۳ نفر
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
اسکین کر را کجا آموزش ببینیم !؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از خانم ها می پرسند این است که چطور می توان پوست شفاف و جوانی داشت؟ پاسخ این سوال این است که برای داشتن پوست سالم شفاف و جوان باید به طور مرتب روتین های مراقبت از پوست یا همان اسکین کر را انجام داد.  اما اسکین کر چیست و چطور می توان آن را یاد گرفت؟  اسکین کر به همه اقداماتی گفته می شود که برای مراقبت از پوست انجام می شود؛ این اقدامات می تواند شستشوی منظم، ماساژ درمانی، آبرسانی، مراقبت در مقابل نور خورشید و موارد بسیار دیگری باشد. 

اگر کنجکاو هستید درباره اسکین کر بیشتر بدانید این مقاله می تواند به شما کمک کند اگر هم دنبال یادگیری تخصصی اسکین کر هستید، به شما پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی شرکت کنید. در این دوره آموزش اسکین کر علاوه بر اینکه یاد می گیرید چطور به شکلی تخصصی از پوست خود مراقبت کنید، حتی می توانید با استفاده از آموزش های اساتید برجسته و باتجربه مانیا آکادمی در مراکز مراقبت از پوست مشغول به کار شوید.
برای آشنایی با اسکین کر، مقالاتی که در سایت مانیا آکادمی منتشر شده است می تواند به شما کمک کند اما اگر دنبال دانشی ابتدایی در مورد آن هستید این مقاله کوتاه می تواند بسیار مفید باشد. با ما همراه باشید.

اسکین کر چیست ؟

اسکین کر (Skin care) از نظر لغوی به معنای مراقبت از پوست است و در اصطلاح به اقدامات بهداشتی و زیبایی گفته میشود که برای مراقبت از پوست بدن توسط خانمها و آقایان در خانه یا مراکز زیبایی یا کلینیک های پوست و مو انجام می شود.
اسکین کر می تواند شامل کارهای بسیار متفاوت می باشد از روتین شستشوی صورت گرفته تا استفاده از اقدامات تخصصی اما نکته ای که وجود دارد این است که برای هر کدام از این کارها بهتر است بدون دانش اقدام به کار خاصی نکنیم چون ممکن است به جای اینکه پوست خود را بهتر کنیم به آن آسیب بزنیم.

اسکین کر تراپیست چه کسی است؟

حال که با معنا و مفهوم اسکین کر آشنا شدید، قصد داریم شما را با این حرفه نیز آشنا کنیم. افراد و متخصصینی که این مراقبت های پوستی را برای بهجویان انجام میدهند، اسکین کر تراپیست هستند. البته برای اینکه بتوانید وارد این شغل و حرفه شوید باید به صورت حرفه ای دوره های تخصصی اسکین کر را گذرانیده باشید.

بهترین دوره های تخصصی آموزش اسکین کر

مانیا آکادمی یکی از معتبرترین مراکز ایران است که دوره های تخصصی اسکین کر را در اختیار شما قرار میدهد. جزوه پاکسازی پوست مانیا آکادمی تمامی نیازهای شما را در زمینه آموزش مراقبت های پوستی برآورده خواهد کرد. این جزوه جامع دارای سرفصل های بسیاری است که گزیده آن را در قسمت زیر برای شما توضیح خواهیم داد:
• شناخت انواع پوست و شناخت انواع انگل ها، قارچ ها، باکتری ها
هر فردی دارای یک نوع پوست است و افراد دارای پوست های خشک و چرب و مختلط و حساس هستند. بیوتی تراپیست باید تمامی این نوع پوست ها را بشناسد و اگر فرد دچار مشکلات پوستی است باید بتواند آن را حل کند. همچنین اگر پوست فرد دارای انواع انگل ها، قارچ ها یا باکتری ها باشد، بیوتی تراپیست باید با انواع دستگاه ها و ماسک ها آن را تا حد ممکن درمان کند. در جزوه پاکسازی پوست مانیا آکادمی تمامی این مباحث آموزش داده شده است.
• فیشیال تخصصی
یکی از مهم ترین بخش های این جزوه آموزش فیشیال تخصصی است. شما با یادگیری این نوع پاکسازی پوست می توانید بهجویان زیادی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید زیرا خانم های بسیاری به فیشیال علاقه دارند.
با پاکسازی درست و اصولی پوست افراد می توانید بهجویان زیادی داشته باشید ولی قبل از هر کاری باید خود به درستی آموزش دیده باشید.
• ماساژ تخصصی و ساخت انواع ماسک
امروزه انواع مختلفی از ماساژ ها و ماسک ها وجود دارند که شاید یادگیری همه ی آنها باعث سردرگمی شما شوند و نتوانید به درستی همه ی آنها را یاد بگیرید.
مانیا آکادمی تمامی ماساژهای صورت را به صورت تخصصی به شما آموزش می دهد. به طوری که بعد از یادگیری این مباحث فقط باید این آموزش ها را به صورت عملی انجام دهید و تمرین و ممارست داشته باشید.

اسکین کر را کجا آموزش ببینیم !؟

• درمان چروک صورت و دورچشم و جوانسازی پوست
افراد زیادی هستند که علاقه دارند پوستی شفاف و جوان داشته باشند. در مانیا آکادمی یاد خواهید گرفت که با استفاده از ابزار ها و دستگاه های مختلف چروک صورت و دور چشم افراد را بهبود ببخشید و کمک کنید تا آنها پوست های جوان تری داشته باشند. همچنین می توانید از آبرسان ها و مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید تا فرد، پوستی شاداب تر و زیباتر داشته باشد.
• شناخت جدیدترین دستگاه های حوزه اسکین کر
با گذراندن این دوره تمامی دستگاه های حوزه اسکین کر و مراقبت های پوستی را خواهید شناخت و میتوانید به راحتی با هریک از آنها کار کنید. دستگاه هایی همچون : دستگاه آراف و دستگاه درمااف و دستگاه تجهیزات پزشکی و ..
• شناخت انواع آبرسان ها و لایه بردار ها و مرطوب کننده ها
به عنوان یک بیوتی تراپیست باید انواع آبرسان ها و لایه بردار ها و مرطوب کننده ها را بشناسید و بتوانید با آنها کار کنید. این شناخت به شما کمک می کند تا هنگامی که بهجو شما دارای پوستی چرب است، آن را در مرحله اول تشخیص دهید و سپس از مواد درست بر روی پوست فرد استفاده کنید.

جمع بندی

یکی از شغل های به روز و پردرآمد در دنیا اسکین کر تراپیست است و با آموزش اسکین کر به صورت حرفه ای می¬توانید وارد این حرفه شوید. شما می توانید از مانیا آکادمی مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید و همچنین تمامی این جزوه را به صورت غیر حضوری بگذرانید. اگر دارای مشغله زیادی هستید ولی به این آموزش علاقه دارید، می توانید جزوه اسکین کر مانیا آکادمی را که به صورت کامل و جامع است را خریداری کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید. امیدواریم این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =