هشتمین باخت متوالی ژنرال مقابل استقلال!

استقلال در یک بازی جنجالی 2 بر یک گل‌گهر را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استادیوم قاسم سلیمانی سیرجان میزبان یکی از دیدارهای حساس هفته هفتم لیگ برتر بود و استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این ورزشگاه، به مصاف گل گهر پرمهره رفته که در نهایت شاگردان ریکاردو ساپینتو پس از پشت سر گذاشتن دیدار با نساجی که با نمایش فوق العاده ای از سوی آبی پوشان همراه شد، توانستند برای دومین بازی متوالی به برد برسند.

ترکیب گل‌گهر:
محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، رضا شکاری (69- امین قاسمی نژاد)، تبریزی، مهدی تیکدری، شایان مصلح (64- مهران درخشان مهر)، محمد خدا بنده لو (64- امین پورعلی)، کی‌روش استنلی، اریک بایناما
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (71- سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، پیمان بابایی (71- صالح حردانی) و مهدی قایدی (61- رضا میرزایی)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

هشتمین باخت متوالی ژنرال مقابل استقلال!

اخطار:

رضا شکاری (60)

علیرضا علیزاده (77)

رافائل سیلوا (77)

علی اصغر عاشوری (79)

مهدی مهدی پور (79)

امین قاسمی نژاد (90+2)

سیدحسین حسینی (90+5)

شرح گل:

گل‌گهر صفر – استقلال یک: (دقیقه 29: محمد محبی): استقلالی ها با یک توپ گیری از پشت محوطه جریمه خودی، یک ضدحمله تند و تیز را تشکیل دادند. پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز مقابل دروازه، به راحتی گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

گل‌گهر یک – استقلال یک: (دقیقه 54: مهدی تیکدری نژاد): حرکت خوب بازیکنان گل گهر و پاس شکاری، در سمت راست به تیکدری نژاد رسید و شوت محکم این بازیکن را حسینی بد دفع کرد و در شرایطی که توپ ارتفاع گرفته بود، وارد دروازه شد.

گل گهر یک - استقلال دو: ( دقیقه 98 - کوین یامگا ): کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه اش را خلاف جهت پرش محسن فروزان، به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد تا بازی دو بر یک شود. کوین یامگا بعد از این گل، شادی بعد از گلی انجام نداد.

لحظات حساس:

دقیقه 6: حرکت تیکدری نژاد از راست با ارسال این بازیکن به روی دروازه همراه شد که حسینی این توپ خطرناک را دفع کرد ولی پیش از آن، توپ به بیرون رفته بود.

دقیقه 17: شوت اریک بانیاما از پشت محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 32: حرکت خوب یامگا از راست و ارسال زمینی او در محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید که شوت این بازیکن به آسمان زده شد.

دقیقه 41: قایدی توانست روی اشتباه بازیکنان گل گهر توپ گیری کند و ضربه اش را از پشت محوطه جریمه زد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 48: در شروع نیمه دوم، گل گهر فرصتی دقیقا مشابه با گل استقلال به دست آورد که ارسال تیکدری از راست را مدافعین دور کردند.

دقیقه 49: ارسال بازیکنان گل گهر از سمت چپ به روی دروازه، با اشتباه سیدحسین حسینی همراه شد که در نهایت و پس از چند رفت و برگشت، یامگا توپ را دور کرد.

دقیقه 82: استقلال روی یک توپ گیری صاحب موقعیت شد که شوت کم جان مهری را فروزان به راحتی مهار کرد.

دقیقه 90+1: ارسال خطرناک حردانی به روی دروازه را مدافع گل گهر راهی کرنر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =