نیمکت نشینی عجیب طارمی مقابل اروگوئه

ورزش سه نوشت: مهدی طارمی برخلاف انتظارات با تصمیم کارلوس کی روش در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران حضور ندارد.

سرانجام به اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران تحت هدایت کارلوس کی‌روش رسیدیم؛ دیداری بسیار
مفید مقابل اروگوئه با جمعی از ستارگان بین المللی این کشور که می‌تواند محک بسیار خوبی برای تیم ملی در فاصله دو ماه مانده تا جام جهانی باشد.
بسیاری از علاقمندان پس از جدایی اسکوچیچ و بازگشت کی روش به نیمکت تیم ملی در انتظار اولین ترکیب تیم ملی زیر نظر این مربی پرتغالی بودند و حالا این مربی سورپرایز بزرگی را در اولین انتخاب خود رو کرده و خبری از مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیم ملی نیست.
به نظر می‌رسد باردیگربا حضور کی روش شاهد همان آرایش ۱-۴-۱-۴ مورد علاقه این مربی باشیم که البته در مقابل اروگوئه باز هم مانند گذشته سردار آزمون را به عنوان مهاجم هدف تیمش برگزیده تا دیگر خبری از آن زوج همیشگی تیم ملی در دوران اسکوچیچ نباشد.
حالا باید دید مهدی طارمی در این مسابقه چه زمانی وارد زمین خواهد شد و در چه پستی به بازی گرفته می شود.

البته پیش از هر چیزی با این تصمیم کی روش می‌توان این برداشت را داشت که به مانند گذشته کی روش قصد دارد با یک مهاجم بازی کند و از میان طارمی و آزمون فقط یکی از آنها می‌تواند در پست تخصصی بازی کند. در گذشته هم کی روش بیشتر از طارمی در پست وینگر چپ استفاده می کرد که در مصاف با اروگوئه این فرصت را در اختیار ترابی قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =