۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
انهدام باند اخاذی در اردکان یزد

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از انهدام باند اخاذی که با تهدید انتشار تصاویر شخصی افراد اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سرهنگ «اکبر شفیعی» ضمن اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام شکایت مبنی فردی مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان اخاذی و کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و انجام تحقیقات از مالباخته در این پرونده، موفق به شناسایی اعضای یک باند اخاذی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با اشاره به دستگیری متهمان به اخاذی و کلاهبرداری، خاطرنشان کرد: برابر تحقیقات پلیس متهمان پس طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی با ورود به حریم خصوصی افراد و تهیه فیلم و عکس شخصی آنان با تهدید انتشار تصاویر در فضای مجازی از قربانیان خود اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات سه متهم شامل دو مرد و یک زن دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مالباختگان اعتراف کردند.

شفیعی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، یاد آور شد: پلیس با کسانی که باعث سلب آسایش شهروندان شوند برابر قانون رفتار خواهد کرد و اجازه جولان به هنجارشکنان و کلاهبرداران را نمی دهد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1671637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =