بزرگداشت یاد شهدا جامعه را در مقابل مشکلات مصون می‌کند

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج با بیان اینکه برگزاری بزرگداشت یاد شهدا جامعه را در مقابل مشکلات مصون می‌کند، افزود: کنگره شهدا در سطح وسیع‌تر و عمیق‌تر برای انتقال فرهنگ است و از نگاه رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین رسالت آن، انتقال پیام شهداست که باید به خوبی به جامعه و نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سردار عبدالرضا آزادی امروز در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان مازندران، به اهمیت برگزاری کنگره شهدا پرداخت و با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا کاری عمیق برای شناخت بیشتر شهدا و انتقال پیام آنها است، اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا فراتر از یادواره هاست.

وی با بیان اینکه برگزاری بزرگداشت یاد شهدا جامعه را در مقابل مشکلات مصون می‌کند، افزود: کنگره شهدا در سطح وسیع‌تر و عمیق‌تر برای انتقال فرهنگ است و از نگاه رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین رسالت آن، انتقال پیام شهداست که باید به خوبی به جامعه و نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

سردار آزادی ادامه داد: همه نهادها وظیفه دارند برای برگزاری باشکوه‌تر و مردمی کردن برنامه‌های کنگره شهدا تلاش کرده و همچنین از تولیدات فاخر برای این کار بهره‌گیری کنند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج، هنر انقلاب اسلامی را یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین ابزار انتقال پیام و مفاهیم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از زبان هنر بهترین راه انتقال مفاهیم شهداست.

این مسئول با بیان اینکه بهترین و ارزشمندترین عبارات درباره دفاع مقدس و شهدا در بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است و ایشان بزرگداشت شهدا را یکی از نیازهای اساسی کشور می‌دانند، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب پیام شهدا نقطه مقابل جنگ نرم است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج با بیان اینکه مازندران در همه صحنه‌ها به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس پرچمدار بوده است، خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی کنگره برای بزرگداشت شهدا در استان شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =