اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس ازشهرکرد به مرز چزابه برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی

رئیس شورای اسلامی شهرکرد از اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس خط واحد توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد برای دومین سال در راستای کمک به زائران اربعین حسینی به مرز چزابه خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری صبح امروز از اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس جهت رفاه زائران برای دومین سال به کربلا خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس با یک راننده و یک کمک راننده اعزام شده برای جابه جایی زائران پیاده روی اربعین به کربلا ارسال شد تا خدمات رسانی در محل‌های تعیین شده توسط استانداری اهواز، به صورت شبانه‌روزی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به فاصله بین مرز ایران و عراق گفت: این تعداد اتوبوس کار جابه جایی زائران اربعین حسینی را در این فاصله بر عهده می‌گیرند.

حیدری خدمت رسانی به زائران حسینی را اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر دانست و ادامه داد: خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین(ع) کمتر از زیارت نیست خاطرنشان کرد: خدمات اتوبوس‌های مذکور ۱۰ الی ۱۴ روز می‌باشد.

نماینده شورای اسلامی در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: مسئولان فنی نیز در پایانه‌های مستقر هستند و کنترل کیفی اتوبوس‌ها را انجام می‌دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1671109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =