آقاتهرانی : سیدحسن نصرالله ، موفق تر است زیرا مطیع و فرمانبر محض ولایت است

ایرنا نوشت : رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت : بدون شک مجلس و دولتی که با ولایت باشد، با مجلس و دولتی که غیرولایی است، فرق می‌کند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مسیر حرکت خود، مطیع و تحت امر ولایت باشیم، یقینا موفق‌ شده و زودتر از موعد به مقصد می‌رسیم.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی روز دوشنبه در آیین پایانی بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی در مشهد افزود: در بین مجاهدان کنونی، سیدحسن نصرالله (دبیرکل حزب الله لبنان)، با بقیه متفاوت و البته موفق تر است زیرا مطیع و فرمانبر محض امر ولایت است. وی ادامه داد: بدون شک مجلس و دولتی که با ولایت باشد، با مجلس و دولتی که غیرولایی است، فرق می‌کند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیت الله سیدکاظم حائری در عراق، بهترین شاگرد مرحوم آیت الله محمدباقر صدر و جزو مراجع تقلید این کشور بود، که در اتفاقات هفته گذشته اعلام کرد که مقام معظم رهبری را اعلم از خود می داند و تکلیف را بر مردم متدین و انقلابی عراق روشن کرد. ولی فقیه مختص ایران نیست بلکه برای سراسر کشورهای جهان است.

وی با اشاره به طرح ولایت دانشجویی گفت: دانشجو باید اهل علم و بصیر باشد. باید تلاش کنیم طرح ولایت قوی‌تر و جاندارتر از قبل پیش برود. باید پای کار باشیم و نباید در رخدادها گرفتار انفعال شویم.

بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در مشهد برگزار شد.

 آقاتهرانی : سیدحسن نصرالله ، موفق تر است زیرا مطیع و فرمانبر محض ولایت است

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =