شهربازی کیو خرم‌آباد به بهره برداری رسید

با حضور اعضای شورای شهر و شهردار خرم‌آباد و سرمایه گذار بخش خصوصی فاز اول شهربازی کیو به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سعید فتوحی در این مراسم گفت : بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی کیو خرم‌آباد که با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پس از ۱۰ سال بازسازی و نوسازی شده است .

وی افزود: سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اتمام این پروژه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه در نظر گرفته که برای بهره‌برداری از فاز نخست آن ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار مرکزی خرم آباد با بیان اینکه شهربازی کیو اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بسیاری از وسایل و تجهیزات آن پس از تأیید اداره‌کل استاندارد مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است اظهار داشت : ۲۰ درصد باقیمانده پروژه‌ پس از خریداری برخی وسایل تا پایان امسال نصب و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فتوحی تصریح کرد: علی رغم اینکه راه اندازی شهربازی کیو یکی از نیازها و دغدغه های شهروندان خرم آبادی بوده اما این مجموعه از ۱۰ سال گذشته تابحال تعطیل بوده است و شهرداری بصورت مشارکتی با سرمایه گذار توافق نمود که شهربازی راه اندازی گردد که خوشبختانه امروز افتتاح شد.

وی در پایان ادامه داد : علاوه بر نصب دستگاهها و تجهیزات داخل محوطه ، سالن سرپوشیده مجزا با ۲۳ وسیله بازی همچنین سالن دیگری بنام سالن وحشت نیز ایجاد شده تجهیزات مورد نیاز آنها نصب و آماده بهره‌برداری هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =