اضافه کرد: در مدت یادشده و با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان و همکاری مرزبانان پایگاه دریابانی قشم ۳۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک فروند کشتی مصادره ای در حوالی اسکله فجر این جزیره کشف و یک نفر از اتباع بیگانه در محل دستگیر شد.

وی گفت: مشارکت قشموندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =