دفاع مقدس ماندگارترین صفحه تاریخ انقلاب اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: دفاع مقدس سرچشمه معرفت و شناخت دین و تجلی درخشان‌ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح با عنوان «خط مقدمی‌ها» به همت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح امروز در تالار قصر ساری برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس سرچشمه معرفت و شناخت دین و تجلی درخشان‌ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان اسلام با تأسی از عاشورا در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند، افزود: شهدا سرمایه‌های فاخر و ارزشمند و ماندگار انقلاب هستند و بزرگداشت یاد و خاطره آنها وظیفه همه ماست.

سردار ملکی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس صحنه ارزشها و اعتقادات دینی بود، تصریح کرد: امروز در جهاد تبیین که از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است وظیفه داریم آن حماسه‌ها را به جوانان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز پیشکسوتان دفاع مقدس راویان ناگفته‌های جنگ و روایتگر حماسه‌های فرزندان این ملت در هشت سال دفاع مقدس و الگوی مقاومت و ایثار هستند، بر لزوم تجلیل و تکریم از این اسطوره‌های جهاد و مقاومت تأکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن در طول 43 سال همچنان در میادین مختلف با شیوه‌های گوناگون رعب و هراس در دل ملت ایران ایجاد می‌کند و استکبار جهانی باید بداند ملت ایران دیندار، ولایی و «ملت امام حسین» هستند و در دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان اسلام در جبهه‌های مقاومت در برابر داعشیان ایستادند و با رشادت‌های شهدای مدافع حرم و در راس آن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این میدان نیز پیروزی را رقم زدند و امروز هم پیروز میدان خواهند بود.پ

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =