سقف متحرک ارزان چه معیارهایی باید داشته باشد ؟

این روزها جستجو برای خرید سقف متحرک ارزان، بسیار زیاد شده‌است چراکه این نوع از سقف خارجی، کاربردهای ویژه و البته زیبایی دارد که برای اماکن مختلفی قابل استفاده خواهد بود.

این سقف‌ که به سایبان متحرک نیز معروف است، انواع مختلفی دارد که می‌بایست پیش از خرید به خوبی به خریداران معرفی شود. در واقع آن‌چه که بیش از خرید سقف متحرک ارزان اهمیت دارد، توجه به ویژگی‌ها و انواع مختلف آن است. بدون شک با شناخت ویژگی‌های برجسته‌ی بهترین نوع سقف‌های متحرک، امکان یافتن مرجع مناسبی برای خرید نیز به راحتی فراهم خواهد شد، که در ادامه‌ی این مقاله به تفصیل بیان می‌گردد.

سقف متحرک، جذاب و به‌روز

یکی از برجسته‌ترین اقدامات تولیدکنندگان تجهیزات دکوراسیون خارجی، تولید سایبان خارجی است که برای فضاهای خارجی رستوران‌ها، تالارها، منازل مسکونی ویلایی یا آپارتمانی و سایر اماکن تفریحی کاربرد دارد. سایبان‌های متحرک با انواع مختلفی که دارند در هر فضایی جذابیت به خصوصی ایجاد می‌کنند، به‌علاوه دارای مزیت‌های ویژه‌ی دیگری نیز هستند. از جمله مزایای نصب سقف متحرک ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در طراحی و جنس محصول
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • قابل اجرا در ابعاد و اندازه‌های مختلف
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه نسبت به سایر نمونه‌های دکوراسیون خارجی

البته برجسته‌ترین ویژگی و قابلیت سقف‌های متحرک، تاشوبودن آن‌ها است. سقف تاشو به دلیل این ویژگی به‌خصوصی که دارد، فضای کمتری را اشغال خواهد کرد. این نوع از سقف‌ها به علت داشتن همین قابلیت، کاملاً به‌روز طراحی شده و با استفاده از الکتروموتورهای خاصی با استفاده از ریموت به صورت کنترل از راه دور قابل استفاده خواهد بود؛ بنابراین طبیعی است که خرید سقف‌های متحرک متقاضی زیادی در بازار داشته‌باشد. البته می‌بایست مهمترین معیارهای انتخاب یک سقف خوب نیز به خوبی مطرح شود تا خریدی رضایت‌بخش صورت بپذیرد.

سقف متحرک برقی چند نوع دارد؟

همان‌طور که گفته شد، سقف متحرک برقی که با نام سایبان برقی برای فضای خارجی نیز شناخته می‌شود، از جمله جذاب‌ترین و بهترین پیشنهادات برای دکوراسیون خارجی به‌شمار می‌رود. تولیدکنندگان در طراحی و تولید این نوع سقف‌ها از خلاقیت بالایی استفاده کرده‌اند تا بر جذابیت کارهای ارائه‌شده‌ی خود بیافزایند. به همین دلیل سایبان متحرک سه نوع پرطرفدار و بسیار مدرن دارد که عبارت هستند از:

سقف متحرک ارزان چه معیارهایی باید داشته باشد ؟

  • سقف متحرک پارچه‌ ای: برای طراحی و تولید این مدل از سقف‌های تاشوی برقی از پارچه‌های با جنس pvc استفاده می‌کنند؛ چراکه طول عمر و کیفیت بالایی برای استفاده در دکوراسیون خارجی دارد. از ویژگی‌های برجسته‌ی سقف پارچه‌ای، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر آن بوده و به همین جهت فروش بالاتری نیز دارد. در طراحی این مدل از سقف، از پروفیل‌های آلومینیومی سبک استفاده می‌شود که وزن محصول را نیز بالا نمی‌برند، هم‌چنین می‌توان روی آن نورپردازی‌های جذابی را به اجرا درآورد.

  • سقف متحرک شیشه‌ ای: از دیگر نمونه‌های زیبا و خاص سقف برقی، مدل شیشه‌ای آن است که تماشای آسمان را از زیر سقف جذاب‌تر و خاص‌تر می‌کند. این مدل در رستوران‌ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ البته تولیدکنندگان این محصول برای ممانعت از بالارفتن وزن سازه، به جای شیشه از طلق پلی کربنات استفاده می‌نمایند؛ بنابراین برای خرید این مدل نیز نگرانی بابت وزن سازه وجود نخواهد داشت. از جمله مزیت‌های این مدل، عبور نور آفتاب در روز است که آن را برای استفاده در فضای باز اماکن تفریحی کاملاً مناسب می‌کند.

  • سقف متحرک آلومینیومی: سومین نمونه از سایبان متحرک، نمونه‌هایی است که با استفاده از آلومینیوم طراحی و تولید می‌شوند. تولید سقف‌های آلومینیومی متحرک یک نوآوری عالی به‌شمار می‌رود؛ چراکه این محصول نسبت به دو مدل قبلی طول عمر بالاتر و نگهداری آسان‌تری به همراه دارد. هم‌چنین لازم‌به‌ذکر است که مقاومت سقف‌های آلومینیومی بسیار بالاتر از دو مدل دیگر بوده و به همین دلیل انتخاب معقولانه‌ای برای خرید محسوب می‌شوند.

بنابراین از جمله معیارهای مهمی که می‌بایست پیش از خرید سقف متحرک ارزان مورد بررسی واقع شود، مدل آن و متریال به‌کاررفته در تولید آن است. سپس می‌توان به سایر ویژگی‌های مهم در خرید سایبان متحرک پرداخت تا انتخابی مناسب صورت بپذیرد.

چند نکته طلایی برای خرید سقف متحرک ارزان

از آن‌جا که این نوع از سایبان‌ در فضای خارجی نصب می‌شود و به صورت مستقیم با نور شدید آفتاب و بارش برف و باران در تقابل است، حتماً می‌بایست با دقت نظر کافی خریداری شود. لذا در انتخاب سقف ارزان به‌هیچ‌وجه نباید عجله کرد و بدون توجه به نکات زیر خرید را انجام داد:

  1. هریک از انواع متریالی که برای طراحی و تولید سقف‌های متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای درجه‌بندی کیفی هستند؛ بنابراین می‌بایست در هریک از نمونه‌های پارچه‌ای، آلومینیومی یا شیشه‌ای از متریال مرغوب استفاده شود.

  2. سقف تاشو برقی می‌بایست به الکتروموتورهای قوی و پرقدرت متصل باشد تا برای استفاده با ریموت کنترل از راه دور و در بلند مدت دچار مشکل نشود.

  3. لازم است که پیش از انتخاب مدل سقف، به شرایط آب‌وهوایی منطقه توجه شود تا جنس بادوام و عالی برای این امر انتخاب و خریداری گردد.

بدون تردید با توجه به موارد فوق انتخابی با دوام و مقرون‌به‌صرفه صورت خواهد گرفت؛ اما می‌بایست قیمت محصولات نیز مورد بررسی واقع شود تا با خیال آسوده خرید انجام شود.

قیمت سقف برقی متحرک چگونه محاسبه می‌شود؟

قطع به یقین قیمت خرید سقف‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا می‌بایست افراد بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارند انتخاب و خریداری نمایند. البته به طور کلی هزینه‌ی نصب سقف‌های متحرک به نسبت سایر نمونه‌های دکوراسیون داخلی، کمتر خواهد بود. افزون بر این، از میان نمونه‌های پارچه‌ای، آلومینیومی و شیشه‌ای، سقف متحرک ارزان مدل پارچه‌ای محسوب می‌شود؛ اما از نظر معقول انتخابی که طول عمر بالا و دوام داشته‌باشد مقرون‌به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود.

images_1662397065.jpg

صرف‌نظر از تمامی مطالب فوق، اگر برای خرید مرجعی مناسب و تولیدکننده‌ای خبره در داخل کشور انتخاب گردد، به طور قطعی هزینه خرید و نصب محصول بسیار پایین‌تر خواهد شد. خوشبختانه در داخل کشور ایران نیز مجموعه‌های تولیدی بسیاری از صفر تا صد طراحی و تولید این نوع محصولات را بر عهده دارند که موجب کم‌شدن هزینه‌های خرید این نوع محصولات نیز شده‌اند؛ بنابراین با انتخاب یک مجموعه تولیدی حرفه‌ای و ماهر در کشور می‌توان خرید یک سقف متحرک ارزان و بادوام را تجربه کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1672776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =