بازیگر فیلم سینمایی «دعوت» تاکید کرد نوع بازی او در نقش لر در این فیلم تا 80 درصد نزدیک به آنچه مدنظر بوده از آب در آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا فروتن که در خبرآنلاین درباره تجربه های مختلفش در سینما صبحت می‌کرد درباره نقدهایی که در مورد بازیگر صورت می‌گیرد، اظهار داشت: «گاهی اوقات نقد بازی‌ها از منظر یک کارشناس است که به درستی موضوع را می‌شناسد و گاه فضا به سمتی می‌رود که نوع خاصی از بازی مد می‌شود و مثلا بازی زیرپوستی مد می‌شود و هرکسی که بازی نمی‌کند می‌گویند زیرپوستی بازی می‌کند. الان نگاه منتقدان ما اکثراً این طور شده و هرکسی که بازی نکند می‌گویند عجب بازی کرده است.»

او با اشاره به حضور در فیلم سینمایی «دعوت» ساخته ابراهیم حاتمی کیا گفت: «من برای لر «دعوت» با آقای مسعود جعفری‌جوزانی که خودشان لر ملایر هستند صحبت و تمرین کردم، اما واقعیت این است که آدم‌های آنان اصولا آدم‌های گل‌درشتی هستند. من هرچقدر هم سعی می‌کردم این را تلطیف کنم باز هم نمی‌توانستم نظر منتقدان را جلب کنم، چون وقتی آنان تعجب می‌کنند دقیقا همان ظاهری را می‌گیرند که من در فیلم شکل تلطیف‌شده آن را اجرا کردم و در نهایت منتقدان نمی‌توانستند بگویند چقدر لر زیرپوستی خوبی بازی کردی.»

او ادامه داد: «من خواستم به نقشم وفادار بمانم. الان شاید با تمرین و تلاش بیشتر بتوانم آن صحنه را نرم‌تر کنم،‌ اما باز هم معتقدم 80 درصد نقش را درآوردم و به نظر خودم درست بود. اما از آنجا که در سینما بازی گل‌درشت و اغراق‌آمیز و چنین مواردی داریم ممکن است این ایراد را به من بگیرند که این نقش را خیلی گل درشت بازی کردم.»

فروتن گفت: «علاوه براینکه این اپیزود کوتاه شد و این پرش‌هایی را در فیلم به وجود آورد. اگر این اپیزود با سایر شخصیت‌های دیگر اپیزودها که لُر نبودند مقایسه نمی‌شد شاید این همه فالش نمی‌زد، اما در عین حال خوشحالم که مردم عادی این نقش را خیلی خیلی دوست داشتند.»

متن کامل سخنان فروتن را اینجا بخوانید.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    2 0
    "هر کسی بازی نکنه میگن عجب بازی کرد"کاملا باهات موافقم.