تلاش دستگاه قضایی استان، خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه تلاش دستگاه قضایی براین است که جامعه، خدمات قضایی را در محیط مناسب و به سهولت دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش اسفرورین که با حضور آیت‌الله اسلامی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه تاکستان، مسئولان قضایی استان و مدیران بخش اسفرورین، خیرین و معتمدین در محل کانون فرهنگی این بخش برگزار شد، اظهارکرد: همه تلاش دستگاه قضایی براین است که جامعه، خدمات قضایی را در محیط مناسب و به سهولت دریافت کند و احداث ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش اسفرورین نیز در همین خصوص است تا هم مشکلات همکاران و هم مراجعین از حیث ساختمان مرتفع شود.

او افزود: زمین ساختمان جدید توسط خیرین بخش اسفرورین اهداء شده و سایر دستگاه‌های این بخش نیز در این خصوص مشارکت مجدانه‌ای داشتند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد و دستگاه قضایی استان نیز همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا در کمترین زمان، ساختمان جدید دادگاه احداث شود.

شعبانی گفت: احداث ساختمان جدید برای دادگاه این بخش یک ضرورت بود، زیرا ساختمان فعلی در شان مردم و همکاران نیست، اما امیدواریم مردم نیز در راستای صلح‌وسازش در منازعات و اختلافات گام بردارند تا در بسیاری از موارد نیاز به مراجعه به محاکم قضایی نباشد و در دهه‌های آینده نیاز به ساختمان بزرگ‌تر نباشد.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با گسترش فضای دادگاه بخش در راستای افزایش کادر قضایی و اداری نیز تلاش می‌کند تا با تامین نیروی انسانی بیشتر خدمات ارائه شده از سوی دادگاه نیز به سرعت و سهولت صورت گیرد و بدون‌شک این موضوع در کاهش اطاله دادرسی موثر است و در نهایت رضایت‌مندی شهروندان این بخش را در پی دارد.

گفتنی است؛ کلنگ ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش اسفرورین در زمینی به مساحت حدود ۳هزارمترمربع به زمین زده شد و روند احداث آن به زودی آغاز می‌شود و همچنین در پایان از خیرین ساختمان دادگاه با اهداء لوح، تقدیر به‌عمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =