مشکلی برای تردد از مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی (ع) وجود ندارد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از آمادگی مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر اظهار داشت: با عنایت به بازدید وزیر محترم کشور از مرز تمرچین؛ این مرز بر روی زائران اربعین حسینی(ع) باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد.

وی افزود: زوار بدون هیچ مشکلی می توانند با در دست داشتن گذرنامه و برگ‌ موقت اربعین، از این مرز به کشور عراق تردد کنند و الحمدلله مشکلی در تردد زوار وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط آب و هوایی معتدل و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز تمرچین، سبب شده تا مرز تمرچین به گذرگاهی مناسب برای اعزام زائران استان های شمال غرب کشور تبدیل شود.

به افراد فاقد گذرنامه و یا برگ ویژه تردد اربعین، در مرز تمرچین اجازه خروج داده نمی شود.

سرهنگ شمسعلی حق وردیان گفت: زائرانی که به مرز تمرچین مراجعه می‌کنند حتما گذرنامه معتبر و یا برگ ویژه تردد اربعین (برگ گذر موقت ویژه اربعین) و یا گذرنامه تمدید شده را به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه افراد فاقد مدارک قانونی و یا گذرنامه فاقد اعتبار اجازه عبور از مرز و عزیمت به عتبات عالیات را ندارند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از زائران اربعین خواست برای انجام سفری ایمن و مناسب حتما با ماموران پلیس همکاری و در صورت بروز هرگونه مشکلی به نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در مرز و یا طول مسیر راهپیمایی مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1673005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =