۳ نفر
۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
نکاتی پیرامون صندلی ماساژور

در این متن به نکاتی پیرامون صندلی ماساژور کیانی اسپرت می‌پردازیم. تنوع ماساژهایی که در این نوع مبل ماساژ تعبیه شده است در این مقاله مورد گفتگو واقع می‌شود.

صندلی ماساژور یک وسیله نوین طبی است که حاصل جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد. این ابزار از نظر ماهیت و چگونگی در ردیف امکاناتی قرار می گیرد که ارتباط مستقیمی با سلامت جسم دارد.

صندلی ماساژور چه کاربردی دارد؟

می توان ادعا کرد این صندلی با بهبود عملکرد جسم و از بین بردن خستگی های آن به نوعی می تواند سلامت روح و روان را نیز ارتقاء ببخشد. با این همه، چیستی و عملکرد آن برای بسیاری از افراد ناشناخته مانده است. این متن می کوشد تا این محصول طبی را با تمام نکات ریز و درشتش به شما مخاطب عزیز معرفی کند. اگر به سلامتی و بهبود کیفیت زندگی خود اهمیت می دهید، مطالعه این نوشتار را به تعویق نیندازید. با ما همراه شوید تا در این باره با هم مطالب خوبی را مرور کنیم.

صندلی ماساژور همانطور که از نام آن بر می آید، ماساژوری است که به صورت حرفه ای می تواند خستگی ناشی از کار و فعالیت روزانه را برطرف کند. برای کسانی که مدت های مدیدی سرپا می ایستند یا نیاز به تحرک بسیار در حوزه کاری خود دارند، استراحت کردن و لمیدن روی یک صندلی ساده نمی تواند به قدر کافی خستگی را از آنها دور کند. این صندلی ها که با کمک نوین ترین فناوری های روز دنیا طراحی شده است، با توجه به اصول ارگونومیک و فیزیک انسان، به خوبی می تواند باعث ریلکسیشن در اندام های کاربر شود. این ماساژورهای برقی به بهترین شکل ممکن تمامی نقاط بدن را ماساژ داده و حس آرامش و سرزندگی را به شما هدیه می دهد.

مشخصات صندلی ماساژور

برای این که بتوان یک صندلی ماساژور حرفه‌ای تهیه کرد، باید با همه جوانب و مشخصات آن آشنا بود. این شناخت باعث می‌شود تا خریدی ایمن و مطمئن داشته باشیم. در ادامه به کاربردی‌ترین راهنما در این زمینه اشاره می‌کنیم. این صندلی به برق شهری وصل شده و دارای برنامه ‌هایی است که از قبل برای آن تعیین شده است. کیسه های هوایی که در آن تعبیه شده به همراه غلتک هایی که دارد، به خوبی بدن خسته را ماساژ داده و آرامش و آسودگی بی نظیری به کاربر هدیه می دهد. کیسه های هوا اغلب قسمت دست، پا و شانه ها را فشار داده و غلتک ها نیز بخش های پشت و کمر، باسن و پاها را مالش می دهند. این غلتک ها می توانند به آرامی بافت های عضلانی را تحت تاثیر قرار دهند. استفاده از این غلتک‌ها به خوبی می توانند ماساژهای جنوب شرق آسیا و سوئدی را برای کاربرانش تداعی کنند. سایت مبل ماساژ کیانی اسپرت می‌تواند بهترین راهنمای خرید شما باشد.

دستگاه صندلی ماساژور با داشتن آپشن های متعدد قابلیت تنظیم و بازنشانی بسیاری از برنامه ها را درون خود دارد. به گونه ای که می توان شدت ماساژ را کم یا زیاد کرد. جالب این که برنامه های این وسیله طبی به کمک یک پنل رسمی روی صندلی نصب شده و می توان آن برنامه ها را با ریموت کنترل تنظیم کرد. چنانچه از جمله افرادی هستید که نیاز به ایستادن یا راه رفتن طولانی مدت دارید، مبل ماساژور بهترین انتخاب است. اگر کار و فعالیت روزانه، بیش از حد از شما انرژی گرفته و فکر و جسم شما را توامان با هم فرسوده می کند، باز هم استفاده از این صندلی برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

مبل ماساژور و حذف تنش های عصبی

صندلی ماساژور وسیله مدرن طبی است که می تواند تمامی تنش ها و استرس های محیط کار و خستگی ناشی از آن را تقلیل دهد. به جای استفاده از یک مبل ساده که هیچ کارایی جز نشستن و لمیدن بر روی آن تعریف نشده است، می توانید از صندلی ماساژ وولف استفاده کنید. با این تفاوت که نشستن روی این صندلی، دیگر یک نشستن صرف نیست. همه عضلات پشت، کمر دست و شانه شما با فشارهای مختصر و استانداردی که به بدن وارد می کند، به عضلات فرصت می دهد تا از جمود، کرختی و حس خستگی خارج شود. تنها ده دقیقه کافی است که روی صندلی نشسته و کارایی ماهیچه ها را تجدید نمایید.

نکاتی پیرامون صندلی ماساژور

صندلی ماساژوری

هدف شما از تهیه این صندلی چیست ؟

قبل از این که اقدام به خرید صندلی ماساژور کنید، خوب است درباره نیات و اهداف خود در این باره آگاه شوید. بررسی کنید چرا و به چه علت می خواهید از این نوع صندلی ها خریداری کنید. آیا تنها به خاطر زدودن درد در قسمت های خاصی از بدن است؟ آیا قصد شما به دست آوردن آرامش و ریلکسیشن می باشد ؟ یا فقط می خواهید از استفاده روزانه این صندلی لذت ببرید؟ پاسخ به این سوالات می تواند شما را در امر خرید یاری کرده و با تصمیم بهتری دست به انتخاب بزنید.

اگر کارمند هستید و روزی هشت ساعت در اداره مدام پشت میز خود مشغول کار می باشید، صندلی ماساژور کیانی اسپرت می تواند کم تحرکی و فشارهایی که به ناحیه کمر وارد شده است، جبران کند. اگر جراح هستید و ساعات زیادی در اتاق عمل سرپا می ایستید، تنها از این طریق می توانید به عضلات پا و سرشانه خود استراحت بدهید. این صندلی برای کارگران معدن و دیگر فعالان حوزه های صنعتی که با کار مداوم در ارتباط هستند نیز مناسب است. خرید صندلی ماساژور تنها یک وسیله برای بدست آوردن توان حرکتی و جسمی نیست. بلکه این وسیله می تواند عملکرد شما را در حوزه کاری تان بهبود دهد. شما خسته و رنجور از سر کار بر می گردید، اگر به قدر کافی استراحت نکنید و کوفتگی و رنج کار دیروزتان در تن تان بماند، مسلما روز بعد از کارایی شما کم خواهد شد.

نکاتی پیرامون صندلی ماساژور

صندلی ماساژ با تنظیم زاویه شیب

ارزیابی عملکرد صندلی ماساژور چگونه است ؟

صندلی ماساژور دارای عملکرد و ویژگی شاخصی است که می‌تواند آن را به یک وسیله طبی و مدرن تبدیل کند که نیاز آن را برای کاربرانش ضروری می‌کند. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

· کیسه‌های هوا که پا و مچ آن، دست‌ها، کتف و شانه و گردن را تحت تاثیر فشارهای ملایم قرار می‌دهد،

· گوی‌های دوار که کف پا، کمر و ناحیه پشت را مالش داده و باعث ریلکس شدن ماهیچه‌های باسن و ساق پا می‌شود،

· دارای چند نوع سبک ماساژ است که می‌توانید آن را روی برنامه بازنشانی کنید،

· قابلیت شناسایی نقاط فشاری که مورد نظر طب سنتی است را دارد،

· طراحی منحصر به فرد که تابع اصول ارگونومی است،

· گرمادهی و ارتعاش برای بهبود بافت‌های ماهیچه‌ای ،

· جاذبه را به صفر می‌رساند و سنگینی را از روی بدن بر می‌دارد،

· اسکن بدن با این وسیله امکان پذیر است،

· ماساژهای سه بعدی و چهار بعدی،

· پخش موزیک،

· قابلیت تغییر حرکت ماساژ از L به S،

· دارای ریموت کنترل.

ابعاد و وزن صندلی ماساژ دهنده چگونه است؟

صندلی ماساژور از نظر حجم و اندازه بزرگتر از صندلی‌های دیگر است لذا فضای بیشتری اشغال کرده و می‌تواند به سختی جابجا شود. البته اگر فضای منزل یا دفتر کارتان به قدر کافی جا دارد، می توانید بدون هیچ دغدغه ای این صندلی را کار بگذارید. اما اگر در یک واحد آپارتمانی کوچک ساکن هستید، حتما قبل از خرید محصول مورد نظر خود از نظر اندازه و حجم بررسی کنید. قابل ذکر است، این صندلی ها را می توان به عنوان یکی از اجزاء مبلمان های خانه نیز در نظر گرفت.

مزایای استفاده از مبل ماساژور چیست ؟

استفاده از صندلی ماساژور دارای مزایایی است که به صورت ضمنی طی این نوشتار با آن آشنا شدیم. همانطور که گفته شد، هدف اصلی این وسیله حفظ سلامتی و کاهش تنش های جسمی و فکری ناشی از کار زیاد است. اما مزیت دیگری که این نوع مبل ها دارند، دسترسی بالای آنها در هنگام استفاده است. شما با در اختیار داشتن یک عدد از این مبل ها می توانید هر وقت که نیاز به استراحت و رفع خستگی کردید، از آن استفاده کنید. دیگر نیازی نیست که فردی غریبه به خانه شما آمده و کار ماساژ را روی بدن شما انجام دهد. حتی نیازی نیست که در این شلوغی ها و ترافیک شهری به مراکز ماساژ بروید. هزینه و زمان زیادی لازم نیست مصرف کنید. نه تنها شما که همه اعضای خانواده نیز می توانند از موهبت این صندلی های مدرن و طبی برخوردار شوند. البته فراموش نشود، بهتر است که کودکان از این مبل ها استفاده نکنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =