۵ نفر
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
بیرانوند یک رقیب جدید پیدا کرد

این بار هم رد پای محمد رضا اخباری در کسب امتیاز از سوی تیم تراکتور پر رنگ بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهار ضربه پنالتی مهدی ترابی در بازی با پرسپولیس تنها کار بزرگی نبود که محمد رضا اخباری انجام داد. او در دو سه صحنه دیگر هم دریافت های خوبی داشت که می توانست در برابر هر یک از این ضربات مغلوب شود. هم چنین این اولین دیداری در فصل جاری نبود که محمد رضا اخباری با سیوهای خوب موجب کسب امتیاز برای تراکتور می شد و طبیعتا آخرین هم نخواهد بود و به نظر می رسد با بازگشت تیم به روزهای خوب این دروازه بان با تجربه هم برای سیوهای طلایی روحیه گرفته است.

با این نمایش به طور حتم کی روش و دستیارانش در خصوص دعوت از گلرهای برای اردوی بعدی تجدید نظری خواهند داشت به خصوص که برخی از دستیاران کارلوس کی روش از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

جای خوشحالی است که تیم ملی در خط دروازه هم با ترافیک روبرو است و این می تواند دست کارلوس کی روش را برای انتخاب بهترین ها باز بگذارد. علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند ۴ دروازه بانی بودند که به اردوی آخر تیم ملی دعوت شدند که از این بین تنها پیام نیازمند در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال به میدان نیامد. نکته قابل تامل این اردو نمایش خوب سید حسین حسینی در برابر سنگال بود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =