دستگیری کلاهبرداران فروش زمین‌های بلاصاحب در البرز

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند ۹ نفره کلاهبرداری که با شناسایی املاک بلاصاحب اقدام به جعل سند آن‌ها کرده و با تنظیم چند فقره قولنامه و دست به دست کردن بین اعضای باند املاک را به فروش می‌رساندند، توسط پلیس آگاهی این استان شناسایی دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ سرهنگ محمد نادربیگی اظهارداشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده تصاحب غیرقانونی املاک توسط یک باند کلاهبرداری سازمان یافته در منطقه جهانشهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود اعضای یک باند سازمان یافته کلاهبرداری با شناسایی املاک بلاصاحب اقدام به جعل سند آن‌ها کرده و با تنظیم چند فقره قولنامه و دست به دست کردن ملک بین اعضای باند، آن را به فروش می رساندند.

نادربیگی با اشاره به حرفه ای عمل کردن متهمان و اطلاع دقیق از نحوه دور زدن قانون، گفت: دربررسی‌های بیشتر ماموران پلیس مشخص شد که متهمان تاکنون ۱۲ ملک میلیاردی را در شهرهای کرج و چهارباغ با این شیوه تصاحب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با همکاری عوامل کلانتری ۱۳ کرج ۹ نفر از اعضای این باند شامل هشت مرد و یک زن را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهمان پس از مشاهده مستندات پلیس به انجام کلاهبرداری و تصاحب ۱۲ ملک با ارزش بالا اعتراف کردند، گفت: ارزش املاکی که توسط این باند کلاهبرداری شده است، بیش از ۳۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1675322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =