رویای خرید رونالدو در سر غول همسایه ایران/عکس

باشگاه گالاتاسرای خرید کریستیانو رونالدو را در نظر دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو این روزها وضعیت خوبی در منچستریونایتد ندارد و زیر نظر اریک تن‌هاخ تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده است. ستاره پرتغالی ابتدای فصل تلاش زیادی برای جدایی کرد ولی منچستری‌ها حاضر به فروش او نشدند ولی اتفاقات اخیر و افت شدید رونالدو باعث شده شیاطین سرخ دیگر مخالف جدایی رونالدو نباشند.

با وجود چراغ سبز منچستریونایتد به جدایی رونالدو اما فوق‌ستاره پرتغالی در حال حاضر هیچ مشتری خاصی ندارد و تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا حاضر به پرداخت دستمزد هنگفت او نیستند. این یعنی اگر رونالدو بخواهد از منچستریونایتد جدا شود باید راهی تیم‌های درجه دوم شود و یکی از این تیم‌ها گالاتاسرای ترکیه است که به گفته رسانه‌های این کشور رویای جذب او را در سر دارد.

اردن تیمور، نایب رییس باشگاه گالاتاسرای هم به تازگی در خصوص رویای جذب دو ستاره بزرگ صحبت کرده و گفته می‌شود یکی از آن‌ها کریستیانو رونالدو است. علاوه بر رونالدو گفته می‌شود غول ترکیه‌ای جذب ادن هازارد را مورد بررسی قرار داده و ممکن است روزی برای خرید این دو نفر اقدام کند.

ادن هازارد هم این روزها شرایط بدی در رئال مادرید دارد و به ندرت از سوی آنچلوتی به کار گرفته می‌شود و شاید در پایان فصل سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

رویای خرید رونالدو در سر غول همسایه ایران/عکس

رویای خرید رونالدو در سر غول همسایه ایران/عکس

گالاتاسرای در فصل نقل و انتقالات ستارگانی چون مائورو ایکاردی، خوان ماتا، دریس مرتنز و لوکاس توریرا را هم به خدمت گرفته است.

مترجم : morteza rezaei

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =