۱ نفر
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
شوک به رئالی‌ها در آستانه دربی مادرید

ورزش سه نوشت: طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی امروز، تقریبا شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد.

کریم بنزما امروز هم نتوانست در تمرین گروهی رئال حاضر شود و زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار داشت. بنزما ۹ روز پیش در بازی برابر سلتیک از ناحیه زانوی راست مصدوم شد و هنوز نتوانسته به تمرینات برگردد.

شوک به رئالی‌ها در آستانه دربی مادرید

او با این شرایط بعید است به بازی یکشنبه شب برابر اتلتیکو مادرید برسد. بنزما هر دو بازی اخیر برابر مایورکا و لایپزیش را از دست داد و رئال بدون او توانست برنده شود. در بازی برابر سلتیک، ادر میلیتائو نیز در نیمه دوم وارد زمین نشد چون از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده بود. میلیتائو امروز به تمرینات گروهی برگشت و احتمالا مشکلی برای حضور در دربی نخواهد داشت.

شوک به رئالی‌ها در آستانه دربی مادرید

رئال فردا و شنبه نیز دو تمرین دیگر خواهد داشت اما کارلو آنچلوتی شب گذشته در نشست خبری خود گفت که در مورد بنزما ریسک نمی کند و تنها اگر ۱۰۰ درصد آماده باشد و بتواند قبل از بازی با اتلتیکو بدون مشکل تمرین کند، مقابل اتلتیکو بازی خواهد کرد. در حال حاضر همه چیز حکایت از این دارد که کریم دربی را از دست خواهد داد.

کارلتو در غیاب بنزما احتمالا از رودریگو گوئس به عنوان مهاجم نوک استفاده خواهد کرد. او ادن هازارد و ماریانو دیاز را نیز برای این پست در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1674344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =