به نظر شما دلیل شکست حسن یزدانی مقابل تیلور چه بود؟

حسن یزدانی یک بار دیگر مقابل تیلور شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسن یزدانی در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه 7 بر یک مقابل تیلور آمریکایی شکست خورد.اتفاقی که کام خیلی از ایرانی‌ها را تلخ کرد.یزدانی در مسابقه قبلی موفق به شکست دادن این رقیب سرسخت خودش شده بود اما در مسابقات صربستان با نتیجه ای عجیب کشتی را واگذار کرد.

نظر شما درباره دلیل شکست یزدانی مقابل تیلور چیست؟

شما کاربران محترم خبرآنلاین می توانید نظرات خودتان را برای ما به صورت کامنت زیر همین مطلب بنویسید.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1674883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 222
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    عدم آنالیز حریف
    • FR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      جو گیر شدن و قومیتی کردن یه مسابقه جدی و حرفه ای. از قبل از شروع مسابقه تلویزیون صفحه اش را نصف کرده یک لشگر بچه محل و کاسب و زن سر کوچه را نشون میده که جلوی خونه یزدانی در جویبار جمع شدند. خوب که چی. این ورزشکار به عنوان نماینده ایران رفته و سرمایه گذاری مالی و معنوی یک کشور پشتش بوده، پس اینقدر دلاور جویباری دلاور جویباری کردن یعنی چی. اینم نتیجه جو گیر شدن. من اصلا از شکستش ناراحت نشدم. بلکه درس بگیرن.
    • SG ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      مقصر صداوسیما و بقیه مسئولین هستند که کلاً ورزش و از جمله کشتی رو به یک چیز تبلیغاتی و پروپاگاندا تبدیل کرده‌اند و دنبال حماسه‌سازی‌هستند. این فقط یک ورزش هست و برد و باخت داره. یک بار می‌بری و یک بار می‌بازی. البته ما با این وضعیت همیشه خواهیم باخت؛ چون به جای کار سخت و برنامه‌ریزی درست فقط دنبال تبلیغات و پروپاگاندا و حماسه‌سازی‌ هستیم.
    • احمدی از استانداری IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      دلیل خاصی نداشت ؛ مبارزه ی کادیلاک با پیکان بود ! یا برزیل با مالدیو ! 😩
    • مهدی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      64 6
      همونطور که دوستان نوشتن دلایلی همچون جوگیر شدن و قومیتی کردن و تبلیغاتی شدن مسابقه می تونه باعث این شکست باشه ، اما اینها دلایل کافی نیستن ، شما وقتی می بینی که کشتی گیران آمریکایی با علم و دانش رو دنیا در زمینه کشتی و با آنالیز کامل به تشک کشتی با کشتی گیران ما میان حرفی برای گفتن باقی نمی مونه . ما چقدر برای این کشتی گیران برنامه مودن و حرفه ای می گذاریم ؟ آیا اصلا حسن یزدانی ، نخودی و یا بقیه علم روز کشتی رو مطالعه می کنن ؟ سریال یاغی نمونه همین کشتی گیرای ما هستن . اینا نیاز به علم دارن ، باید از مدیریت زمان بدونن ، باید در مورد میزان تنفس خودتون اطلاعات داشته باشن . اما چه فایده
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      59 5
      دقیقا ضعف آنالیز حرف و آماده سازی متناسب با آن، مقصر مربیان ما هستند
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      5 10
      احمدی از استانداری حرف نزن مبارزه است برد وباخت داره اون موقع که حسن بردش چی میگفتی
    • عزیز IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 1
      چاپلوسی های بی منطق گزارشگران و مجریبان و اسطوره سازی بی پشتوانه
    • قاسم IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      9 0
      آقای حسن سزدانی افتخار کشتی ایران است درست ولی خوب تیلور قویتر بود یزدانی رو شکست داد . فقط من هم مثل بعضی از دوستان موندم یزدانی داره مسابقه می ده این تلویزیون میره در خونه طرف فیلم از محل می گیره بچه محل ها می گیره چه صیغه ای است که مد شده . این کارهای صدا و سیما دقیقا اعصاب خورد کنی شده. بابا مسابقه ات رو نشون بده دیگه این ادا و اصولا چیه
  • بهرام IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    علتش ذوقی بود که مسولان کشتی و ورزش به خصوص آقای دبیر با اون تغییر ظاهر جدیدش داشت که بعد از شکست کشتی گیران آمریکایی ژست شکست استکبار رو بگیره ...ولی ثابت شد که ورزش و سیاست هیچ وقت کنار هم جواب ندادند ...کشتی گیران بیچاره از این مراسم به اون مراسم برده می شدند در حالیکه تیلور داشت رو ضعف هاش کار می کرد در باشگاه ورزشی نه در سالن همایش
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      38 42
      با تمام صحبتهای شما موافقم الا بحث سیاست و ورزش، موضوعات حمله به اکراین و محروم شدن روسیه از مسابقات ورزشی نشان داد که سیاست و ورزش در کنار هم هستند ( متاسفانه). درصورتیکه رژیم اشغالگر که به مراتب جنایاتش بیش از روسیه است، به راحتی در مسابقات شرکت می کند و برعکس کسانیکه به آن رژیم معترض هستند و با ورزشکارانش مسابقه نمی دهند، محروم می شوند.
    • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 1
      در ادامه نظر بهرام عرض کنم که اصل این باید باشد: خود شخص ورزشکار نباید سیاسی بشه. ورزش که مشخصه سیاسی هست.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    رییس فدراسیون کشتی که بیشتر دنبال سیاسی کاری و بازی های سیاسی است و باعث تفرقه در تیم ملی شده است
  • مهیار IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    حسن یزدانی در برابر تیلور ترسو کشتی میگیره.ترسو و بدون تمرکز.همه کشی گیرای ما همینن.گرایی رو ببینید.امیر حسین زارع رو هم.درست تو حساس ترین لحظه مسابقه راحت وا میدن.به هر حال حسن یزدانی برای ما اسطورس و همیشه دوست داریم طلایی باشه ولی واقعیت اینه تیلور باهوش تر و شجاع تره و تا وقتی یزدانی در برابر تیلور ترسو و حواس پرت باشه بازهم میبازه
    • مهرداد IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      57 4
      من نمیدونم یعنی این همه قهرمان جهان و المپیک تو این کادر تیم ملی کنار حسن یزدانی و کشتی گیرا هستند نمیان رو تمرکز و شجاعت کشتی گیرا بیشتر کار کنن آقا همه فهمیدن حسن یزدانی دیشب با شجاعت و سماجت و با تمرکز کشتی نگرفت میرفت دنبال امتیاز داشت امتیاز میگرفت لحظه آخر حریفو ول میکرد این یعنی عدم خود باوری بیاید رو اینا کارکنید تیلور دیشب داشت میدوید دنبال یزدانی.
  • منصور IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    76 45
    جثه تیلور بزرگتره، بازوها و کتف هاش هم بزرگتر و عضلانی تر از یزدانی به نظرم اینا باعث شده زورش بیشتر باشه
    • محمود ک IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 0
      این دلیل خوبی نیست مگر کشتی قاسم پور و حریف آمریکایی را ندیدی ؟ حریفش از نظر هیکل و عضله برتر از قاسن پور بود ولی فعل خواستن و نوع مبارزه و تاکتیک باعث برتری قاسم پور شد
  • مثبت GB ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    وقتی به یک نفر زیاد بها داده شود و تعریف و تمجید آنچنانی کنندهمین می شود القابی چون پهلوان یا محبوبترین ورزشکار دوران مقایسه با تختی برگزاری جشن و گلریزان برای یک جوان متولد ۷۳ چیزی جز رخوت و سستی به بار نخواهد آورد
    • حق IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      31 14
      ناموسا دمت گرم
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      28 17
      یزدانی بیشترین مدال تاریخ کشتی ایران را کسب کرده و رکورد مرحوم تختی را شکست ... امان از افراد قدرنشناس!
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 1
      بر خلاف نظر شما یزدانی یک پهلوان است
  • عادل IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    هیچ ایرادی نداره قبول کنیم تیلور تو این مسابقه هم آماده تر بود هم فرصت طلب. این باخت باعث میشه برای المپیک پهلوان حسن یزدانی با شناخت بیشتر و البته انگیزه مضاعف تر آماده بشه. خیلی ساده
    • علی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      6 3
      دمت گرم اینهمه مدال بازم بی معرفت
  • عرشیا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    168 6
    تیلور یه سر و گردن از یزدانی بهتر و چالاک تر و فن بلد تر بود...
  • محمدعلی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    101 4
    با سلام به نظرم مهمترین علت، بیش ازحداحساسی برخوردکردن ما ایرانیها، هم مردم وهم ورزشکاران (قبل مسابقه استرس زیادی ازمردم روی ورزشکار هست)به پیروزی ها وشکستهاست. زودسیرشدن از پیروزیها وعدم امتداد ان ،وجود روانشناس وروانپزشک خبره باهرورزشکار درمواجهه با شرایط استرس ،یک ضرورت است .
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    103 5
    به نظرم تیلور برای هر ثانیه و هر حرکت یزدانی برنامه داشت و تمرین کرده بود. در آینده یزدانی برای کشتی با تیلور باید برنامه و فنون خاص داشته باشد.
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      5 16
      دیگه تیلوری وجود نداره کشتی را در اوج کنار میگذاره
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    96 7
    تیلور بیشتر و حرفه ای تر تمرین کرده و بدنش قدرتمند تر از یزدانی شده فقط و فقط قوای جسمانی
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    تقصیر. رسانه هاست که حسن یزدانی را بیهوده بزرگ کردند. توان حسن یزدانی همین است که دیدیم. نمی تواند از پس تیلور آمریکایی برآید. زور که نیست. با جنجال و هیاهوی بیهوده که نمی توان کسی را قهرمان کرد. انشاءالله یزدانی سال بعد پیروز می شود.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    59 14
    مربی ها به شدت ضعیف عمل کردند دبیر به فدراسیون پول تزریق کرد ولی به شدت فدراسیون رو سیاسی کرد حسن اقا پهلوان شیر قلب ها رو فتح کرده مخافم با اون دوست که میگه به یک متولد 73 زیاد بها داده شده اتفقا لیاقتش بیشتر از اینا است این حرفا بوی عقده میده ما مردم ایران مرده دوست ! که خیلی زود فراموش می کنم چه کسانی برایمون افتخار اافرینی کردن حالا به درستی عاشق پهلوانمون هستیم بله حسن یزدانی تختی زمان همه نارحت نارحتی حسن هستن نه دوم شدنش اما انالیز انالیز انالیزی که مهم نشد امیدوارم ادم های دلسوزی بالای سرش باشن ما مردم عاشقش هستم
    • کارشناس گمنام IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      11 2
      امیدوارم این موارد را خود یزدانی و یا مربی هاش بخوانند چون حاصل دقت و تحلیل است . اولا کار یزدانی با ۸ مدال پیاپی خیلی بزرگ و بینظیره. دوماً در ۸ سال گذشته یزدانی به مرور از یک کشتیگیر فنی و زیرگیر و دارای تکنیک های متنوع به یک کشتی گیر تک فنه و قدرتی تبدیل شده است. یزدانی در ۷۰ کیلو و ۷۴ کیلو کشتی های بسیار زیبا و فنی و متنوع می‌گرفت . سوما بردن تیلر کاری ندارد. کافی است فقط یک یا دو روش زیرگیری را مسلط و ماهر باشید مثل کامران قاسمپور. چهارما یزدانی باید روی خودش کار کند که وقتی پا را گرفتند زیر ندهد. در حالیکه همه تلاش یزدانی اینه که تیلر دست به پاش نزنه. اما درست اینه که تمرین خاص و مخصوص انجام دهد که اگر پا را گرفت ، یزدانی مقاومت کند و خاک نشود. پنجما کلا یزدانی بالاتنه بسیار قوی و به نسبت آن ، پایین تنه ضعیف دارد. پیشنهاد میشود تمرین فن های بالا تنه مثل لنگ و پیچ کمر و کول انداز و کمرگیری را انجام دهد. یزدانی باید با فرنگی ها تمرین فن های بنداز انجام بده. ششم. اگر یزدانی مثل سایتیوف چند تا شگرد مثل کول انداز و لنگ را مهارت پیدا می کرد و مثل کامران قاسم پور خوب زیر می‌گرفت عالی
    • ایرانی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      9 3
      تنها جمله ای که میتونم بگم اینه که جسور نیست‌ فرز نیست حسن یزدانی. هنوز گیج میزنه.همه فن و فیت کشتی رو بلده فقط ناپخته و کم کار در برابر حریفانی چون تیلور بازی میکنه. فعلا باید روی خودش کار کنه .مونده تا کینگ بشه. باید هم ما هم خودش بپذیریم که جای رشد داره حسن باید زیرک تر توانا تر بشه. اینقدرم خودتون ناراحت نکنید تیلور آماده تر بود به حقشم رسید تامام.
  • مرتضی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    24 14
    حسن یزدانی کشتی بلده بدون آنالیزه نباید جلو تیلور آنالیز کنه شرایط رو منظورم اینه که با آنالیز به تیلور همیشه خواهد باخت باید مث اولین باری که کشتی گرفت در زندگی باهاش مواجه شه تنها برتری یزدانی به تیلور شور وهیجان کشتی حسن یزدانی امیدوارم درک کنن مربیان که با آنالیز نمیشه یک نابغه رو برد بذارید حسن یزدانی کشتی آماتور گونه جلو این حریف بگیره نه اینکه بی نقشه باشه بذارید حسن با نقشه خودش رو تشک بره بذارید کشتی بگیره نه شطرنج
  • حسین IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    67 7
    ۱ . انگیزه بالای دیوید تیلور برای پیروزی بر قهرمان ما حسن یزدانی ۲ . التهاب زیاد اجتماعی روی یزدانی که فشار روانی روی او ایجاد می کرد ۳ . کوچینگ ضعیف و کوچک بودن درستکار برای مدیریت مسائل روحی روانی ورزشکار ما ۴ . آنالیز علمی تیم آمریکا بطوریکه در غیاب روسیه ، فاصله آشکاری را در کشتی آزاد خود ما بقیه کشورها نشان داد . ۵ . ضعف رئیس فدراسیون کشتی علیرضا دبیر و اختلاف فدراسیون کشتی با وزارت ورزش که آن را مجمع فدراسیون دیدیم .
    • حسین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      1 0
      با مصاحبه ای که دیشب از علیرضا دبیر دیدم ، باید به این ها ، موضوع فاصله گرفتن آشکار کشتی تیم آمریکا را بیشتر موشکافی کرد ، به اعتقاد بنده ، آمریکا در تحلیل کشتی ها ، علاوه بر مبحث تغذیه و بدنسازی علمی ، به مدل های پیشرفته تر علمی ، شبیه سازی و حتی استفاده از هوش مصنوعی روی آورده ، کاری که دیر یا زود بقیه کشورها هم به آن تن خواهند داد ، حتی سعی می کنند روش و منش پهلوانی را حالا به هر دلیل و البته به شیوه انگیزشی و رقابتی چاشنی کار خودشان کنند . کاری که در مصاحبه های دیوید تیلور ، جس کاکس و جوردن باروکس بیشتر دیدیم.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    75 13
    به دبیر گفتم فهم کشتی ات پایین است .باور نکرد.باخت یزدانی نتیجه همین درک پایین است
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    41 8
    جای پلنگ ها عوض شده بود
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    77 20
    مقصر دبیر هست. دبیر را باید برکنار کرد
  • ناصر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    تا وقتی که ورزشمان را هم سیاسی و ایدئولوژیک زده، کرده اند همین است که هست.
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      14 5
      ورزش همه جای دنیا سیاسیه.سیاست روی ورزش سواره.درسته که نباید اینجوری باشه،ولی هست متاسفانه.
  • Mojtaba IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    63 8
    به نظر من دو تا دلیل دارد 1 . زمانی که این دو تا کشتی میگرن تمام ایران داره کشتی یزدانی را نگاه میکنم و رسانه ها هم تا میتونن آب و تاب میدن ،ال کلاسیک و و .. که همش روی یزدانی فشار روانی ایجاد می‌کند که احتمالاً تو خونه تیلور خانوادش هم مسابقه اش را نگاه نمی کنند . حالا مقایسه کنید با منزل یزدانی. 2. تیلور امسال خیلی از نظر بدنی آماده بود . البته واقعیت همه تیم آمریکا از نظر بدنی خوب بودن .
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    51 3
    ما خودمون برای خودمون جایگاه غیر واقعی قائل هستیم.قبل از مسابقات والیبال از هینن در مورد پیش بینی نتایج ایران در جهانی سوال کردند گفت چیزی نمیشوند ولی عطایی دنبال سکو بود.در کشتی هم همین حالت است کشتی امریکا از ما جلوتر است بپذیرید
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    52 12
    بنظر می‌رسید یزدانی سو تغذیه هم داشته باشه.از لحاظ مالی بیشتر بهش برسید تا بتونه اساسی خرج تغذیه کنه.جدی میگم
  • امیر IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    24 5
    بنظرم پیش از اندازه دخالت های مربی که نمیزارن کشتی خودشو بگیره،دوم نداشتن تمرین بدنشازی ییش ازحد مثل تیلور ،فکر نکردن راج زیر گیریهای تیلور ونحوه مهار ش ،چهارم حمایت نکردن از لحاظ مال فدراسیون
  • محسن IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    25 4
    یزدانی خوب بود ولی تیلور وزنه زیاد کار کرده بود یزدانی زورش نرسید
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    25 11
    دبیر و لاغیر
  • hamid IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    24 2
    تفاوت امکانات تمرین هر دو
  • عالی قاپو IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    33 6
    1-ما هیچ تاکتیکی برای مبارزه کشتی گیرانمون نداریم,دستمون پیش رقبا رو هست 2-سیاست ولکن کشتی ما نیست,دبیر باید استعفا بده 3-بچه ها از نظر روحی و بدنی کمتر از امریکا ظاهر شدن 4-هیچ آنالیزی از کشتی گیرهای آمریکا نداریم 5-کشتی گیرهای امریکا برای وقت دوم برنامه دارن و... 3
  • حسین IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    16 6
    تیم مربی با لابی ربیر اومدن در حد ملی پوشان نیستن مخصوص سرمربی ضعیفه
  • سعید قادری درباغی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    11 6
    حسن یزدانی باید به سختی تمرین کند و فن بلد باشه و غلامرضا تختی یعنی پهلوان جهان به راحتی تیلور شکست میده چون غلامرضا تختی به سختی تمرین کرده
  • محمدعلی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    14 7
    به نظرم نوع کشتی حسن یزدانی چون تهاجمی هست نباید توسط نکات آنالیزی محدود بشه، حسن اگر یه کشتی به سبک خودش میگرفت راحت تیلور را شکست میداد به نظرم برای کشتی یزدانی و تیلور باید بذارن حسن خودش باشه آرامش یزدانی روی تشک در جنگنده بودنش هست وقتی محدود میشه استرس پیدا میکنه من این را بعد از تماشای بیش از 30-40 مسابقه از او میگویم.
  • یحیی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    17 3
    اکثر کشتی گیران ما در برابر کشتی گیران نامی و بزرگ قبل از آمدن روی تشک می بازند و خودشونو باور ندارند ،
  • محمدباقر صالحی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    24 1
    به نظر من تیلور کاملا بازی قبلی رو آنالیز کرده بود و دقیقا زمانی که حسن یزدانی قصد بیرون بردن تیلور رو داشت قوس میکرد و در همون زمان هم زیر میگرفت و یزدانی رو غافلگیر می کرد
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    23 8
    با نهایت تاسف، هوش پایین و کشتی بسیار احساسی کشتی گیر ایرانی در مقابل هوش سرشار تیلور
  • محمد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    9 6
    ایرانیها درهمه عرصه ها اگر بالاتر نباشن پایین‌تر هم نیستن ایرانی همیشه نامش بزرگه ایران ورزشکارانی داره که درسطح جهان حرف برای گفتن دارن ورزش برد باخت داره ورزش جوانمردی هست سیاسی کردن ورزش کار درستی نیست چون دست بالای دست زیاده باعث عملیات روانی بر ورزشکار میشه
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    16 4
    بدنسازی ضعیف نداشتن تکتیک برای کسب امتیاز.برعکس کشتی گیران آمریکا که برق آسا زیرگیری می کنند وپای حریفان می رسند
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    14 5
    یزدانی بسیار ترسو و بی انگیزه است این وزن نیاز به ورود کشتی گیران جسور دارد
  • .. IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    13 7
    اون دوستانی که نوشتن نباید حسن یزدانی رو الکی گنده کنید و در مقابل تیلور هیچی نیست و از این حرفا مثل اینکه یادشون رفته که همین حسن یزدانی سال قبل تیلور رو شکست داد ، درسته که به خاطر آمادگیش توی مسابقات قبلیش و بُردش در سال قبل مقابل تیلور مارو زیادی امیدوار کرد اما هنوزم چیزی از ارزش های ایشون کم نشده ، بالاخره هر بازی ای برد و باخت داره ، انشالله که سال بعد برد با ایشونه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    10 2
    پای حسن لنگ بود اون حریفش هم فهمید همش اون پاشو می‌گرفت
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      8 4
      یاد پوریای ولی افتادم، ولی اونجور که من دیدم اصلا یک پا نداشت
  • محمدرضا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    16 3
    سلام یزدانی کلا در تمام رقابتش فنی نیست و با خارج کردن حریف از دوشک یا خاک کردن امتیاز میگره، و وقتی اسیر فن حریف بشه بدل کاری نمیکنه،، خدایی تیلور حقش بود و خیلی اماده و مهمتر از ان مصمم بود یزدانی باید به مانند قاسم پور فنی هم کشتی بگیره. با هل دادن و پیش انداختن همیشه کارت نمیشه
    • حامد IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 5
      آقا المپیک ۲۰۱۶ رو که یادتون نرفته عمبر گودیوف که جوردن باروس رو شکست داده بود حسن چقد زیبا برد به نظر من حسن به خاطر وزن کم کردن جلوی تیلور ۳دقیقه دوم بدنش خالی کرد کسانی که کشتیگیرن می‌فهمن من چی میگم اگه بدنش خالی نمی‌کرد حسن میبرد
  • ابراهیم IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    26 5
    کشتی حسن یزدانی کهنه شده باید به روز بشه
  • سعید زهادی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    8 15
    با سلام هیچچیز از ارزشهای حسن یزدانی کم نمی شود ایشان در قلب ملت ایران است اما مثل دیگر کشتی گیران دوعامل ترس و به روز بودن بیشتر نسبت به ما از سوی رقبا علت باختهای ما بود
  • جمشید رجبی US ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    27 3
    تیلور روی نقطه ضعف‌های حسن یزدانی کار کرده بود . اما یزدانی.........
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    30 8
    آمریکا خیلی قوی هست
  • MR.N IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    23 3
    دلیلش اینه که تیلور بعد از جهانیه پارسال تمریناتشو شروع کرد اما حسن آقای ما مشغول رفتن به این شهرو اون شهر شد رفتن به مهمونیا رفتن برا تبلیغات و گشت و گذار. تا ۲,۳ماه قبل که تمریناتشو برا جهانی شروع کرد. حالا خداوکیلی بدون هیچ تعصبی حق با کی بود که برنده شه؟
  • محمد IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    13 4
    اینقدر بهش آنالیز گفته بودن که بنده خدا گیج شده و کشتی گرفتن خودشو هم یادش رفته بود. یزدانی رو باید به حال خودش رها کنند تا امتیاز بگیره و بده، زیبایی کشتی یزدانی به همینه
  • Amir IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    21 5
    چرا واقعآ فکر می‌کنید که حسن یزدانی نباید ببازه ، تیلور یه کشتی گیره تمام عیاره، اون یک باری هم که حسن برنده شد ، تیلور واقعآ آماده نبود
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    21 3
    چراداریم خودمونو کول میزنیم اگه توجه داشته باشین حسن یزدانی بعداز زدن زیر کتفه تیلور دیکه نفس برا ادامه کشتی نداشت وراحت دوتا پاشو دراختیار حریف میداد وتمرکز بازی رو از دست داد
  • احمد IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    15 3
    ضعف قوای جسمانی
    • علی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      1 0
      شکست حسن چند دلیل داشت ضعف قوای بدنی یا بهت است بگوییم سو تغذیه فراموش نکنید کشتی گیران ما ماکارونی می خورند و کشتی گیران اونا خاویار! 2. حسن ذهن پریشانی در مقابل تیلور داشت معلوم بود حسن از یک موضوعی ناراحت است و تمرکز لازم برای برد در مقابل تیلررو نداشت. 3. حسن به قدرت تیلر نباخت بلکه به هوش تیلر باخت. 4. راهکار پیروزی حسن در مقابل تیلر عبارتند از 1 تغذیه عالی 2 افزایش قدرت بدنی 3 تاکتیک مناسب 4 جنگیدن و فعل خواستن به امید موفقیت حسن
  • ف GB ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    27 1
    کشتی به فن و تمرین است...نه با کوری خوانی..
  • علی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    11 2
    یه جوری سوال می کنید انگار باقی کشتی گیرهامون همه آمریکایی ها رو شکست دادند دلیلش رو فقط میشه در مدیریت و برنامه ریزی منسجم ورزش در اون کشور و تمرین درست ورزشکارهاشون جستجو کرد . باید برید از زندگی و نحوه تمرینشون گزارش تهیه کنید تا بفهمید چطور موفق میشن . فقط مربی و کشتی گیر نیست . هرچند مربی های تراز اول هر رشتع ورزشی رو اونقدر حقشونو میخورند که میرن مربی تیمهای کشورهای دیگه میشن و اونها رو پیشرفت میدن ...
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    19 3
    ۵ بار مسابقه دادن ۴ بار تیلور برنده شده مسلما تیلور قویتر هست
  • همتی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    7 2
    سلام. خب علت اصلیش این بود که یزدانی کشتی نگرفت، حتی یه امتیاز از کاری که خودش کرده باشه نیاورد، تیلور در برابر کشتی نگرفتن یزدانی کشتی گرفت و برد. علت دیگه اینکه روس‌ها امسال نبودن، چون همیشه اونا توان آمریکا رو کم میکردن تا ایران بتونه خوب ظاهر بشه، البته درس بزرگی بود. هم تو فرنگی و هم آزاد، نبود روس‌ها امسال واسه ایران بد شد و در عوض آمریکا موفق شد👌
  • علی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    11 5
    نتیجه ۷ به یک که یه چیزی نزدیکی های مارسه نشون میده فاصله از زمین تا آسمون بوده و اصولن سطح آمادگی این دو هیچ ربطی به هم نداره
  • محسن IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 2
    عدم انگیزه کافی
  • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    7 5
    این وزن خالی از چهره های شاخص است یکه تازی یزدانی هم به خاطر همین است چطور ممکنه تا قبل از فینال همه را ده صفر ببری ودر برابر تیلور حرفی برای گفتن نداشته باشی چند سالی است شانس با این دو نفر یار است با نبود کشتی گیرانی قدر هر چند سال در وزنها از این اتفاقات می افتد و چهره هایی مانند یزدانی از روی خوش شانسی شهره عام میشوند کارشناسان بی طرف هم بارها از دور گفته اند
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    16 4
    دلیلش اینه که در ایران همه چیز به دوش ورزشکار است ولی در امریکا تیم تغزیه، روانشناس، بدنساز، انالیزور ....وجود دارد بنده خدا یزدانی تا همین جا هم با غیرت خودش کشتی گرفته وگرنه حتی مربیان ما هم به او کمک چندانی نکرده اند ضمن اینکه فشار روانی بسیار زیادی به ورزشکاران خصوصا در فضای مجازی وارد میشود
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      7 1
      با تمام احترام به پهلوان حسن ، موافقم . این وزن بعد از سعداله اف نفر قوی نداره
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    11 3
    فقط غرور و تعریف وتمجید الکی از ایشان بجای نشان دادن نقطه ضعف وقوت حریف به گشتی گیر
  • ایرانی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    9 2
    راحتی خیال. در کسری از ثانیه بعد از اینکه یزدانی امتیاز اول را گرفت کمی شل شد و تیلور از همان دهم ثانیه شل شدن استفاده کرد امتیاز گرفت جلو افتاد. یزدانی برای جبران در حالیکه استرس داشت و نفس و توان نداشت بی حساب و کتاب حمله کرد و امتیازات بیشتری از دست داد.
  • احمد IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    12 3
    زمانی که تیلور و مربیان و آنالیز کننده های حریف شب وروز در حال تمرین و آنالیز حریفان بودند کشتی گیر ما در حال مهمانی رفتن و........ بود
  • یاور IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    8 3
    بنظرم اونجور که باید روی فنون ناب ایرانی کار نشده اگع دقت کنید حتی یه زیر هم نتونست بگیره تکنیک رو باید عوض کنن با زیر کتف زدن و تمرکز روی یک فن نمیشه قهرمان المپیک رو شکست داد باید یه تحلیل اساسی روش بشه برا المپیک پاریس
  • حمید آریا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    7 8
    فقط یک مسابقه است همبن. یکی می برد و یکی می بازد.یزدانی از لحاظ بدنی سر است ولی تفکر مربیان آمریکایی و برنامه ریزی با تدبیر آنها باعث باخت او شد.مربیان ما باید علمی کار کنند نه سنتی . علبرضا دبیر بابد به سف مربیان بپبوندد و فدراسیون را به افراد فکورتر مثل برادران خادم بدهد.یادتان مرود ما در تحربم اقتصادی شدبد هم هستیم.به هرحال از همشون ممنون تا حد توان خود کار کردند
  • GB ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    10 2
    استرس بالا و بی برنامگی دلیل اول و عدم آمادگی مناسب بدنی برای این مبارزه
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    15 6
    آه اسکوچیچ
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    11 2
    هنر حسن یزدانی کار کردن زیاد دستاشه که باعث خستگی و عدم تمرکز حریفاش میشه و برنده میشه.حسن یزدانی یه دونه بارانداز هم تو کل مسابقات نزد و تیلور با خنثی کردن این تک ترفند حسن یزدانی برنده شد.ضمن اینکه اتفاق سال گذشته برعکس تکرار شد و تیلور انگیزه زیادی برای شکست یزدانی داشت. و از ثانیه اول محکم و با ارداده کشتی رو آغاز کرد.۵
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    8 13
    اینو که میگم ممکنه علاوه بر خودش خیلیها تکذیب کنند اما به نظر من عمدا باخت
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    7 2
    نگاه احساسی و غیرحرفه‌ای مردم و مسئولین که احتمالا همین نگاه در مربیان و خود ورزشکاران هست. یه نگاهی به صحبت‌های گزارش‌گرها و کارشناسان تلویزیون در این چندروز داشته باشیم متوجه این موضوع میشیم، هرچند که سعی خودشون رو می‌کردند که این‌طور نباشند یا صحبت‌ها و گفت‌وگوها غیرحرفه‌ای و غیرکارشناسی جلوه نکنه اما یه جاهایی دم خروس بدجوری بیرون می‌زد. مثلا این که هی می‌گفتن جردن باروز دیگه پیر شده و چهارتا بچه داره و نخودی نیروی جوانی داره که دیدیم نتیجه اون وزن چی شد. یا مدام پلنگ مازندران و این که تمام دنیا عاشق یزدانی هستند و ... در حالی که تیلور و مربی‌های اون در یک سال گذشته به دور از هیاهو احتمالا تمرین کردن و تمرین و آنالایز و بدن‌سازی!
  • محمدرضا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    15 2
    وارد سیاست و بیزینس شدن.
  • مصطفی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 3
    سلام.هیجان و بالا بردن قهرمانان پس از پیروزی های قبلی باعث کاهش تلاش در مبارزان بعدی می شود.پرهیز از هرگونه تشویق کاذب به قهرمانان می تواند موثر باشد. در ضمن هزینه تغذیه قهرمانان ملی می بایست با فدراسیون باشد.قهرمانان ملی می بایست با خاویار اصل تغذیه شوند و دغدغه هزینه تغذیه خود نداشته باشند.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    12 1
    حسن یزدانی یک سوم تیلور هم تلاش نکرده بود که برنده بشه.در حالی که تیلور تمام این مدت با اعتماد بنفس بدن و نفس خود را تقویت کرده بود
  • حاج امیر IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 1
    بنظرم پای چپش بود خیلی جلو بود و تیلور هر بار از اون نقطه ضعف استفاده می کرد و خیلی حریف رو جدی نگرفته بود.
  • مرتضی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    10 0
    هیچ کس دقت نکرد که ضعف حسن یزدانی درچیه،بزرگترین نقطه ضعف حسن یزدانی مچ پاهای ضعیف این ورزشکار عزیزمونه، تیلور هر وقت به مچ پای حسن یزدانی رسید ایشون خاک شد،حتی در سه دقیقه اول هم با کوچکترین اشاره تیلور به مچ پای آقای یزدانی،ایشون تعادلشو از دست داد، خود حسن یزدانی هم به این ضعف آگاهی داره،چون هر وقت ضربه کوچکی به پاش می خورد تعادلش به هم می خورد.
  • مجید IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    9 3
    ایجاد حساسیت بیش از حد
  • رضا اریایی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 2
    فقط عجله و اشتباهات فردی عامل باخت حسن یزدانی شد و حریف زرنگ و باهوش وی طبق دستور مربیانش فقط منتظر انجام حرکت اشتباه از سوی حسن یزدانی بود
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 18
    اصلا کشتی نگرفت. به نظرم پیشنهادات عمل نشده دلیل باختش باشه.
  • امیر IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 2
    متاسفانه در تمام رشته های ورزشی علاوه براینکه برنامه ریزی بلند مدت و.. نداریم اکثر ورزشکاران ایرانی که به نوعی مطرح میشن بسیار مغرور بازی میکنند این همون مطلبیه که جردن باروز دیروز اشاره کرد
  • کر لر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    7 8
    حسن یزدانی با توانایی وعلم انفرادی تک و تنها مقابل علم حساب شده آمریکایی که سعیشون اینه ورزشکار از همه نظر آماده بره تو میدان نه ورزشکارای بیچاره ما به فکرشام شب هستن
  • رضا DE ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    14 4
    وقتی که این همه حاشیه در کنار تیم هست قبل مسابقات درگیری دبیر با وزارت ورزش بود که مشخص بود تیم ارامش نخواهد داشت دوما کشتی گیرای ایرانی از نظر بدنی هم کم آورده بودن تیلور با توجه به آمادگی که داشت یه سرو گردن بالاتر بود کسی که فقط یه ذره از کشتی بفهمه از همون اولین دقیقه کشتی معلوم بود تیلور برنده بازی هست باور کنید حتی با امتیاز عالی هم برنده باشه و در آخر ورزش جای سیاست بازی و شرکت ورزشکارا تو مراسمات نیست تیمی که مسابقات جهنی داره باید سخت کار کنه مثل تیم آمریکا تا بتونه به راحتی مدال های طلا رو درو کنه
  • امیررضا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    10 6
    به نظرم حسن چون بار قبل رو برده بود جوگیر شده بود
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 0
    کم اوردن تاکتیکی و قدرت بدنی حس یزدانی ...زور تیلور همیشه چربیده بر حسن
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 2
    آنالیز نمیکنن.از تمام تمرینات کشتی گیرها فلیم میزارن،خب معلومه که تمام نقطه ضعف وقوه ی کشتی گیرهارو آنالیز میکنن وروی تشک پیاده میکنن.درهر صورت پهلوان حسن یزدانی محبوب قلبها هست .خدا حفظش کنه الهی.همیشه موفق باشی وچشم بدازت دور باشه پهلوان
  • متفکر IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    6 6
    هر وقت میبرند بخاطر دعای خیر مردم بوده است .از دعای خیر مردم هم نباید بگذریم .... برای کدوم دعا کردید؟
  • NL ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    17 4
    انصافا تیلور قوی تر و باهوش تره
  • امیر IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    21 2
    علت اصلی ضعف فنی و بدنی یزدانی بود . البته علیرضا دبیر هم در مصاحبه قبل از مبارزه بجای کشتی بیشتر مردم را موعظه فرمودن و نتیجه میشود همین
  • NL ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 5
    البته برد وباخت زیاد قابل پیش بینی نیست اما یزدانی یک پهلوان به تمام معناست خودش باید علت ناکامی خودش را تشخیص بدهد وبا رفع نواقص اینده بعدیش را بسلامتی با برد بالا موفق شود
  • مجتبی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    14 5
    ربطی به حسن یزدانی نداره، فرنگی چرا بد نتیجه گرفت، آزاد هم تا اینجا بد نتیجه گرفته، دریغ از یک طلا!!! نمیشه ورزش ملی یه کشور رو با جوزدگی اداره کرد. آقای دبیر باید پاسخگو باشه...
  • علی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 3
    هر دو قوی بودند، تیلور بیشتر تمرین داشت، همین،بنظر میاد اگه هر کدوم از این دو نفر غیبت کنه دیگری افسرده میشه، انگار بهم گره خوردند
  • وحید US ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 2
    به نظر یزدانی کشتی گیر بزرگی است همینطور تیلور اما ترس از باخت باعث شد که یزدانی در این مبارزه هرگز مهاجم نباشه یزدانی میخواست با کمترین ریسک از تیلور امتیاز بگیره یعنی اول تیلور یورش میبرد و بعد یزدانی با خیمه سنگین سعی داشت تیلور را زمین گیر و بعد با دور زدن او به پشت رفته و حد اقل امتیاز را بگیره و یا در یورش های حریف آمریکایی سر زیر بغل را در اختیار گرفته و تو را به بیرون تشک هدایت نخورده و یک امتیاز بگیرد در واقع ترس از باخت میل به پیروزی را در عمل از کشتی گیر قدر کشورمان گرفته بود شاید کامران قاسم پور برای مبارزه با تیلور گزینه بهتری از یزدانی باشه همانطور ای کاش یکی با ویژگی های یزدانی برای مبارزه با جردن باروز گزینه مناسب تری است
  • بهمن US ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 5
    ۱- باید به تیلور میچسبید، مثل ۳ دقیقه اول ۲- باید گردش رو پایین می‌آورد و حتی یک دست روی تشک ۳- نباید دنبال امتیاز گرفتن زیاد می بود، بردن با فاصله یک امتیاز برنامه حرفه ای تری بود. ۴- حسن نمیتونه خوب زیر بگیره و مثلاً قاسمپور بهتر زیر میگیره، پس باید قدرتی کشتی می‌گرفت ۵ - وقتی تیلور می‌رفت سراغ مچ پا بجای فرار باید روش خراب میشد و کنده رو دست میگرفت
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    15 3
    سیاسی شدن ورزش و از بین رفتن روحیه پهلوانی
  • محسن IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 3
    ما باید روی فکر و ذهن کشتی گیرامون بیشتر تمرکز بذاریم.کشتی فقط فن بلد بودن نیست.خیلی بی چشم و رویی فقط توی برد پشت کشتی گیرامون باشیم.حسن یزدانی با این سن کم زیر فشار سنگین روحی هست.برای ما همیشه پهلوان هست و خواهد بود
  • مرد IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    11 1
    علت باخت: اصلا فکرشو نمیکرد
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 3
    هیچ دلیل خاصی نداره، اینجور مسابقات تنها دو گزینه در نتیجه گیری داره ، برد و باخت ، کشتی گیری که از فرصتها هوشیارانه استفاده کنه ، او برنده خواهد شد. متاسفانه یک عده هستند که با اسطوره سازی کار ورزشکاران را دشوار کرده و مانع از تمرکز فکری آنها حین مسابقه می شوند. تعریف و تمجیدهای بیمورد بدون در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیار فدراسیونهای ورزشی در کشورهای مختلف قراز داده می شود.
  • عوام DE ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    11 1
    خوب کارکردن درست کشتی گرفتن آمادگی بدنی و آنالیز یزدانی دمش گرم طلا نوش جانش خیلی قشنگ کشتی گرفت
  • علی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    15 4
    1.ورزش جای سیاسی بازی نیست 2.تیلور یک ورزشکار حرفه آیی که با تمرین زیاد و نگاه درست به ورزش و انگیزه فراوان بدون هیاهو انچنان آماده شد 3.یزدانی خودش صاحب سبک در کشتی هستش و عوض کردن مدل کشتی یزدانی ضربه بزرگ رو به خود یزدانی میزند و در آخر تفاوت سیستم کشورها و الگوی درست ورزشی و قهرمان سازی مسئله مهمی هستش که باید بهش پرداخته بشه چند درصد مردم آمریکا خبر داشتن تیلور مسابقه داره و چند درصد بعد باخت احتمالی تیلور مثل مردم ایران دنیا سرشون خراب میشد. آدمها را بزرگ نکنیم و در جایگاه درست قرارشون بدیم
  • آراد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    12 2
    وقتی یک بازی کنی بعد از چند بار شکست یکبار می‌بره میان در حد خدا بالا میرن بازیکن باد میوفته زیر پوستش مغرور میشه که نتیجه میشه این.حتی جرات نکرد حمله کنه واسه زیر گرفتن.بازیکن توی یک عالم دیگه بود
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 4
    عجله کرد دفعه گذشته با حوصله تیلور برد اما این بار فکر می‌کرد راحت تر میتونه ببره به نظرم مربیان خوب حریف آنالیز نکردن
  • مجید IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    6 2
    کشتی مسابقه زدن فن درلحظه مناسبومهترازاون بدلکاریو خویشتن اندرکاریه متاسفانه یزدانی نتونست ازیک دیقه اول که تیلور استرس شدیدی داشت استفاده کنه وبعدامتیازاولی که تیلور گرفت دیگه حسن نتونست تیلورو مهارکنه کاش یزدانی بجای زیرکتفزدنهای بیهوده کشتی خودشومیگرفت درکل حریف تیلور قاسمپوره نه یزدانی
  • اسماعیل IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 17
    دلیل باخت یزدانی قدرت بدنی نسبت تیلورومشکل داوری که توی تمام مسابقات امریکاییها بخضوص باروزمشهودبودوروش مبازره وکشتی امریکاییها که جوانمردانه وواقعاکشتی نیست مشکل همه کشتی گیران ایران بدن سازی است اگرمشاهده کنیدعضلات امریکاییها وایرانیهاقابل قیاس نیست الان کشتی دنیافن نیست قدرت بدنی
  • شهرام اسحق پور رحیم ابادی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 7
    حسن اقا پهلوان ایرانه . اول یا دومی فرقی نداره ما همیشه دوست داریم داداش . بعضی ها یه حرفای میزنن خارج از انصافه چطور شب قبل ده هیچ میبره خیلی عالیه کشتی گیر خوبیه حالا شب بعد می بازه تخریبش می کنیم .بابا این بنده خدا هم ادمه از اهن که نیست به هر دلیلی ممکنه شکست بخوره .دوست دارم حسن جون .
  • کیهان IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    7 1
    تاکتیک افتضاح و عدم کشتی واقعی حسن
  • احمدی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    6 1
    امسال کشتی گیران ما روحیه شان خیلی ضعیف بود. فقط به خاطر این بود
  • صادق IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 4
    حسن‌یزدانی‌پهلوان‌است‌واین‌باخت‌هم‌هیچ‌از‌ارزش‌او‌کم‌نمیکند.ودر‌این‌مسابقه‌حرفی‌‌به‌گفتن‌نداشت‌چون‌حریف‌یکسال‌در‌مورد‌چگونه‌شکست‌او‌کار‌وفکر‌کرده‌بود.
  • امید IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 2
    یزدانی فقط زور زدن و هول زدن رو بلده دوتا فن بلد نیست اجرا کنه....فقط هول دادن
  • م IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 2
    سبک محافظه کارانه و عقب کشی از کشتی هجومی
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 3
    تنها دلیل مردم که فقط از او پیروزی می‌خواستند و با هجوم به خانه این ورزشکار و تحت فشار قرار دادن او باعث استرس باخت از شکست شد و این تمرکز ورزشکار رو به هم میریزه و در آن طرف تیلور با خونسردی و خیلی راحت ورزشکار ما رو آنالیز و تونست با امتیاز خیلی بالا حسن رو شکست بده. در پایان یک جمله بگویم مردم ما بلد نیستند چطوری ورزشکار خودشان رو تشویق کنند و در استوریهای خودشان یک پلنگ از او درست کرده بودند و فقط پیروزی میخواستند
  • مهران IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    7 4
    به نظر من ناشی بودن مربی ایرانی عامل اصلی شکست یزدانی بود اگر یک مربی نامدار خارجی اورده بشود به شما قول میدم طلای المپیک در سینه یزدانی خواهد بود
    • محمد IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      8 2
      سلام جای رسول خادم خالی بود کنار کشتی گیرها
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    10 4
    یزدانی تمرکزنداشت .مثل اینکه حالشو گرفته بودن .انگیزه ای نداشت.گردانندگان هم منسجم نیستند.صمیمیتی دیده نمیشود.یک مدیرمخلص وکاربلدازپیش کسوتان لازم است.
  • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 2
    کلا کشتی گیران ما بدون برنامه و تاکتیک مناسب مقابل حریفان ظاهر می شوند. بحث آنالیز و کوچینگ و بدن سازی ما مشکلات زیادی دارند.
  • یوزارسیف IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 2
    اعتماد زیاد به برد تاکتیکی برای خود نگذاشته بود
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    8 4
    به نظرم دبیر باهمه دعواداشت .اون نمیتونه انرژی بده به بچه ها.
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    8 2
    برای درک بهتر دلیل شکست حسن یزدانی در مقابل دیوید تیلور بد نیست به سوابق گذشته کشتی ایران در مسابقات با امریکائی ها مروری داشته باشیم. در المپیک مونیخ 1972 عبداله موحد که به اندازه حسن یزدانی مدال داشت در مقابل حریف پرقدرت امریکائی به نام دان گیبل مغلوب و حذف شد چند سال بعد هم منصور برزگر در مقابل یک امریکائی دیگر به نام استان ژدزیک با ضربه فنی شکست خورد.آمریکائی ها چون از نظر فنی در حد ایرانی ها نیستند روی قدرت بدنی کار میکنند و کشتی گیران انها به شکلی اماده میشوند که نمیشود فنون ابتدائی و مرسوم را روی انها اجرا کرد برای همین حسن یزدانی و نخودی مستاصل شدند از اجرای فن روی حریف امریکائی انها. از سوی دیگر کادر فنی تیم ملی نمیتواند چاره ائی برای مبارزه با امریکائی ها پیدا کند به طور مثال جردن باروفس تا به حال تمام کشتی گیران ما را از سال 2010 تا به حال شکست داده و بهترین نتیجه را علی سوادکوهی اخیرا در مقابل جردن باروفس به دست اورده که 2-2 شکست خورده است.
  • سید امیر حسینی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    16 7
    در یک جمله بخواهم بگم به نظر من حسن یزدانی کشتی گیری خوبی هست ولی تیلور کشتی گیر بهتری نسبت به یزدانی هست
    • احمد IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      2 3
      تلاش ورزشکاری که بدون دادن امتیاز به حریفان ،به فینال مسابقه جهانی میرسه شایسته ستایشه . یزدانی اگه می خواست دفاعی کشتی بگیره با اختلاف کمتری می باخت . بعد از امتیاز دادن ، به آب و آتیش زد که ببره . ما توی بدن سازی مشکل داریم . وقتی یه قهرمان آسیا سرمربی تیمی میشه که نصف اعضاش قهرمان المپیک و جهان هستند ، نتیجه بهتر ازین نمیشه . مربی وقتی میتونه موثر باشه ، که سطحش از شاگردش بالاتر باشه .
  • محمد رضا ایلانلو IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 3
    حسن ازنظر آمادگی جسمانی وروانی خوب نبود تیلور دراوج آمادگی بود اگر کشتی داشت حسن بازهم امتیاز بگیرد شاید علت دیگر قانون جدید وزن کشی هم بود
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    6 2
    سلام وعرض ادب به ورزش دوستان عزیزکشورم باخت اقای حسن یزدانی دربرابرتیلورهمه ایرانی های عزیز رارنجاند بردوباخت مهم نیست چیزی که برای همه مهم است اینکه نبایدکشتی حسن یزدانی راسیاسی وحساس جلوه دهیم تیلورصدسال نمی توانست یزدانی راببرد فقط حسن یزدانی راازلحاظروحی وروانی باید اماده کنیم ازلحاظفن وامادگی حسن یزدانی هیچ مشکلی ندارداینقدراین کشتی رابرای حسن یزدانی حساس وسخت جلوه دادیم که بنده خدااصلا به فکرکشتی گرفتن نیست مادست به دست هم دادیم تا روحیه حسن یزدانی راجلوی تیلورخراب کنیم برای یک باهم شده اصلااین کشتی رارهاکنیم حسن یزدانی باید خودش باشد تااین کشتی گیر راببرد
  • بیژن IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 5
    علت شکست حسن عزیز ماباتاکتیک سال قبل روی تشک رفت
  • مجید کریمی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 4
    حسن اصلا نفسش تو تایم دوم بریده بود و سکندری می‌خورد. دلیل ماجرا استرس زیاد یزدانی بود که نفس این قهرمان را برید
  • احمد IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 3
    یزدانی دقیقا همون کشتی رو گرفت که تو المپیک هم گرفته باخت.اما با این تفاوت که اولا از یه سوراخ بازم گزیده شدیم دوم اینکه حسن یزدانی رو از کشتی گرفتن تهاجمیش دور کردیم و سوم اینکه بعد از انتخاب یه تاکتیک که پارسال جواب داد قرار نیست همون تاکتیک بازم جواب بده..اونم دقیقا بعد از اینکه نخودی رو فرستادیم و دیدیم بدون تاکتیک رفتن و فقط دفاع کردن هیچ جوابی نگرفتیم
  • ارش IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    6 3
    بنظرم خودباختگی و عدم تمرکز و اعتماد به نفس که مشکل نود درصد ما ایرانی هاست باعث این مشکلات چطور میشه کسیکه حریفاشو ۹۰ درصد زیر یک دقیقه بازی تموم میکنه یعنی اونا ضعیفن من خودم ورزشکارم مطمعنم استیل حسن بالاتر از ورزش کشتی و روحیه جوانمردیش ولی تیلیور موزیانه و ناجوانمرد میجنگه که سیاست بخشی از کشتی ولی حسن روحیه پهلوانی داره مربی تیمشم رو مخشه صدرصد باعث این نتیجه و نخودی و بقعیه مربی تیمه از مسولین تقاضا دارم تجدید نظر کنن
  • رضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 4
    بزرگ کردن بیش از اندازه یزدانی ، یزدانی کشتیگیر خوبی هست اما نه در اندازه یک افسانه ، حتی نتونست یه زیر بگیره از تیلور اما تیلور هر وقت خواست به پاهای یزدانی رسید اگه تو وزن یزدانی رقیب قابلی بود حتی به فینال هم نمیزسید
  • محسن IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 1
    سلام خوب تیلور بعد باخت به حسن تمام وقتش رو گذاشت و تمام کشتی های حسن و چند بار دیده و روش کار کرده ...دیده شگرد حسن چیه و با بدل زدن رو شیوه کار اون تونست براحتی کشتی گیر ما رو شکست بده ...کاری کا حسن نکرد و راحت باخت
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    6 3
    ورزش را اسطوره ای و حماسی نکنید تیلور خیلی قوی تر از یزدانی است و اکثر مسابقات برنده بوده
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    6 4
    طبق معمول غرور کاذب ایرانی
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    8 2
    امکانات و دانش تیم آمریکا از ما بیشتر بود.
  • سورنا IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 4
    عدم تمرین مناسب و تمرکز
  • حسن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    6 7
    دعای مردم
  • صداقت دوست IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 2
    باید حرفه ای نگاه کنه
  • ایرانی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 3
    بدنش گم اورد
  • محمد IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 5
    زیر نگرفت مربیش نزاشتش وگرنه حسن زیر گیر هست
    • علی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      0 4
      آدم همیشه نمره اش که ۲۰ نمیشه حالا یکبار هم ۱۹ بشه .این همه برد در کارنامه اش داره حالا یکبار هم ببازه .البته ناگفته نماند همان طور که شما در جریان مسابقات قبلی آقای یزدانی بودین یکبار هم این حریف را شکست داده بود .پس میشه گفت مساوی .
    • اکبر IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      3 2
      درود ببیند وقتی مربی می بیند کشتی گیرش از جای ضربه می‌خورد به او یاد آوری میکند ولی مربی یزدانی او را به جلو فرا می خواندوفکر آن نبود که یادآوری کند که از کجا داری ضربه می‌خوری چون سه با یک روش 6امیتاز داد
  • کشتی دوست IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 2
    حسن یزدانی عزیز سبک کشتی گرفتنش برای رقبا رو شده ، متاسفانه حسن فقط به یک سبک خاص کشتی میگیره و این هست که در مسابقات بزرگ باسطح فنی بالا براش مشکل ساز میشه. کسی می تونه در سطح بالای جهانی باقی بمونه که خودش رو در سطح بالای فنی حفظ کنه. کشتی فقط زور بیشتر و هل دادن و زیر گیری نیست. کشتی گیرهایی در بالاترین سطح جهانی موفق هستند که در اجرای فنون مختلف تبحر دارند و هر زمان براشون کشتی به در بسته میخوره با اجرای فنون مختلف از مهلکه خودشون رو خارج می کنن. متاسفانه کشتی گیرهای ما تنوع فنونی که اجرا می کنن خیلی محدوده و این اصلا خوب نیست. انصافا تیلور در مسابقات امسال به مراتب آماده تر بود.
  • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 5
    مسابقه برد وباخت دارد . درود بر یزدانی بنظر من تیلور کپی برداری از کشتی ایرانی گرفته بود .
  • کریم IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 5
    بنظر بندهدجو روانی سنگین و انتظارات مردم و مربیان استرس زیادی به یزدانی وارد کرده بود ثانیا اگه حسن یزدانی کشتی ذاتی خودش رو میگرفت و اسیر تاکتیک لحاظ شده از سوی مربیان نمیشد کشتی بهتری میگرفت ثالثا رسیدگی به کشتی گیران ما از لحاظ مالی وامکانات و روانی اصلا قابل قیاس با آمریکا و حتی آذربایجان وترکیه هم نیست
  • دوست IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 3
    ۱. ترس ۲. بی برنامگی ۳.‌داشتن یک فن مثل دست زیر بغل ۴. فرصت طلبی تیلور
  • جواد IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 3
    مربیان باید بزارن یزدانی کشتی خودش رو بگیره. بهش برنامه ندن. بزارن خودش باشه. چون اون کارهایی بلده که وقتی بهش چیز دیگه میگن هنگ می کنه. مثل همین کشتی آخر که کاملا مات و مبهوت بود.
  • مهدی HU ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 3
    تمرکز حریفان فقط روی ورزش هست ولی کمتر از ۵۰ درصد تمرکز ایرانیان روی ورزش هست و این دلیل باخت هست. وجود روانشناس و دور کردن ورزشکاران از حاشیه می تونه نتایج مثبتی داشته باشه
  • حر IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 3
    کم اورد شکست خورد مسابقه است دیگه جان برادر ان که کارکرد و مزد گرفت
  • مسعود IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 2
    بلد نبودن فن ، یزدانی فقط میخواد زیر بگیره هیچ فن بالایی بلد نیست ، بیشتر به زورش تکیه می‌کنه تا به کشتی بلد بودن
  • ۵۴ IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 3
    شاید مقداری باد تو دماغش رفته
  • حمید GB ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 8
    جویبار رو بزرگ کردین و اسم پلنگ رو یزدانی گذاشنین جوگیر شد
  • جلال IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 3
    امور این دنیانوبتی است یکبار برای اقای یزدانی هورامیکشند دوره بعد برای اقای تیلور هورا میکشند. هردو قهرمان هم تلاش کردند و ما وظیفه داریم به انها احترام بگذاریم. حقایق را باید پذیرفت
  • صادق کمری IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 4
    دآخه مسول دولت دلیل شکست به خاطر اینکه چرا باید به جوانی که پهلوانی تو خون و رگش هست و به خاطر اون هیچ هزینه نمیکنی.... وهمیشه پرچم کشوردر بالاترین جایی که باید باشد قرار میگیرد.... هیچ جایزه وپاداشی که در حد او باشد بهش نمیدی چرا باید بیمه اش نکنی چرا باید حقوق و پاداش نداشته باشه چرا باید مسکن شغل رفاه براش محیا نکنی..... کشورهای دیگه میرن میلیارد میلیاردخرج میکنن هیج نتیجه ای نمیگیرن اون وقت جوان های کشور ما خدا این پهلوانی و غیرت رو بدون هیچ توقعی تو خونشون جاری کرده... لااقل برای آمادگی خرج نمیکنی حداقل برای افتخارخودت که داری به عنوان مسول کشوری که همیشه پرچمش بالاتر از همه بوده یه رفاه و آسایش محیا کن
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 2
    با سلام مازندرانی کشتی دوست غیر فنی پیگیرم ! 1. عدم آمادگی جسمانی مناسب می تونه تمرین کم، تغذیه نامناسب و ... 2. آنالیز نادرست حریفان از سوی مربیان چون در دیگر وزن ها هم خوب نبودیم! 3. سرمایه گذاری و تلاش بیش از حد رقیب! در دیگر وزن ها هم موفق بودند! 4. نبود امکانات مناسب در تراز جهانی. تو کل استان یه تیم تو لیگ برتر داریم تا پارسال بعلت نبود زمین همیشه دربه در بود! 5. توقع بیش از حد مردم از کشتی گیر بدون مقایسه شرایط! چقدر با جویبار و امکانات و اقتصادش آشنایید؟ عشق و پشتکار تا یه جایی آدمها رو میرسونه که حداقل به نقره رسونده؛ اگه بقیه یه پارامتر بیشتر داشته باشند خب غلبه می کنند. 6. رفتارهای احساسی، تحلیل های بی خودی مجری، صدا و سیما گزارشگر و ... یه بار دیگه کشتی رو نگاه کنید و تحلیل های قبل مسابقه رو چرا این حرف های بی مورد و بی پایه در رسانه ملی زده میشه؟ 7. انتظارات زیادی مردم، به نظر من جمع شدن در خونه کسی کاری بسیار ناشایست هستش! چون اگه بازنده بشه خونواده و نزدیکان ممکنه شرمنده بشن! 9. همینکه جنگیدید به عشق ایران و پرچم جایی دیگه رو نبردید بالا همه تون رو دوست دارم
  • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 0
    اگه زحماتش رو بیشتر و با ارزش تر میکرد قطعا نتیجه طور دیگه میشد
  • منوچهر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 2
    به نظرمن ۱. نداشتن روانشناس مجرب ۲. بدن سازی بیش از اندازه و خالی کردن بدن ورزشکار۳. ترس حسن یزدانی از حریف در اثرتبلیغات زیاد روی یزدانی
  • امیر فقیه IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 3
    غرور و باد تو خالی و آبروریزی
  • عبدالله IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 2
    سلام و عرض ارادت به هموطنانم حسن یزدانی دیشب اصلا کشتی نگرفت و امتیازش هم که فنی نبود و اگه ۱۰ بر صفر هم می باخت حقش بود. تیم فنی و روانشناسی مقصر اصلی باخت های این دوره از مسابقات هستند.
  • شهروند IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 1
    فاقد تنوع فن است. کشتی فقط زیر کتف زدن و هول دادن نیست.
  • رضا IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 2
    باد کردن بیش از حد یک نفر به اسم قهرمان شکست ناپذیر
  • ازبوشهر IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 3
    حسن یزدانی برای طلا نرفته بود و الا تیلور کشتی گیر خوبی نیست فقط یزدانی خیلی ترسیده بود اصلا یزدانی اگر با بدل تیلور هم کشتی میگرفت میباخت
  • US ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 3
    مربی
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    5 2
    همون اشتباهاتی رو که تو المپیک انجام داد رو دوباره تکرار کرد اون هم اجرا نکردن فن و اداره کشتی جلوی تیلور که فیزیک و قدرت بدنی بالایی داره باید کشتی هجومی خودش رو میگرفت اما وقتی آنالیز و کوچ دستور مدارا و اداره کشتی رو میده نتیجه همین میشه
  • محس US ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    2 1
    آقا یزدانی ترسید فقط ترس باعث باختش شد وگرنه هیچی از تیلور کم نداره
  • علی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 0
    حسن اصلا کشتی فنی نگرفت فقط دست زیربغل از نظر پا هم ضعیفه در حالی که قاسم بور هم فن داشت هم در مقابل غول آمریکایی قدرت پا وهم توانایی خوب بود
  • Keivan IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    4 0
    به نظر می رسید که تیلور همه آنچه که حسن قرار بود انجام بده رو از بر کرده بود. دیگه شگرد قدیمی حسن برای مبارزه با این کشتی گیر جوابگو نیست .نه تنها که تیلور تونسته اونها رو خنثی کنه بلکه از همون استفاده میکرد و ازش امتیاز میگرفت. کلا ناامید کننده بود. امیدوارم حسن رو دیگه اینجور کمرنگ و بی رمق نبینیم. حیف هست اینهمه خاطرات قشنگی که ازش داریم. امروز در این نقطه ای که حسن قرار داره تمام قابلیتهای فنی ایشون برای تیلور یک کتابی هست که اون رو واو به واو از حفظ هست. تا در آینده چه پیش خواهد آمد کسی خبر نداره. ولی قدر مسلم حسن باید برای تغییر این وضعیت طرحی نو دراندازه.
  • پیمان IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 4
    سلام.همین که یه جوون باغیرت با ۲۸ سال تونسته اینهمه طلا و افتخار کسب کنه خیلی مرده و غیرت داره.حسن جون یدونه ای تا وقتی کشتی هست از همه بهتری.قلبا دوست داریم ایولا داداش
  • [جمشید IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 0
    چون نمی تونه پا بگیره و خاک کنه
  • سرباز سردار IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    3 2
    سلام حسن اقایزدانی هنوز واردتشک نشده بود اثلا روحییه بردن نداشت از قبل خودشو بازنده دیده بود چون حریفش فن خاصی نزد فقط فقط فقط روحیه جسور بودن خیلی کمک میکنه
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 0
    حسن یزدانی زیر نگرفت! باید حمله می‌کرد و زیر گیری می‌کرد. استرس و ترس داشت، کشتی خودش رو نگرفت. او باید با تیلور جوری مبارزه کنه که انگاری اولین بار است به مصاف تیلور می‌رود.
  • بازنشسته GB ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 3
    حسن یزدانی راخدابزرگش کرده اخلاق مدارهستش یزدانی بایدخودش باشه کشتی بگیره درهرحال بین مردم محبوب هستش خصوصیات بارزحسن یزدانی صداقت درکلام ورفتارهست برای همین محبوب دل مردم کشورهستش انسانی صادق بی ادعا انشاالله که همیشه موفق باشد
  • علی احمری IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 2
    سلام ضمن تشکر از عملکرد حسن یزدانی و دیگر عوامل کشتی ،مطلبی که بنظر اینجانب از دقت در تمامی مسابقات عایدم شده اینست که توفیق ورزشکارهای جدیدمان برای اولین بار در مسابقات حاضر میشوند بدلیل عدم شناخت و تحلیل و آنالیز دقیق، بمراتب بیشتر از ورزشکارهای کهنه کارمان هست و دلیلش را شناخت بیشتر از ورزشکاران و آنالیز بسیار دقیق توسط مربیان کارکشته دیگر کشورها و بخصوص رقبای جدی امان میبینم و باخت حسن یزدانی به این دلیل و نتیجتا انتخاب تاکتیک برای هر عمل و اجرای فن مناسب از سوی رقبایش بود و اما دلیل دوم سرعت عمل رقبا در اجرای فن و کندکاری اکثر کشتی گیرانمان بود که این نیز بخصوص از سوی رقبای امریکا و برخی از گشتی گیران خودمان از جمله عموزاد بدرستی انتخاب و به خوبی اجرا کردند.با تشکر
  • ناشناس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    امادگی‌جسمانی‌بیشتر‌تیلور‌وانالیز‌درست‌مربیان‌امریکابی
  • GB ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 1
    فشار روانی بر روی حسن یزدانی بالاست ! توقعات هم از حسن یزدانی بالاست ! همین عوامل باعث میشود یزدانی خود واقعی اش نباشد ! بار روانی در مبارزات خیلی مهم است
  • ماهان IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    تموم شد بیاید شجاعت نترس بودن علم رو بدنسازی تغذیه و بعد روانی رو با حسن وحسنها تمرین کنیم واسه المپیک تیلور رو ضعف‌های خودش خوب کارکرده بود حسن ترسید وتیلورضعف حسنو خوب شناخته بود بیاید واسه سال بعد والمپیک ضعفها رو کم کنیم
  • مجید IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    مربی نتوانست در وقت دوم راهنمایی لازم در مورد عوض کردن تاکتیک کشتی را به یزدانی انجام دهد.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    فشارروحی وروانی روی یزدانی والبته شاید تقسیم نکردن انرژی در مبارزات .حریفهای قبلی را باید با حداکثر4 یا 5 امتیاز میبرد نه 10 و11 خب کشتی ورزش بسیارسنگینی هست
  • محمد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    چون خودش فهمیده و انقدر هم بهش گفتن ،تیلور خطرناکه حسن ،حسن خطرناکه حسن ،وگرنه تیلور رو باید مثل کلوچه میزد به بدن ،،فدراسیون هم دبیر نمیخواد ،مدیر میخواد
  • حمید IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    به نظرم کشتی ایران از روسیه وامریکا عقب است باید خیلی امکانات به کشتی بدند مخصوصا از نظر مالی تامین بشن تا دغدغه مالی نداشته باشند تا وجود تمام برای سربلندی ایران کشتی بگیرند
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 0
    کوچ بد مربیان عدم تاکایک درست برایر۶ دقیقه کشتی
  • احمد IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    دلیل شکست یزدانی نداشتن انگیزه کافی ونبود حمایت ازسوی فدراسیون است که قول پاداش میدهند اما بعدش خبری نیست عدم سرمایه گذاری ونبود امکانات دراختیارکشتی گیران باعث افت کشش وانگیزه میشود طرف چقدرمایه بزارد وقتی حمایت نباشد نتیجه اش این است
  • میلاد IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 1
    واقعا هیچی نمیگم من ولی خدای اگه از مربی نمیدانم کادر فنی از همشون میگم. ترس استرس سم تیلور از بدن یزدانی عزیز جدا کنن .... تیلور هیچ رقمی در برابر . حسن دوست داشتنی نیست .... فقط این ترس استرس جدا کنن همیشه مدال طلای مال حسن یردانی هست... آقای دبیر سیاست جای خود ... ورزش کشتی هم جای خود بزار
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    بهتر و آماده تر بودن تیلور. همین
  • امیرحسین IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    کشتی حسن رو کامل انالیز کرده بودن.هر وقت حسن دست رو زیر کتف تیلور میبرد اون از همون پای موافق زیرگیری میکرد و به نتیجه می رسید.حسن باید برگرده به فینال المپیک 2016 و همون کشتی که با گودیف میگرفت رو تکرار کنه کشتی سراسر حمله همراه با زیرگیری دقیق..اگه حسن مثل عموزاد سراسر حمله و مثل کامرام زیرگیری دقیق بگیره قطعا برنده اس
  • نادر اسدالهی IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 1
    انشالله امید به خدا سال بعد
  • امیرحسین IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    علتش سطح امكانات و رفاه آمريكا و ايران هست
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    عدم آنالیز درست کشتی گیر آمریکایی عدم مدیریت و برنامه درست کشتی گیر خودمان عدم توانایی اداره کشتی توسط آقای یزدانی و استفاده از فرصت
  • اکبر IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    ترس
  • علی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    1- درباد برد قبلی خوابش برده بود فکرمیگردخریفش ازباخت قبلی درس نمیگیره ومثل ما ایرانیها بعد ازباخت کلا تعطیل میشه 2- مربی تیم جناب درستکارکه نشسته بود وتماشا میکرد وقتی دید حریف رو حرکت دست زیرکتف کارکرده واین کارجواب نمیده
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    این آمریکاییها رو که میبینم بیشتر پی می برم که تو بدنسازی خیلی جای کار داریم!کارشون علمی تره...
  • بابک IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    ترسو کشتی گرفت و جنگده نبود
  • حامدکرزای IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    غرور زیادیش،خیلی خیلی داره مغرورمیشه من که هیچ فنی ازش ندیدم بجزهل دادن؟؟این دلاورجویباری بودکه هیچی ازش ندیدیم.من خودم که سالهاست کشتی روکنارگذاشتم حاضرم باهاش کشتی بگیرم بعدببینم دلاورجویباری میتانه ۱امتیازازمن بگیره؟؟بااینکه من۴۳سال سن دارم.الکی یزدانی روبادکردن،اینطوری هم بادش خالی میشه.٪٪توکجابچه غلامرضاتختی که عدای اون مرحوم رودرمیاری.
  • سید IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    ما همه از دور پهلوانیم
  • امینیان IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 1
    باید یردانی رو آزاد میذاشتن تا کشتی خودشو بگیره نه اینکه مربیان بهش تاکتیک تحمیل کنن
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    دلیلش نداشتن تاکتیک مناسب و سردرگمی در مبارزه و استفاده نکردن ازشگرد خودش و اینکه یک دونه زیر گیری بلد نیست واقعا زیر گیر نبودن یزدانی بزرگترین نقطه ضعف یزدانی.وبدتر از اون براحتی زیر میده.حسن هر وقت دفاع کنه از حمله کردن بهترین باز هم بازنده خواهد بود.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 1
    اینکه چرا مردم جویبار از بچه محل شون حمایت کردن یه کار طبیعی.مگر وقتی رضا زاده مسابقه داشت مردم اردبیل در خانه آنها جمع نشانند.خیلی بد که ما یاد گرفتیم با ناجوانمردی صحبت کنیم.وقتی یزدانی پیروز میدان بود.همه قربون صدقه میرفتن.ووقتی باخت همه سرزنش میکنن.این رسم جوانمردی.دمشم کرم که خیلی خوب کشتی گرفت.انشالله زنده باشه و سلامت.از آدمهای بوقلمون صفت بیشتر ازاین نمیشه انتظار داشت.خجالت بکشید.
  • امیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    تیلور خیلی اماده تر و شجاع تر کشتی گرفت اینو می شد از صورتش دید که فقط دنبال پیروزیه ولی حسن در حالی که امتیاز عقب بود و باید یه دیقه آخر خودشو به آب و آتیش میزد از ترس دادن امتیاز بیشتر دفاعی کشتی گرفت و آخرشم به خاطر ترس خودش باخت
  • ..... IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    چون حسن یزدانی بدنش خالی کرده بود. و مهم تر هم اینکه دقت نمی‌کرد همش نگاه به پژمان درستکار می‌کرد ببینم چی میگه و باعث شد یه کم بی دقتی کند. و مهم تر از همه اشتباه او در فن زنی که باعث شد تیلور کارش تمام کند
  • اهورا سلطانی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    حریف حسن روی بدل کاری کار کرده بود! تایم دوم باید حسن روش مبارزه را تغییر میداد و اسیر بدل کاری نمیشد!!
  • علی اکبر آسیابی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    سلام قبل از اینکه ورود کنم به معرفی این دو کشتی گیر مطلب مهمی باید در خصوص استعداد و انسان شناسی عرض کنم. بر اساس روشی که بنده دارم استعداد بر اساس جریانات ذاتی هر انسان که با آن به دنیا می آید و در همان مسیر رشد می کند را سنجیده و بر حسب کاری که فرد می خواهد انجا بدهد راهنمایی می شود. آقای حسن یزدانی محاسن و معایبی در رفتار ذاتی خود دارد که متاسفانه بدون در نظر گرفتن آن رفتار ها برای مسابقات المپیک و جهانی کشتی آماده شده است. حسن شخصیت ذاتی بالا بودن قدرت بدنی و استفاده از تاکتیک ها و تکنیک های قدرتی می باشد. نقطه ضعف : پایین بودن قدرت ادراکی و تحلیل حریف و از نظر ظرافت کاری در سطح پایین می باشد در ضمن قدرت ریسک پذیری ندارد. تیلور محاسن و معایب آن دقیقا عکس آقای حسن یزدانی می باشد( قدرت بدنی او متوسط است). نتیجه : نه آقای یزدانی و نه آقای تیلور واقعا برندگان واقعی جام جهانی و المپیک نبوده اند. سطح ذات قدرت بدنی و ذهنی( قدرت ادراکی , خلاقیت و ریسک پذیری) هر دو در سطح سوم جهانی قرار دارد.
  • FR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 0
    1. یزدانی راحت زیر می ده و وقتی زیر می ده راحت خاک می شه 2. یزدانی فقط زیر کتف می زنه و هل می ده. در کشتی آزاد باید زیر گرفت. همه آمریکایی ها خوب زیر می گیرن
  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 0
    اصرار به یک مدل کشتی گرفتن و عدم زیرگیریی مثل کامران قاسم پور مصمم و جنگنده ظاهر نشد. پیشنهاد میکنم برای المپیک حسن ۹۲ و کامران ۸۶ کشتی بگیرند. چون ظاهرا کاکس در المپیک یک وزن بالاتر میره
  • مسعود IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    بدون در نظر گرفتن احساسات و ناراحتی باید همین جمله کلیشه ای رو گفت که کشتی یکسرش برد هست و یکسرش باخت. برای بردن فاکتورهایی لازم است که زدانی تا قبل فینال همه را دارد. اما برای فینال چون حریف خاص می شود فاکترهای اضافه لازم است که حسن نداشت. 1- حسن کشتی گیری با غنای فنی بالا بود اما چه شده که از 2015 تا 2022 که فنون لنگ سرو ته یکی و... را روی روس ها هم میزد الان بارانداز را هم به سخی اجرا میکند. در زیرگیری ضعیف، سربند دوپی یا دو خم که اصلا از حسن ندیده ایم. فنون پرتابی و بالا که اصلا ندیده ایم. بنابراین منهم میدانم حسن همه را بلد است ولی مهم اجرا هست.حسن غنای فنی خود را به مرور کاهش داده و فقط با هل دادن و زیر از طرفین امتیاز را به 10 می رساند. 2- امادگی جسمانی حسن مطلوب نبود. از نظر نفس کم می اورد. این مورد نسبت به نروژ کاملا مشهود بود. 3- از نظر روانی اماده نبود. کادر فنی باید کشتی گیر را برای هر سناریو اماده کند و روی تشک بفرستد. باید برای او شبیه سازی کنند که اگر 4 تا امتیاز عقب بودی بداند چه کند و مثل این مسابقه که حسن از قبل خود را باخته بود نشود. بنظرم این مورداز همه ضعیف تر بود.
  • امیر IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 0
    1- تلاش و پشتکار هدفمند تیلور 2- هوش و ذکاوت تیلور و شکارلحظه ها و ثانیه ها برای زیرگیری3- سیاست و زرنگ بازی تیولر در مورد یزدانی بی برنامگی بی هدفی برای یافتن نقاط ضعف تیلور و ضعف مربیان قطعا
  • محمد IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 1
    به نظربنده حسن یزدانی کمترین تقصیرراداشت.بیشتربرمی گرده به عدم حرفه ای بودن درسیستم ورزشی.حسن یزدانی وتیلورازلحاظ بدنی تقریبابرابرندوبیشترآنالیزخوب مربیان تیلوربودکه باعث شکست یزدانی شد.یزدانی تمرکزش راازدست داده بود.مشخص بودفشارسنگین روحی بروی واردشده.
  • مجید IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    قدرت بدنی بالاتر و تکنیک بلدی کامل تیلور