۹ نفر
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
اعلام قیمت درب ضد سرقت در سال ۱۴۰۱

اگر قصد دارید حداکثر امنیت را برای منزل و یا محل کار خود فراهم آورید، باید از ابزارها و تجهیزاتی در این رابطه استفاده نمایید. نصب دوربین مداربسته، نصب دزدگیر و یا شاید هم استخدام یک نگهبان ۲۴ ساعته برای ساختمانتان، میتواند از راهکارهای موجود باشد اما اولین اقدامی که قبل از همه این موارد باید انجام دهید، خرید و نصب یک درب ضد سرقت اصل و مقاوم است.

درب وروردی مهمترین راه نفوذ سارقان به منزل شماست، پس باید توجه ویژه ای به امنیت این درب ها شود. قیمت درب ضد سرقت نسبت به دیگر تجهیزات امنیتی مورد استفاده در ساختمان ها، ارزانتر و کارایی آن بیشتر است.

قیمت درب ضد سرقت

مهم ترین و اصلی ترین موردی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، امنیت و مقاومت درب می باشد. قیمت و ظاهر درب از مواردی هستند که نسبت به امنیت و استحکام درب ورودی از اهمیت بسیار کمتری برخوردارند. اگر شما برای خرید درب ورودی ضد سرقت هزینه لازم را پرداخت ننمایید و تنها اقدام به خرید دربی به ظاهر ضد سرقت با قیمت ارزان کنید، در واقع پول خود را دور ریختید. تعویض درب های ورودی قدیمی با درب ضد سرقت فیک و قلابی ارزان قیمت، هیچ امنیتی را برای شما فراهم نمی آورد. قیمت درب ضد سرقت ، با کیفیت و امنیت درب ورودی رابطه مستقیم دارد. هر چه هزینه بیشتری را برای خرید پرداخت نمایید، می توانید محصولی امن تر با ظاهری لوکس خریداری نمایید.

به همین دلیل توصیه می شود که اگر به دنبال خرید یک درب ضدسرقت امن هستید و می خواهید از این طریق امنیت و آرامش را برای خود و اعضای خانوادتان فراهم آورید، از لحاظ بودجه بیشترین مبلغی که می توانید را هزینه کنید تا یک درب امن را خریداری نمایید. البته باید مراقب محصولات فیک بازار نیز باشید. در هنگام خرید حتما به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید تا هم محصولی که خریداری می کنید اصل و مقاوم باشد و هم درب را با قیمت واقعی خریداری نمایید. ارزان ترین مدل درب ضد سرقت در بازار تهران، دارای قیمت حدودی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان و گران ترین درب دارای قیمت حدودی ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت درب ضد سرقت را می توانید از فروشگاه راسان درب، معتبرترین مرکز پخش و فروش درب ضد سرقت در تهران استعلام بگیرید.

آیا خرید و نصب درب ورودی ضد سرقت می تواند امنیت ۱۰۰% برای شما ایجاد نماید؟

همان طور که اشاره شد، نصب درب ضد سرقت از مهم ترین و اولین راه کارها برای ایجاد امنیت در ساختمانها است. اما نمی توان گفت که با نصب این درب های امنیتی، به طور کامل می توانید از شر سارقان نجات پیدا کنید. زیرا ممکن است سارقان از طریق راه های دیگر مانند پنجره وارد منزل شما شوند. اگر درب ضد سرقت منزل شما، از محصولات امن و اصل بازار باشد و قفلی با کیفیت بر روی آن نصب شود، احتمال وقوع سرقت از منزلتان تا حد زیادی کاهش مییابد. اگر برای باز نمودن درب ضدسرقت کلید نداشته باشید، حتی اگر از حرفه ای ترین قفل سازها هم کمک بگیرید، ممکن است ساعت ها وقت ببرد تا درب شما باز شود. از مهمترین اجزای درب ضد سرقت، قفل ضد سرقت نصب شده بر روی این محصولات و استراکچر داخلی درب میباشد.

اعلام قیمت درب ضد سرقت در سال ۱۴۰۱

مشخصات درب ضد سرقت امن و اصل

از مهمترین مشخصات در ضد سرقت امن و باکیفیت می توان به این موارد اشاره نمود:

· ساختار داخلی و استراکچر درب های اصل از شبکه های آهنی و فولادی می باشد و به همین دلیل در برابر ضربه و یا برش بسیار مقاوم هستند.

· قفل ضد سرقت نصب شده در این محصولات بسیار باکیفیت و بدون کلید قابل باز شدن نخواهند بود.(قفل برند ترک و ایتالیایی از امن ترین محصولات بازار هستند.)

· در درب های اصل از روکش های باکیفیت می شود. روکش درب در زیبایی و ظاهر درب تاثیر بسزایی دارد.

· یراق آلات نصب شده بر روی این محصولات از نمونه های باکیفیت بازار میباشد.

· دارای عایق صوتی و حرارتی هستند.

· در برابر آتش مقاومت بالایی دارند.

· دارای ورق ایمنی فولادی ۱۰۰%

· وزن بالای ۶۵ کیلو گرم به دلیل استفاده از آهن و فولاد در ساختار درب

این مواردی را به ذهن بسپارید و در هنگام خرید به آن ها توجه نمایید. درب های فیک دارای ظاهری بسیار مشابه درب ضد سرقت اصل هستند و تنها با شناخت مشخصات درب های اصل قادر به تشخیص این دربها خواهید بود.

انواع درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت بر اساس ابعاد، نوع کاربرد، جنس رویه و ... به دسته بندی های متعددی تقسیم بندی می شوند. در جدول زیر سعی داریم به صورت خلاصه شما را با مزایای و معایب انواع درب ضد سرقت آشنا نماییم.

نوع درب

مزایا

معایب

درب ضدسرقت چوبی

ظاهر شیک و لوکس، مقاومت بالا

قیمت نسبتا گران، برای نصب در قسمت بیرونی مناسب نیستند.

درب ضدسرقت با رویه فلزی

ارزان ترین مدل درب، امکان نصب در قسمت بیرونی ساختمان، مقاوم در برابر رطوبت

ظاهر ساده و نه چندان شیک، مقاومت معمولی

درب رویه پی وی سی

قیمت مناسب، کیفیت بالا، مقاوم

عدم امکان نصب در قسمت بیرونی

درب استیل ضد سرقت

شیک و لوکس، بسیار مقاوم، مناسب برای نصب در تمام فضاها و شرایط آب و هوایی

قیمت گران

همان طور که مشاهده نمودید، در جدول بالا انواع درب را بر اساس جنس با یکدیگر مورد مقایسه قرار دادیم. ابعاد درب ضد سرقت یکی از دیگر مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید. درب های تک لنگه، دو لنگه، سه لنگه و یک و نیم لنگه از انواع این محصولات بر اساس سایز میباشند.

درب ضد سرقت فلزی و ارزان

قیمت درب ضد سرقت فلزی، ارزان بوده و از محصولات محبوب بازار است. در تولید و ساخت این درب ها از رویه های فلزی استفاده شده و همین امر بر مقاومت این محصولات در برابر ضربه و یا عوامل محیطی مانند رطوبت افزوده است. استفاده از فلز های مقاوم در این محصولات موجب شده تا به عنوان بهترین محصول برای نصب به عنوان درب ورودی ویلایی و درب لابی در مناطقی با آب و هوای مرطوب معرفی شوند.
از مهم ترین مشخصه که موجب افزایش فروش این محصولات نسبت به سایر دربهای ساختمانی شده، قیمت ارزان و کیفیت قابل قبول درب های فلزی میباشد.

اعلام قیمت درب ضد سرقت در سال ۱۴۰۱

درب ورودی لابی

یکی از انواع درب های ضد سرقت که بیشتر شاهد نصب آن در ساختمان ها مدرن و لاکچری هستیم، درب ورودی لابی می باشد. این درب ها معمولا از مدل های یک و نیم لنگه و دو لنگه درب ضد سرقت هستند و از جنس چوب. ظاهر شیک و بسیار زیبای درب های لابی موجب شیک تر شدن نمای ساختمان شما خواهد شد. در درب های لابی از نوارهای درزگیر استفاده می شود تا هم موجب افزایش عایق صوتی شود و هم از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری نماید.

قیمت درب ضد سرقت از فاکتورهایی است که مشتریان در هنگام خرید این دربها به آن توجه ویژه ای دارند، اما باید دقت نمایید مهم تر از قیمت، کیفیت و مقاومت درب می باشد. هدف شما از خرید درب ضد سرقت تامین امنیت خود و خانواده تان است و بهتر است این امنیت را فدای قیمت نکنید. از خرید درب های قلابی بپرهیزید و به مراکز معتبر برای خرید درب ضد سرقت مراجعه نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =