حمل بیش از یک میلیون تن کالا از مبدأ استان البرز

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری البرز از حمل یک میلیون و ۲۸۳ هزار تن کالا از مبدأ استان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ حسین پرویزی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری یک میلیون و ۲۸۳ هزار تن کالا از مبدأ استان به اقصی نقاط کشور حمل شده است که این امر نشان از ظرفیت شرکت‌ها، تعامل مطلوب صاحبان کالا و استفاده مطلوب از ناوگان حمل و نقل کالای استان دارد.

وی افزود: تعداد بارنامه‌های صادره توسط شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان برابر با ۳۹۹ هزار و ۳۵۰ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد شش درصدی همراه بوده است که با برنامه‌ریزی این اداره‌کل تا پایان سال شاهد تغییرات بیشتری در این حوزه خواهیم بود.

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری البرز به سهم شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: سهم ناوگان حمل و نقل کالای شهرستان فردیس ۹ درصد، اشتهارد ۱۸ درصد، کرج ۲۴ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجموع ۲۴ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۵ درصد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای استان به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و... عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =