لیگ کشتی بسیج در سراسر کشور برگزار می‌شود

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور از برگزاری لیگ کشتی بسیج در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این مسابقات در رامسر، با اعلام اینکه کشتی گیران ۲۲ استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند، گفت: مجموعا ۳۷۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور دارند. این دوره از مسابقات در سطح کیفی و فنی از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه انتخابی این دوره از مسابقات در مسابقات کشتی نیروهای مسلح جهان (سیزم)شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد:برنامه ریزی کردیم تا یک تیم مقاومت منتخب از استان مازندران تشکل دهیم تا در مسابقات لیگ شرکت کند.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور از برپایی لیگ کشتی بسیج در سراسر کشور هم خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا سطح کشتی‌های بسیج را به سطح قهرمانی کشور برسانیم تا نفرات برتر در سطح مسابقات آزاد و فرنگی حرف اول را بزنند.

مسلمی با اشاره به روحیه پهلوانی کشتی گیران خاطرنشان کرد: علاوه بر بالابردن سطح فنی کشتی در صدد هستیم تا روحیه و اخلاق پهلوانی را هم در بین کشتی گیران ترویج دهیم تا در تیم‌های ملی دارای نماینده و کرسی بیشتری باشیم.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی سپاه کربلا به مدت سه روز در اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =