معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری تمام ادارات شهرستان ها موکب فرهنگی و هنری ایجاد نمود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان ،خانم بحیرایی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان از برنامه ها در چذابه خبرداد.

خانم بحیرایی گفت:اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان با راه انداری موکب های فرهنگی وهنری با همکاری ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستانهای تابعه به ارائه خدمات به زائرین اقدام نمود.

وی افزود:مواکب فرهنگی با زیر مجموعه موکب ادبی موکب خبرنگاران موکب مسابقات وهدایا موکب کتاب وایستگاه نقاشی به فرهنگ سازی وتبیین عاشورا واربعین حسینی به زوار محترم اقدام نمود.در کنار مواکب فرهنگی وهنری حسینیه اداره کل با برپایی نماز اول وقت در خدمت زایرین بود.

وی ادامه داد:ضمن اینکه یک گروه ۲۵ نفره به عنوان خبرنگار اربعین تمام اخبار را مربوط به این مواکب در مرز چذابه پوشش می دهند.

وی در پایان گفت:از امروز هم یک موکب مربوط به دانشگاه علوم پزشکی واحد شوشتر مستقر شد، که ضمن همراهی و همکاری همکارانمان در مواکب فرهنگی و هنری به زائرین خدمات می دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1674597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =