سبک زندگی سالم باید موردتوجه متولیان سلامت قرارگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت :پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر بسیار حائز اهمیت است، عموما سبک زندگی سالم در این مسئله تاثیر بسزایی دارد و باید مورد توجه متولیان حوزه بهداشت و درمان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری ، محسن حسین‌میرزایی در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به‌منظور سنجش آمادگی این مرکز آموزشی برای سال تحصیلی جدید و ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود با اشاره به اینکه قدردان کادر بهداشت و درمان هستیم، اظهار کرد: این قشر در خط مقدم سلامت قرار دارند،

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حوزه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی بسیار گسترده است، مباحث مرتبط با بهداشت و درمان حائز اهمیت بوده و باید با جدیت مسائل پیشگیری مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر بسیار حائز اهمیت است، عموما سبک زندگی سالم در این مسئله تاثیر بسزایی دارد و باید مورد توجه متولیان حوزه بهداشت و درمان قرار بگیرد.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه دسترسی به خدمات بهداشت و درمان باید آسان شود، خاطرنشان کرد: این مسئله رضایتمندی ایجاد می‌کند، تمامی نقاط استان باید دسترسی یکسانی به خدمات بهداشتی و درمانی داشته باشند، بنابراین باید نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تجمعات پاشنه آشیل سیستم بهداشت و درمان در ایام کرونا بود، یکی از مراکز پرتجمع مطب پزشکان است که به راحتی می‌شد این مسئله را با اصلاح سیستم نوبت‌دهی مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا کادر بهداشت و درمان مجاهدت کردند، گفت: قطعا مدیریت کرونا مرهون اقدامات سیستم بهداشت و درمان بود، همچنین در بحران آب شهرکرد، مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تلاش شبانه‌روزی داشت تا سلامت مردم به خطر نیوفتد.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: باید به سمت تحقق عدالت در بحث سیستم بهداشت و درمان برویم، این مسئله رضایت‌مندی را حاصل می‌کند، مردم باید این تلاش را احساس کنند و تلاش‌ها ملموس باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به زمان بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس نزدیک می‌شویم، یادآور شد: باید تمامی امکانات برای رفاه دانشجویان فراهم شود، امور به‌صورت مستمر در دانشگاه رصد شوند، نواقص موجود در خوابگاه‌های دانشجویی برطرف کنیم تا شاهد نارضایتی در بین دانشجویان نباشیم.

وی در خصوص فعالیت کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، تصریح کرد: باید بر فعالیت این کانون‌ها ک تشکل‌ها نظارت جدی صورت بگیرد، همچنین از تشکل‌های انقلابی حمایت ویژه صورت بگیرد.

حسین‌میرزایی بیان کرد: تلاش شود تا تمامی دانشجویان در خوابگاه‌های دولتی اسکان داشته باشند، همچنین خوابگاه‌های خودگردان برای اسکان دانشجوها مدیریت شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1674213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =