دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت مورد توجه رسانه ها در جشنواره ابوذر قرار گیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع)گفت :مباحثی همچون سبک زندگی، بیانیه گام دوم، دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت مورد توجه رسانه ها در جشنواره ابوذر قرار گیرد


اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه ای ابوذر امروز دوشنبه 28 شهریورماه 1401 در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از سوی سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این جلسه با تسلیت و تعزیت اربعین حسینی و ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام گفت: در کربلا هدف به شهادت رساندن امام حسین علیه السلام نبود، بلکه قصد گرفتن امامت از جامعه را داشتند و می خواستند آن شاخص را بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در اربعین بحث اصلی بیعت با امام زمان می باشد، که در تقابل با رویکرد دشمنان اسلام در واقعه کربلاست.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مخالفت دشمنان با اربعین این است که به هدف آن واقف شده اند، که بیعت با امام عصر می باشد؛ وگرنه با یک اجتماع در کشوری مانند عراق مشکلی ندارند.

وی، احیای ظرفیت اربعین را مرهون رهبری های امامین انقلاب دانست و گفت: برگزاری این اجتماع عظیم با حضور میلیون ها نفر از کشورهای مختلف با توجه به امکانات عراق، همچون یک معجزه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به اهمیت رسانه و جشنواره رسانه ای ابوذر، اظهار کرد: ابوذر یک رسانه بوده و زبان گویا برای بیان احکام داشته است و هر پیامبر و امام معصوم و هر مؤمن ما یک رسانه بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: این روزها شاهد حمله به مسئله عفاف و حجاب هستیم، که هدف آن برهنگی و رفتن به سمت فرهنگ منحط غربی است؛ اما برخی هم در داخل آب به آسیاب دشمن می ریزند، درحالی که دشمنان امنیت درونی نظام جمهوری اسلامی را هدف گرفته اند و رسانه های ما باید مدافع امنیت کشور و نظام باشند.

وی، با بیان اینکه برای رسیدن به هدف و تعالی و فتح قله باید کسانی که زودتر و بهتر در این مسیر حرکت می کنند تجلیل شوند، اظهار کرد: در جشنواره ابوذر هم هرکسی بهتر قلم و قدم زد باید تجلیل شود که مصداق فاستبقوالخیرات است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با تأکید بر اینکه باید بین آثار سطوح عالی و نازل در جشنواره تفاوت قائل شد، گفت:مباحثی همچون سبک زندگی، بیانیه گام دوم، دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت مورد توجه رسانه ها در جشنواره ابوذر قرار گیرد

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام از ابوذر بعنوان صحابی پیامبر تجلیل می کرد و موقع تبعید، امام حسن و امام حسین علیه السلام را برای بدرقه ایشان فرستادند و در جشنواره رسانه ای ابوذر هم باید کسانی که با اخلاص و مهارت معارف اسلامی را در جامعه گسترش می دهند مورد تجلیل واقع شوند.


گفتنی است ،در این جلسه که با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از صاحب نظران رسانه ای حضور داشتند، دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر مشخص و مسئولان کمیته های چهارگانه؛ داوران، اطلاع رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و مالی نیز معرفی شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1675778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =