جشنواره ابوذر فرصتی برای تجلیل از زحمات رسانه های ارزشی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه ای ابوذر، بر ارائه محتوای فاخری در  این جشنواره تأکید کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه ای ابوذر امروز دوشنبه 28 شهریورماه 1401 به ریاست سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین رده های مرتبط با موضوع و صاحب نظران رسانه ای در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان از سوی سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

در این جلسه سردار علی محمد اکبری ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم در مراسم اربعین امسال، فرارسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و مدافعان حرم را گرامی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره های ایثارگری رزمندگان و شهداست و باید به نحو احسن برنامه های این مناسبت را اجرا کنیم.

سردار اکبری گفت: شهدا در آن روزها با آرزوی زیارت امام حسین علیه السلام در جبهه ها حضور می یافتند و معجزه دفاع مقدس امروز باعث شده همه مردم و برخی از همان رزمندگان با پای پیاده در زیارت آن امام حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر، اظهار کرد: رسانه بسیار مهم است و از اهداف جشنواره این است که از زحمات و تلاش رسانه های ارزشی تجلیل بعمل آید.

سردار اکبری گفت: بسیج متعلق به یک نهاد خاص نیست، بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بخشی از پیکره مردم است؛ لذا همه نهادها و سازمان ها باید برای باشکوه برگزار شدن این جشنواره کمک کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: باید سعی شود محتوای فاخری در جشنواره رسانه ای ابوذر ارائه گردد و کیفیت ها بالا باشد تا بتوانند رقابتی بین رسانه ها برای تولیدات ایجاد نماید و رتبه ها دقیق مشخص شود.

مسئول بسیج رسانه در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضران، گفت: سرفصل و عناوین برنامه ها در هیأت اندیشه ورزی بسیج رسانه تصویب شده و این جلسه برای جمع بندی می باشد.

احسان ربیعی با اشاره به شروع جشنواره رسانه ای ابوذر از لحظه حضور در منزل شهید شهرانی بعنوان تنها شهید رسانه ای استان و رونمایی از پوستر جشنواره، به تشریح روند تشکیل کمیته های جشنواره پرداخت.

وی افزود: فراخوان آثار این جشنواره که ششمین دوره استانی آن در چهارمحال و بختیاری است از 13 تیرماه شروع شده که داوطلبان می توانند آثار مکتوب و دیجیتال خود را که در 11 موضوع و محور سراسری و دو موضوع استانی مشخص شده و در 11 قالب پیش بینی شده است ، تا تاریخ 30 آبان ماه در سایت بسیج رسانه بارگذاری کنند.

ربیعی گفت: پس از بارگزاری آثار، داوری شروع و اختتامیه جشنواره در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود و برترین های استان به مسابقات کشوری جشنواره ابوذر که اواخر سال در تهران برگزار می گردد، معرفی می شوند.

مسئول بسیج رسانه استان اظهار کرد: هدف از اجرای این جشنواره، تجلیل از استعدادهای رسانه ای، شناسایی توان مندی های جامعه خبری و احصاء ظرفیت های موجود در رابطه با اطلاع رسانی و تبلیغات در استان بوده که در یک فضای رقابتی ولی رفاقتی برگزار خواهد شد.


گفتنی است، در این جلسه دبیر جشنواره مشخص و مسئولان کمیته های چهارگانه؛ داوران، اطلاع رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و مالی نیز معرفی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1675773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =