رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» ؛ روایت حضور جهادی آیت‌الله خامنه‌ای

ایسنا نوشت : این کتاب به قلم سید علیرضا مهرداد نوشته شده و طی آن برای اولین‌ بار خاطرات و اسناد منتشر نشده از رهبر انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس سال۱۳۴۷ منتشر شد.

کتاب "دوباره فردوس" روایت خاطرات و حضور جهادی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زلزله فردوس با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عطارزاده معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی در اجلاسیه ملی جهادگران رونمایی شد.

به مناسبت پنجاه و سومین سالگرد حضور جهادی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه الله) در واقعه زلزله فردوس در شهریورماه سال ۱۳۴۷، رویداد ملی اجلاسیه ملی جهادگران، امروز یکشنبه ۱۳ شهریور با حضور مسئولان کشوری و لشکری در شهرستان فردوس برگزار شد.

در این مراسم از کتاب «دوباره فردوس» که روایتی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و خدمات جهادی ایشان در آن ایام است، رونمایی شد.

رونمایی از کتاب "دوباره فردوس"؛ روایت حضور جهادی آیت‌الله خامنه‌ای

بیشتر بخوانید :

این کتاب به قلم سید علیرضا مهرداد نوشته شده و طی آن برای اولین‌ بار خاطرات و اسناد منتشر نشده از رهبر انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس سال۱۳۴۷ منتشر شد.

مهرداد، نویسنده کتاب دوباره فردوس گفت: این کتاب روایت یک افتخار گمشده در تاریخ فردوس بود که در این سال‌ها از آن غفلت شده بود؛ این کتاب، یک گنجینه تمام نشدنی است که در سال ۴۷ رقم خورد.

وی هدف از نگارش این کتاب را پیگیری‌های دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) دانست و گفت: این کتاب پس از مصاحبه با بازماندگان زلزله مهیب فردوس و گروه‌های امدادی روحانیونی که در آن زمان حضور داشتند، به رشته تحریر درآمده است.

اجلاسیه ملی جهادگران با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس‌ جمهور، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مهمانان کشوری، شماری از مدیران، حدود هزار جهادگر و عموم مردم صبح امروز در شهرستان فردوس آغاز بکار کرد.

این رویداد ملی به یاد اولین اردوی جهادی کشور که با حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و جمعی از طلاب مشهد در سال ۱۳۴۷ در شهرستان فردوس رقم خورده، برگزار شد.

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =