لزوم برخورد قاطعانه با پیمانکاران متخلف پروژه های اجرایی یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: نظارت جدی بر روی پیمانکاران پروژه های اجرایی دستگاه های خدمت رسان وجود ندارد و باید با متخلفان برخورد قاطع قانونی و جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمد باقر پارسائیان اظهار کرد: مسئله عدم نظارت جدی بر روی پیمانکاران پروژه های اجرایی باعث بی اعتمادی مردم به مسئولین می شود برای اینکه کار انجام می‌شود ولی ناقص و معیوب، وهمین موضوع باعث هزینه و اتلاف وقت برای مردم شهر می شود.

وی گفت: مرمت و بازآسفالت بعضی از بلوار ها، خیابان ها، کوچه ها و پیاده رو ها، پارک ها بعد از لوله کشی گاز یا آب یا فاضلاب ، شکستگی لوله یا نشست ها و ... صورت می گیرد دوباره شاهد تخریب آن هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در پایان درخصوص برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف گفت: ضرورت دارد برخورد قاطعانه و جدی با متخلفین صورت گیرد و از پیمانکاران نمونه تقدیر شود.

پارسائیان افزود: باتوجه به مشخص شدن درصد تقصیرات عبدالباقی در پروژه متروپل آبادان، مشکل اصلی در حوزه ساخت و ساز ها وجود چنین افرادی درسطح جامعه است موجب ضرر و زیان بسیاری از مردم شده اند. درخواست ما این است که دستگاه های نظارتی اهتمام بیشتری در برخورد با چنین افرادی داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =