نمایشگاه پاییزه در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه فروش پاییزه از ۱۸شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین اظهارکرد: در آستانه بازگشایی مدارس، برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه فرصت بسیار مناسبی است تا خانواده‌ها کالاهای مورد نیاز فرزندان خود را از نمایشگاه تهیه کنند.

او افزود: ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، تنظیم بازار و ایجاد فضا جهت تهیه اقلام مورد نیاز، رقابت میان عرضه‌کنندگان و مشارکت‌کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این مسئول گفت: در این رویداد اقتصادی ۱۳۵مشارکت‌کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز و زنجان کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، مشاغل خانگی، لوازم تحریر، لوازم کمک آموزشی، محصولات فرهنگی، نشریات و کتاب، انواع مواد غذایی، مرغ و گوشت، مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی را با تخفیف ۵ تا ۲۰درصدی عرضه خواهند کرد و همچنین کالاهای تنظیم بازار نظیر برنج و شکر در محوطه نمایشگاه نیز عرضه می‌شود.

خورگامی بیان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و بازرسان این سازمان طی ایام برگزاری در نمایشگاه مستقر بوده و بر نحوه فروش غرفه‌داران نظارت دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین در پایان یادآورشد: نمایشگاه فروش پاییزه از ۱۸ تا ۲۵شهریور ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود و پذیرای بازدید عموم هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =