فاز نخست پروژه پارک رود تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید

سرپرست شهرداری کرج، با تأکید بر تسهیل در روند اجرایی پیشرفت پروژه پارک رود، گفت: فاز نخست این پروژه به طول حدود یک کیلومتر تا یک ماه آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ منوچهر غفاری در جلسه‌ای که به‌منظور هم‌اندیشی و پیگیری روند اجرایی پروژه پارک رود با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج و مدیران اجرایی پروژه برگزار شد، افزود: با رفع موانع اجرایی پروژه پارکرود شاهد پیشرفت عملیات خواهیم بود و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود فاز نخست این پروژه به متراژ حدود یک کیلومتر تا یک ماه آینده در اختیار شهروندان قرارمی گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته، افزایش سرانه های خدماتی و مورد نیاز پروژه شامل پارکینگ، نمازخانه و توسعه فضای سبز این پروژه در دهه فجر سالجاری آماده و در اختیار شهروندان قرارگیرد.

غفاری گفت: با اشاره به اهمیت این پروژه و در راستای تسهیل درروند اجرایی آن باتفاق اعضای شورای اسلامی شهر بازدید پروژه صورت گرفت که به دنبال آن مقرر جلسات مستمری به‌منظور بررسی مشکلات و نحوه اجرا منعقد گردد.

وی بیان کرد: به منظور پیشبرد هر چه‌بهتر پروژه و بررسی اقدامات صورت گرفته به‌صورت هفتگی جلساتی با حضور اعضای شورا در محل پروژه برگزار می شود.

سرپرست شهرداری کرج اظهار کرد: به منظور تخصیص اعتبار تکمیل پروژه ، لایحه ای به شورا ارسال و با دریافت مجوز هزینه مورد نیاز در متمم بودجه پادار خواهد شد.

وی همچنین گفت: در اجرای این پارک از سازه ها، المان‌ها و نمادهایی استفاده می شود که با محیط پروژه هماهنگی داشته و مسائل زیست محیطی نیز رعایت خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه زیست‌محیطی است ، در ادامه مسیر اجرا، تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی توسط کارشناسان شهرداری انجام خواهد شد تا به نتایج مطلوبی برسیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =