جذب ۲۰ درصدی تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان / رتبه برتر استان سمنان در پرداخت تسهیلات

مدیرکل صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان از جذب ۲۰ درصدی تسهیلات رونق تولید کشور در این استان خبر داد و گفت: استان سمنان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی رتبه برتر کشوری را داراست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، علی تشنه دل در سی و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۱۲۰ واحد تولیدی به ارزش بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانکهای عامل دریافت کرده اند که سهم صنعت ۶۷ واحد به ارزش ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۵۳ واحد به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال می باشد.

وی تصریح کرد: تا کنون ۲۶۵ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۳ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند و پرونده ۶۰ واحد تولیدی در دست بررسی می باشد.

علی تشنه دل اضافه کرد: در این نشست مشکلات بانکی و تسهیلات دو واحد تولیدی صنعتی بررسی و با پرداخت ۴۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی موافقت شد .

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان ادامه داد: در این جلسه گزارشی از لیست مصوبات تسهیلات رونق تولید و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، عملکرد بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید و تسهیلات مصوبات سفر ریاست جمهوری و بند الف تبصره ۱۸ ارائه شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =