حضور گسترده مردم نشان از انقلابی بودن آنهاست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جمع راهپیمایان گفت: دشمنان برای برانداختن حکمرانی دین در این کشور، راهی جز توسل به مزدوران هرزه و ولنگار و عناصر هوسباز و بعضی نخبگان از دین گریخته و از انقلاب پیاده شده، ندارند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: تقابل اصلی ما با کفر و استکبار جهانی است که این عناصر ناپاک را به مزدوری گرفته است و با یک حرکت رسانه‌ای، با تهییج عده ای نوجوان ناآگاه و فریب خورده خیال می‌کند این مردمی که با صلابت و همت در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادگی کرده اند، به همین سادگی از نتایج و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس دست برخواهند داشت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون شاهد حضور نسل چهارم انقلاب هستیم و انقلاب مقدس اسلامی ما و خونبهای شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده و جاوید و قویتر از روز اول مشاهده می‌کنیم و این نسل پای این محصول دفاع مقدس و خونبهای شهیدان ایستاده است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در برابر منکر ابتدا باید از راه محبت، صمیمیت و جذب استفاده کرد، افزود: بی حجابی، ابزار نرم استکبار جهانی است که دشمن با تمسک به این پدیده به میدان جنگ و مبارزه با انقلاب آمده است.

آیت الله علم الهدی افزود: بی حجابی در جامعه ما یک ناهنجاری است که نهادهای مسوول در جریان پیشگیری از جرم باید با آن مبارزه کنند و امیدواریم مبازه با این پدیده در جامعه، صورت همگانی و همه گیر پیدا کند و دستگاههای حاکمیتی هم پند بگیرند و ۲۰ دستگاه مسوول حفظ و صیانت حجاب با کمال قدرت، وظایف قانونی خود را در این عرصه اجرا کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =