استاندار سمنان: موکب های استان در بحث مراسم اربعین حسینی با حداکثر امکانات فعال هستند

استاندار سمنان گفت : ۴۰ موکب در حوزه استان در بحث مراسم‌ اربعین‌حسینی در مسیر پیاده روی در عراق ، مرز مهران و همچنین‌ داخل استان مستقر و فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ در جلسه ستاد استانی هماهنگی مراسم اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت: بازرسی و بازدیدهای‌ مستمر از وضعیت فعالیت موکب های اربعین حسینی در داخل کشور ، مرز مهران و داخل استان به جهت ارتقاء سطح خدمات به زائران در حال انجام است.
وی ادامه داد: ضرورت دارد تا تمهیدات لازم برای بحث برگشت زائران از مراسم‌ اربعین حسینی درحوزه استان نیز اندیشیده شود.
هاشمی افزود: بحث جاماندگان‌ از اربعین‌ حسینی در استان از دیگر مسائلی است که لازم است توسط فرمانداران با استفاده از تمامی امکانات موجود در سطح شهرستان ها مدیریت شود.
وی همچنین تاکید کرد: نظافت سرویس های بهداشتی و نمازخانه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده ای در استان توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای در دستور کار قرار گیرد.
استاندار سمنان در پایان گفت: در حوزه اسکان در موکب های مستقر در داخل استان، هلال احمر و آموزش و پرورش تمهیدات لازم‌ را برای فراهم‌ آوردن امکانات مطلوب برای زائران در دستور کار داشته‌ باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1672309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =