تصاویر | تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی ۱۴۵۰۰ دلاری چینی- آمریکایی به ایران بیاید؟

وولینگ شینگچن هیبریدی به عنوان نخستین محصول هیبریدی جوینت ونچر جنرال موتورز در چین معرفی شد. وولینگ شینگچن هیبریدی به عنوان نخستین محصول هیبریدی جوینت ونچر جنرال موتورز در چین رونمایی شد. برند چینی وولینگ این شاسی بلند هیبریدی را به تازگی به شکل رسمی با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۴۵۹ دلار به بازار چین عرضه کرد. قیمتی که با ضوابط واردات به ایران همخوانی دارد اما وجود تحریم های فعلی امکان واردات خودروهای آمریکایی به ایران را تقریبا غیر ممکن می کند. گجت نیوز در گزارشی به معرفی این محصول پرداخته است.

وولینگ چه ویژگی هایی دارد؟

تصاویر | تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی 14500 دلاری چینی- آمریکایی به ایران بیاید؟

وولینگ شینگچن هیبریدی به یک موتور ۲ لیتری بنزینی ۴ سیلندر و یک واحد برقی مجهز شده که این واحد برقی می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۴ اسب بخار به تولید برساند. در حال حاضر جزئیاتی از قدرت و گشتاور ترکیبی قوای محرکه این شاسی بلند هیبریدی اعلام نشده، اما طبق ادعای وولینگ این خودرو می‌تواند ظرف مدت ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

این خودرو از لحاظ مصرف سوخت نیز در سطح مناسبی قرار دارد؛ به گونه‌ای که به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۴.۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند و میزان مصرف سوخت آن به شکل ترکیبی نیز ۵.۷ لیتر خواهد بود.

تصاویر | تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی 14500 دلاری چینی- آمریکایی به ایران بیاید؟

وولینگ شینگچن هیبریدی از لحاظ طراحی نیز خودرویی کاملا جذاب محسوب می‌شود. در نمای جلو این خودرو یک جلوپنجره یکپارچه مشکی به همراه چراغ‌های اصلی چند ضلعی و زاویه‌دار به چشم می‌خورد. از سایر ویژگی‌های نمای جلو می‌توان به مه‌شکن‌های جداگانه، فلاپ نقره‌ای و قسمت سیاه رنگ سپر جلو اشاره کرد. در نمای عقب این خودرو نیز چراغ‌های سه‌گوش دیده می‌شوند که یک تریم مشکی براق آنها را به یکدیگر متصل کرده است.

تصاویر | تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی 14500 دلاری چینی- آمریکایی به ایران بیاید؟

طول این شاسی بلند هیبریدی ۴۹۵۴ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۲۰ میلی‌متر، ارتفاع ان ۱۷۵۰ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن نیز ۲۷۵۰ میلی‌متر اعلام شده است. از امکانات کابین این خودرو نیز می‌توان به به‌روزرسانی از راه دور سیستم‌عامل لینگ OS، غربیلک فرمان D کات، نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و پشت آمپرهای دیجیتالی ۸ اینچی اشاره کرد.

تصاویر | تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی 14500 دلاری چینی- آمریکایی به ایران بیاید؟

طراحان پشتی صنلی‌های ردیف را به گونه‌ای طراحی کردند تا ۱۴ درجه به سمت عقب خم شود که چنین ویژگی برای سرنشینان راحتی بیشتری را به همراه خواهد داشت. ضمن اینکه مشتریان با پرداخت مبلغی بیشتر می‌توانند سانروف پانورامیک را نیز به این خودرو اضافه کنند.

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    62 0
    ایران هم باید قیمتش که 400 میلیونه میشه 1200 میخوام نیاد
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    62 2
    تحریمها هم بگذارند مافیای نمیکذارند.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    34 1
    آمریکایی بودنش مهم نیست اصل سازنده چینی بودنشه ، اما چون اسمش شاسی بلنده پس به شدت رقیب چینی های بعضا بی کیفیت و مونتاژی فعلی داخلی و کلاسهای قبلی وارداته و باعث ریزش شدید قیمت اونا میشه و نتیجه آنکه وزارت صمت گفته : واردات خودرو بالاتر از ۲۰ هزار دلار (بخوانید چنین خودروهایی) باعث گسترش فخر فروشی می شود پس وارد نمیشه و بودی که وار
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    11 2
    با سلام . بلای 90% صنعت وابسته به چهار دانش است . 1= دانش متالوزی 2= دانش طراحی 3= دانش ساخت فطعات 4= دانش مونتاز در دنیا کشورهای که مسللط به این چهار دانش باشند به کشورهای پیشرفته صنعتی نامیده می شود و در دنیا امریکا . المان . زاپن . انگلیس . ایتالیا . ایتالیا . اسپانیا و اخیرا روسیه و چین نیز به چمعه این کشورها پیوسته اند بگذریم در منطقه اسیا . ایران . ترکیه . مالزی . کره جنوبی از نظر چهار دانش در یک سطح هستند و این سه کشور در دانش طراحی . ساخت قطعات و مونتاژ سرامد هستند . ولی در دانش متالوزی هنوز بومی سازی نشده است در نتیجه وارد کننده اصلی مواد اولیه هستند . ولی با توجه به زیر ساختها و تپنیروی متخصص در دانش طراحی و مونتاژ و ساخت قطعات در حد بسیار بالایی قرار دارند متاسفانه ضعف مدیرین در مدیران وزارت صمت و صنایع باعث شده که ایران جایگاه مناسبی نداشته باشد و هنوز از کشورهای جهان سوم حساب شود . چون در ترکیه . کره جنوبی . مالزی ساسیت اقتصادی انها طوری است که فقط مواد اولیه را وارد و ان را با دانش خودشان به قطعات مورد نیاز صنایع و کالا تبدیل کرده و می فروشند . اما در ایران در کنار و
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      8 0
      به وضوح مشکل کشور علوم انسانی است نه مهندسی.
  • داریوش IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    44 2
    این را باید از مافیای خودرو و دزدان و رانت خواران ومحتکران و اختلاسگر آن بپرسید نه 70 میلیون مردم عادی مستضعف و تحت فشار بعد هم بادلار چند تومانی
  • محمد US ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    42 0
    خیلی جالبه چین بهترین روابط اقتصادی را در پروژه هاباامریکادارد .ولی یک گروهی از مسئولان می گویند ما باید برویم تکنولژی امریکا ئیها‌را از چینی ها وکره ای ها دست دوم سوم بخریم و بگیریم .ماشین پراید هم امریکایی است که پس از فروختن به کره.کره ای ها با سود فراوان به ما انداختند
  • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    36 3
    کشور پر شده از مافیا ها ( خودرو، دارو،...) و الیگارش ها که خون مردم را مثل زالو میمکند اینها آنقدر قدرت دارند که حتی ریس جمهور را نیز میتوانند عوض کنند. لذا این مردم هیچ وقت دستشان به این ماشینها نخواهد رسید و...
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    40 2
    پس چرا اختلاس گرای مفت خور برجام وامضانمی کنند فقط رشوه خواری دزدی واختلاس بلدند یاعاشق شعارتوپ وتانک وفشفشه هستند
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    22 6
    فقط چینی و روسی !! نگاه و اردات به شرق هست
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    17 8
    فقط چینی و روسی !! نگاه و اردات به شرق هست
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    14 8
    هیچکس انتقال فناوری رو اجازه نمیده مگر ماشینهای از رده خارجشون رو . حتی چین
  • حمید IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    39 23
    تحریم کجا بود جلوی واردات را رژیم منحوس گرفته وسط میخاد تعرفه پول زور از مردم بگیرد مفت خور زیاده بگزارند من هر خودرویی میخاید بیارم اینا رشوه میگیرن از تولید کننده داخلی هیچی نگزارند وارد شود
  • داریوش IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    21 0
    درود تحریم نمی گذارد....یا مافیای خودرو.ایران....اگر قرار باشد ماشینی به ایران بیاید باید دو برابر قیمت آن ماشین مافیا بخورد...
  • حسین موفق IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    29 0
    مردم عزیز ایران تحریمها هیچ ربطی به واردات خودرو ندارد ،بلکه وابسته به حق گمرکی هستش که دولت ایران از هر خودرو میگیرد ،وگرنه خودرو با ده درصد گرانتر از قیمت خریدش در خارج به ایران میرسد،واین مبلغ دو برابری مال دولت ایران است که روی هر خودرو کشیده میشود،وگرنه خودرو گران نیست،این مسوولین مردم را چی تصور میکنند الله و اعلم
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    5 14
    آشغالترین برند چینی. اعتبارش از پراید ایران هم کمتر است
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    8 8
    بیاد تا پولدار ها سوار شن نیاد بهتر
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    15 0
    سر مافیای خودرو پشت همین خبر است. این برند در چین آنقدر بی اعتبار است که نمی شود آن وصف کرد.
  • هومن IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    6 4
    بجای اینهمه تنوع ماشینهای بی کیفیت که جان و مال و زمان و ارز کشور را به فنا میدهند،خوب میشد با فرمان رهبری فقط تعداد معدودی خودرو با کیفیت جهانی تولید و مونتاژ شود،تا مردم از اینهمه سر درگمی تهیه لوازم یدکی و گرانی و آلودگی هوا و مصرف سوخت بالا و... نجات یابند!
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    2 0
    باز ایران خودرو و سایپا میگن ضرر می‌کنیم
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    دولت در موضوع خودرو گران‌فروشی و اجحاف می‌کند. چون مالیات اخذ می‌کند و بنابر این هر چه گران‌تر برای دولت بهتر !!!!!