تصادف کامیون با ۸ خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی/ ۷ نفر راهی بیمارستان شدند

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف چند خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد:‌ حوالی ساعت ۱۲ روز جاری یک مورد تصادف بین چند دستگاه خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی، پیش از همت به مرکز فوریت های ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ بر اساس اطلاعات اولیه، یک کامیون حمل سیمان به دلایلی که باید از سوی کارشناسان مربوطه بررسی شود، با ۷ دستگاه خودرو برخورد می‌کند.

تصادف کامیون با ۸ خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی | ۷ نفر راهی بیمارستان شدند

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه ۸ مصدوم بر جا گذاشته است که یک نفر در محل درمان شد و ۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۵۷ امروز یک مورد حادثه برخورد چندین دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اشرفی اصفهانی، محدوده پل همت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که هفت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه پژو ۲۰۶، کوییک، وانت و موتورسیکلت و.. با یکدیگر برخورد کردند و خودرو وانت نیز واژگون شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: این حادثه هفت مصدوم انتقالی از جمله ۵ خانم و ۲ آقا داشت که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: شنیده‌ها حاکی از آن بود که یک خودرو سنگین موجب وقوع این حادثه شده بود اما در محل دیده نشد و این موضوع باید از سوی عوامل مربوط بررسی و اعلام شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =