این گروه به جمع یارانه‌بگیران اضافه شدند/ معوقات جاماندگان یارانه چه زمانی واریز می‌شود؟

سخنگوی هدفمندی یارانه ها گفت: ۷۰ هزار خانواری که درخواست بازبینی دهک بندی داشته اند، پس از بررسی ها مشمول دریافت یارانه نقدی شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیده طیبه حسینی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: سامانه رفاه وزارت رفاه کماکان پذیرای درخواست بازبینی افراد است و افرادی که ماه گذشته درخواست بازبینی آنها ثبت شده و دهک یک تا ۹ شناخته شده باشند، این ماه همراه سایر افراد، یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

حسینی گفت: ۷۰ هزار سرپرست خانواری که قبلا درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده می‌شود اگر دهک یک تا ۳ باشند، رقم یارانه دریافتی آنها ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد و اگر دهک ۴ تا ۹ باشند رقم ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رقمی که مسدود بوده و مبلغی که باید به ازای این چند ماه دریافت می کرده اند، در ماه آتی به حساب آنها واریز می‌شود.

سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها گفت: اگر به محض اینکه شناسایی شود که خانواری مشمول دهک یک تا ۹ است، هم معوقات را دریافت می‌کند هم مسدودی به حساب آنها واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: کلیه افرادی که تا ابتدای سال ۱۴۰۱ یارانه دریافت نمی کرده اند یا به هر دلیلی یارانه آنها قطع شده بود باید به سامانه my.gov.ir مراجعه و ثبت نام کند؛ پس از ثبت نام آزمون وُسع و دهک بندی برای آنها انجام می‌شود و چنانچه دهک یک تا ۹ شناسایی شوند به آنها یارانه نقدی تعلق می‌گیرد.

حسینی تصریح کرد: اما افرادی که از اردیبهشت ۱۴۰۱ به آنها یارانه داده نشده باید به سامانه حمایت وزارت رفاه مراجعه و درخواست بازبینی کنند.

سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها گفت: از ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ متولی انجام تغییرات و تغییر بُعد خانوار سازمان ثبت احوال است اگر این سازمان تغییرات را به سازمان هدفمندی ارائه دهد، سازمان هدفمندی نیز این تغییرات را در یارانه واریزی اعمال خواهد کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1672882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    3 1
    عجب
  • ناشناس IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    3 0
    یارانه من از سال 93 قطع شده یک حقوق فرهنگی می گیرم و یک واحد اپارتمان در حاشیه شهر دارم ثبت نام کردم اما هنوز پاسخی نگرفتم
  • Javad IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    3 0
    بنده تا اردیبهشت ماه یارانه می‌گرفتم البته چون مادرم سرپرست خانوار بود به حساب مادرم واریز میشد بنده چون از خانوادم مستقل هستم یارانم رو از مادرم جدا کردم مراحل قانونی رو هم از طریق پلیس+10 انجام دادم نه شغلی دارم نه درامدی نه ماشینی الان 6 ماه هست یارانم رو قطع کردن این چه عدالتیه خدا رو خوش میاد.
  • سعید IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    3 1
    با درود این ماه با شکر خدا برای من اعمال شد ولی هنوز معوقات واریز نشده ومسدودی یک ماه رفع نشده ممنون میشم پیگیری کنید
  • ناشناس IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    6 0
    این چه کاریه. ارز ترجیحی حق همه هست. هر کی نخواست خودش انصراف میده هنوز هستن کسانی نیاز دارن بهشون ندادن. مثلا اگه وامی به حسابشون رفته یا پولی واسه جهیزیه دخترشون کنار گذاشتن. برداشت کردن وسیله ای خریدن. تراکنش بالا و قطع یارانه الان میبینم ما در این کشور نیاز به کارشناسان خبره و فکور و هشیار داریم.
  • ناصر IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    4 0
    دروغ دروغ دروغ
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    5 0
    دهک بندی تون از اول نا عادلانه و غیر منصفانه واز روی تبعیض بوده است و می باشد اگر نبوده چرا تمام معلمان یارانه دارند ولی مال من از همون اول قطع کردید با وجودی که شوهرم کارگره با حقوق ناچیز چرا چرا کجای این کار عادلانه است؟ شما عدالت نمی دونی چیه عدالتو از دید خودتون تعریف می کنید چرا مال بقیه قطع نشد با وضع بهتر
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    4 0
    باسلام بنده بازنشسته فرهنگیم قبلا از دو یارانه برخودار بوده ام و یارانه جدید حذف شده ام و افرادی هستند که وضعیت مالی بهتری از بنده دارند یارانه میگیرند در آمد شان خیلی خوب و بهتر از بنده میباشد مشخص کنید آیا بنده که در دهک دهم قرار داه اید درآمدم با یک دکتر یکی است خیلی فاصله زیاد است آیا نمی شد این فاصله رعایت میشد و...حداقل سقفی برای درآمد ها مشخص شود .
  • شبانی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    7 0
    با الفاظ بازی میکنن دروغ دروغ دروغ.
  • ایرانی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    5 0
    دروغ دروغ دروغ
  • محمد IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    3 0
    تکلیف کسانی که یارانه بحساب آنها ریخته شده ولی غیر قابل برداشت است چیست متشکرم
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    6 0
    چندماه معوقات به ماه بعد سپرده میشه اینجوری حق مارومیدید پول دکتردوا نداریم بعدشما امروزفردامیکنید...